Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa

29 psl. / 6069 žod.

Ištrauka

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos monopolizavimą.
Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Rinkoje dirbančioms įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas, nes teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, o taip pat nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė žiauriomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti.
Šio kursinio darbo tema – kainodaros organizavimas UAB „Kampynė”. Kursinio projekto tikslas – remiantis teorine medžiaga atskleisti, kaip yra nustatoma kaina pasirinktoje įmonėje. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių:
- pirmojoje aptariami teoriniai kainų nustatymo metodai, kainų politika, kainų strategija, kainodara skirtinguose rinkos tipuose bei kainų nuolaidų sistema ir kt.
- antrojoje dalyje aptariama pasirinkta įmonė – uždaroji akcinė bendrovė „Kampynė”, bei jos produkto - bandelės su mėsa kainos nustatymas.
Darbo uždaviniai:
1. apibūdinti UAB „Kampynė“, taip pat jos šaką ir rinką, kurioje ji veikia;
2. apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą, nurodytais 4 būdais;
3. apibūdinti UAB „Kampynės“ kainodaros strategiją, kainų nuolaidas;
4. pateikti išvadas ir pasiūlymus.


Turinys

  • Įvadas3
  • Literatūros analizė4
  • Kainų samprata ir reikšmė4
  • Kainos nustatymo metodai5
  • Veiksniai, darantys įtaką kainodaros sprendimams7
  • Kainų politika ir jos tikslai8
  • Kainodaros strategijos10
  • Kainodara skirtinguose rinkos tipuose10
  • Kainų nuolaidų sistema12
  • Praktinė dalis14
  • Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas14
  • Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas14
  • Šakos ir rinkos, kur veikia įmonė, apibūdinimas14
  • Šakos ir rinkos tipo identifikavimas14
  • Įmonės konkurentų ir jų rinkos dalių pateikimas15
  • Nagrinėjamo įmonės produkto (gaminio, paslaugos) kainos nustatymas15
  • Produkto EXW kainos skaičiavimas16
  • Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas17
  • Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu18
  • Optimalaus kainų lygio nustatymas20
  • Įmonės kainodaros strategija. Nuolaidos. Kainodaros ypatumai.27
  • Išvados ir pasiūlymai28
  • Literatūros sąrašas:29

Reziumė

Autorius
meduolis
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 24, 2013
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
29 psl.

Susiję darbai

Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. meduolis
Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo, bei strategijos ypatumus. Tyrimo objektas – išsiaiškinti kaip...

Naujų gaminių kūrimo marketingo planas

Rinkodara Kursinis darbas 2004 m. audriusm
Kurdama naujus gaminius firma įgyja galimybę rasti naujų rinkos nišų. Naujas gaminys gali užpildyti tuščia rinkos dalį ir sėkmingai joje dominuoti, kol konkurentai...

Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. meduolis
Kainodaros politika – tai sritis, kurią kiekvienas verslininkas turi išmanyti, norėdamas užsitikrinti patogią nišą rinkoje. Dažnas kiekvieną dieną priima sprendimus, kurie siejasi su...

Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. meduolis
Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo...