Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą

24 psl. / 5142 žod.

Ištrauka

Aukštoji mada – nuolat egzistuojantis ir visada egzistuosiantis reiškinys, nes būtent ji ir diktuoja mados stilių. Mada – tarsi plintanti infekcija, tai tikrovės atspindys, istorijos veidrodis. Mada kuriama ne tik tiems, kurie turi daug laiko ir labai daug pinigų. Būti madingam — didžiulis darbas. Mada — nesuvaldoma aistra, nes ji tampa gyvenimo būdu.
Dar prieš gerus dešimt metų Lietuvoje negalėjome išgirsti linksniuojant tokių vardų kaip Dolce Gabbana, Armani, Calvin Klain ir k.t. Šie ir panašūs vardai siejosi su tokiomis mados sostinėmis kaip Milanas, Paryžius ir kt. Tik vienetai galėjo leisti sau nuvykti į užsienį ir įsigyti žymiausių aukštosios mados dizainerių kūrinių. Netruko suskubti ir Lietuva. Vilnius – kaip ekonomiškai stiprėjantis miestas, galėjo leisti sau žengti pirmuosius žingsnius ir įnešti gaivaus vėjo į mados pasaulį. Žinoma, tai nebuvo, o toli gražu dar ir dabar nėra, kiekvienam lengvai prieinama. Kaip bebūtų, daugėja parduotuvių, kuriose galima rasti daugybę daiktų, besipuikuojančių žymiausiais prekių ženklais, ką prieš keletą metų galėjai rasti nebent labai prabangioje parduotuvėje, į kurią ne kiekvienas būtų drįsęs įžengti. Aukštoji mada greitai paplito tarsi nepagydomas užkratas, ypač tarp jaunų pasiturinčių žmonių. O ir kainos nebėra tokios stulbinančios kaip prieš dešimtį metų. Kaip bebūtų, įsigyti garsios firmos ženklo rūbą vis dar laikoma didžiule prabanga.
Vilniaus mieste žaibiškai didėja parduotuvių su žymių dizainerių pavardžių iškabomis. Jaučiama didelė aukštosios mados paklausa. Mūsų darbe aptariamas koncerno „MG Baltic“ ketinimas plėsti prekybą garsių užsienio dizainerių produkcija ir tuo tikslu atliekamas marketingo tyrimas. Kursinio projekto tikslas – išsiaiškinti, kas turi didžiausią įtaką, renkantis rūbus, ir kokią reikšmę turi garsių dizainerių/firmų vardai.
Darbo uždaviniai:
Trumpai pristatyti koncerną „MG Baltic“;
Suformuluoti marketingo tyrimo tikslus ir uždavinius;
Projektinėje dalyje atlikti marketingo tyrimą;
EXCEL pagalba sudarius kryžminę lentelę, t.y. atlikus PivotTable ataskaitą, padaryti išvadas, ar hipotezės yra paneigiamos, ar pagrindžiamos;
Remiantis tyrimo rezultatų analize, pagrįsti arba paneigti išsikeltas hipotezes.

Turinys

  • TURINYS2
  • ĮVADAS4
  • 1. ĮMONĖS VEIKLOS APŽVALGA5
  • 2. TYRIMO TIKSLAS, UŽDAVINIAI IR HIPOTEZĖS6
  • 3. TYRIMO METODO PARINKIMAS6
  • 4. TYRIMO IMTIES NUSTATYMAS7
  • 5. ANKETOS REZULTATŲ ĮTAKA IŠKELTIEMS UŽDAVINIAMS SPRĘSTI9
  • 6. TYRIMO REZULTATŲ ANALIZĖ10
  • 7. HIPOTEZIŲ TIKRINIMAS KRYŽMINIŲ LENTELIŲ PAGALBA17
  • IŠVADOS20
  • Naudota literatūra21
  • PRIEDAI22

Reziumė

Autorius
linadina
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Bir 11, 2013
Apimtis
24 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

Prekinio ženklo kūrimas ir/ar valdymas

Rinkodara Kursinis darbas monikagustas
Kurti ir stiprinti prekinius ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminis verslo tikslas. Visi įmonės veiksmai daro įtaką jos prekinių ženklų stiprumui. Stiprūs prekiniai...

Prekės vardo įtaka pardavimams

Rinkodara Kursinis darbas 2008 m. guoba
Ekonomikai tampant globaliai, prekės vardo vaidmuo parduodant gaminius vartotojams darosi vis svarbesnis. Taip yra todėl, kad nyksta funkciniai gaminių skirtumai. Vis daugiau žmonių...

Juodos spalvos reikšmė prekiniame ženkle

Rinkodara Kursinis darbas 2016 m. iwienn
Kursiniame darbe buvo analizuojama juodos spalvos reikšmė prekiniame ženkle, jos psichologinė įtaka vartotojui, taip pat buvo nagrinėjami pasirinkti Lietuvos ir užsienio šalių juodos...

Reklamos įtaka vartotojams

Rinkodara Tyrimas loooretux
Reklama - tai informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus ar tikslinę jų grupę, atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu....