Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa

0 atsiliepimų
Autorius:
Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos monopolizavimą.
Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Rinkoje dirbančioms įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas, nes teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, o taip pat nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė žiauriomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti.
Šio kursinio darbo tema – kainodaros organizavimas UAB „Kampynė”. Kursinio projekto tikslas – remiantis teorine medžiaga atskleisti, kaip yra nustatoma kaina pasirinktoje įmonėje. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių:
- pirmojoje aptariami teoriniai kainų nustatymo metodai, kainų politika, kainų strategija, kainodara skirtinguose rinkos tipuose bei kainų nuolaidų sistema ir kt.
- antrojoje dalyje aptariama pasirinkta įmonė – uždaroji akcinė bendrovė „Kampynė”, bei jos produkto - bandelės su mėsa kainos nustatymas.
Darbo uždaviniai:
1. apibūdinti UAB „Kampynė“, taip pat jos šaką ir rinką, kurioje ji veikia;
2. apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą, nurodytais 4 būdais;
3. apibūdinti UAB „Kampynės“ kainodaros strategiją, kainų nuolaidas;
4. pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6069 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Įvadas3
  • Literatūros analizė4
  • Kainų samprata ir reikšmė4
  • Kainos nustatymo metodai5
  • Veiksniai, darantys įtaką kainodaros sprendimams7
  • Kainų politika ir jos tikslai8
  • Kainodaros strategijos10
  • Kainodara skirtinguose rinkos tipuose10
  • Kainų nuolaidų sistema12
  • Praktinė dalis14
  • Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas14
  • Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas14
  • Šakos ir rinkos, kur veikia įmonė, apibūdinimas14
  • Šakos ir rinkos tipo identifikavimas14
  • Įmonės konkurentų ir jų rinkos dalių pateikimas15
  • Nagrinėjamo įmonės produkto (gaminio, paslaugos) kainos nustatymas15
  • Produkto EXW kainos skaičiavimas16
  • Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas17
  • Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu18
  • Optimalaus kainų lygio nustatymas20
  • Įmonės kainodaros strategija. Nuolaidos. Kainodaros ypatumai.27
  • Išvados ir pasiūlymai28
  • Literatūros sąrašas:29

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo [...]

Kainodaros organizavimas UAB “x”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “x”

Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros [...]

Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”

Kainodaros politika – tai sritis, kurią kiekvienas verslininkas turi išmanyti, norėdamas užsitikrinti patogią nišą rinkoje.

Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris

Šiomis dienomis pasaulyje vyksta daugybė dalykų, jame savo veikla užsiima begalės kompanijų, kurios nuolat siekia [...]

Kainodaros organizavimas
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas

Kiekviena sukurta prekė ar paslauga turi savo kainą, kurią gali lemti labai daug faktorių. Kadangi [...]

Kainodaros organizavimas UAB
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB "X"

Tarp pirkėjų ir pardavėjų mainų metu nusistovėjusi kaina šiandien yra lyg „signalas“ gamintojui apie vertės [...]

 Kainodaros organizavimas UAB „Merkys“ įmonėje
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB „Merkys“ įmonėje

Kaip ir kiekviena įmonė, UAB „Merkys“ siekia kuo didesnio pelno. Norint pasiekti šį tikslą, reikia [...]