Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą

0 atsiliepimų
Autorius:
Aukštoji mada – nuolat egzistuojantis ir visada egzistuosiantis reiškinys, nes būtent ji ir diktuoja mados stilių. Mada – tarsi plintanti infekcija, tai tikrovės atspindys, istorijos veidrodis. Mada kuriama ne tik tiems, kurie turi daug laiko ir labai daug pinigų. Būti madingam — didžiulis darbas. Mada — nesuvaldoma aistra, nes ji tampa gyvenimo būdu.
Dar prieš gerus dešimt metų Lietuvoje negalėjome išgirsti linksniuojant tokių vardų kaip Dolce Gabbana, Armani, Calvin Klain ir k.t. Šie ir panašūs vardai siejosi su tokiomis mados sostinėmis kaip Milanas, Paryžius ir kt. Tik vienetai galėjo leisti sau nuvykti į užsienį ir įsigyti žymiausių aukštosios mados dizainerių kūrinių. Netruko suskubti ir Lietuva. Vilnius – kaip ekonomiškai stiprėjantis miestas, galėjo leisti sau žengti pirmuosius žingsnius ir įnešti gaivaus vėjo į mados pasaulį. Žinoma, tai nebuvo, o toli gražu dar ir dabar nėra, kiekvienam lengvai prieinama. Kaip bebūtų, daugėja parduotuvių, kuriose galima rasti daugybę daiktų, besipuikuojančių žymiausiais prekių ženklais, ką prieš keletą metų galėjai rasti nebent labai prabangioje parduotuvėje, į kurią ne kiekvienas būtų drįsęs įžengti. Aukštoji mada greitai paplito tarsi nepagydomas užkratas, ypač tarp jaunų pasiturinčių žmonių. O ir kainos nebėra tokios stulbinančios kaip prieš dešimtį metų. Kaip bebūtų, įsigyti garsios firmos ženklo rūbą vis dar laikoma didžiule prabanga.
Vilniaus mieste žaibiškai didėja parduotuvių su žymių dizainerių pavardžių iškabomis. Jaučiama didelė aukštosios mados paklausa. Mūsų darbe aptariamas koncerno „MG Baltic“ ketinimas plėsti prekybą garsių užsienio dizainerių produkcija ir tuo tikslu atliekamas marketingo tyrimas. Kursinio projekto tikslas – išsiaiškinti, kas turi didžiausią įtaką, renkantis rūbus, ir kokią reikšmę turi garsių dizainerių/firmų vardai.
Darbo uždaviniai:
Trumpai pristatyti koncerną „MG Baltic“;
Suformuluoti marketingo tyrimo tikslus ir uždavinius;
Projektinėje dalyje atlikti marketingo tyrimą;
EXCEL pagalba sudarius kryžminę lentelę, t.y. atlikus PivotTable ataskaitą, padaryti išvadas, ar hipotezės yra paneigiamos, ar pagrindžiamos;
Remiantis tyrimo rezultatų analize, pagrįsti arba paneigti išsikeltas hipotezes.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
5142 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • TURINYS2
  • ĮVADAS4
  • 1. ĮMONĖS VEIKLOS APŽVALGA5
  • 2. TYRIMO TIKSLAS, UŽDAVINIAI IR HIPOTEZĖS6
  • 3. TYRIMO METODO PARINKIMAS6
  • 4. TYRIMO IMTIES NUSTATYMAS7
  • 5. ANKETOS REZULTATŲ ĮTAKA IŠKELTIEMS UŽDAVINIAMS SPRĘSTI9
  • 6. TYRIMO REZULTATŲ ANALIZĖ10
  • 7. HIPOTEZIŲ TIKRINIMAS KRYŽMINIŲ LENTELIŲ PAGALBA17
  • IŠVADOS20
  • Naudota literatūra21
  • PRIEDAI22

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Diplominis darbas Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo [...]

Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui
Referatas Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui

SEZONIŠKUMO ĮTAKA PREKIŲ PAKLAUSOS PROGNOZAVIMUI. "Šiame darbe aptarsime teorinius prekių paklausos modelius bei jos pokyčius nulemiančius [...]

Prekinio ženklo kūrimas ir/ar valdymas
Kursinis darbas Prekinio ženklo kūrimas ir/ar valdymas

Kurti ir stiprinti prekinius ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminis verslo tikslas. Visi įmonės veiksmai [...]

Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje
Kursinis darbas Prekinio ženklo skleidžiamos žinutės ir jos kuriamo įvaizdžio svarba mados vartotojiškume Lietuvoje

Šiandieninėje visuomenėje mada užima labai svarbų vaidmenį. Kiekvieną dieną matome parduotuvių virtrinas pilnas naujausių sezono [...]

UAB “Kosmelita” parduotuvių tinklo Eurokos įvaizdžio įtaka prekių pardavimui
Diplominis darbas UAB “Kosmelita” parduotuvių tinklo Eurokos įvaizdžio įtaka prekių pardavimui

Temos aktualumas. Įvairiausių sričių – filosofijos, socialinės psichologijos, politikos, rinkodaros, personalo vadybos, strateginio valdymo, komunikacijos [...]

Prekės ženklo įtaka moteriškų rankinių pasirinkimui
Referatas Prekės ženklo įtaka moteriškų rankinių pasirinkimui

Viduramžiai – tai istorinė epocha, kuri pasižymi savo didingumu, pompastika, puošnumu, moteriška elegancija. Būtent šiuo [...]

Asmeninio pardavimo įtaka prekių pasirinkimui
Referatas Asmeninio pardavimo įtaka prekių pasirinkimui

Darbo aktualumas: Dauguma įmonių siūlo įvairias akcijas, nuolaidas, reklamas, tačiau nesusimąsto, kad dažnai priemonė [...]

Prekių asortimento struktūros įtaka individualios įmonės veiklos efektyvumui
Referatas Prekių asortimento struktūros įtaka individualios įmonės veiklos efektyvumui

Temos aktualumas. Įmonių veiklos finansiniai rezultatai, jų sėkmė rinkoje labai priklauso nuo prekių pasiūlos, todėl [...]

Nike prekės ženklo lojalumo įtaka ketinimui pirkti
Tyrimas Nike prekės ženklo lojalumo įtaka ketinimui pirkti

Daugelis kompanijų atrado sėkmę, kad jų produktai būtų sėkmingi rinkoje, jie turi pirma padaryti taip [...]

Darbo aplinkos ir darbo vietos humanizavimas bei įtaka dirbantiems
Kursinis darbas Darbo aplinkos ir darbo vietos humanizavimas bei įtaka dirbantiems

Darbo tikslas – Išanalizuoti darbo aplinkos ir darbo vietos humanizavimą bei įtaką dirbantiesiems, išsiaiškinant jų [...]

ES įtaka Lietuvos transporto sistemai
Referatas ES įtaka Lietuvos transporto sistemai

Pasaulinės ekonomikos plėtra ir geografinė padėtis lėmė Lietuvai Baltijos jūros regione užimti tranzito valstybės padėtį [...]

Ofšorinių įmonių įtaka Lietuvos ekonomikai
Kursinis darbas Ofšorinių įmonių įtaka Lietuvos ekonomikai

Prekyba per ofšorinius centrus pasaulio ekonomikoje pasiekė didžiulį mastą. Daugelyje pasaulio valstybių vienas iš [...]

Vadovavimo stiliaus įtaka UAB “Anykščių vandenys” personalo mikroklimatui
Diplominis darbas Vadovavimo stiliaus įtaka UAB “Anykščių vandenys” personalo mikroklimatui

tema Vadovavimo stiliaus įtaka UAB ,,Anykščių Vandenys” personalo mikroklimatui. Baigiamojo darbo tikslas – išsiaiškinti šioje įmonėje [...]

Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas
Prezentacija Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas

65 skaidrės! [...]