Socialinių tinklų panaudojimas versle: dabartis ir vystymosi perspektyvos

26 psl. / 5000 žod.

Ištrauka

Per pastaruosius dešimtmečius Internetas, o ypatingai saitynas padarė komunikacijos revoliuciją: buvo suteikta galimybė siųsti bei gauti informaciją bet kur ir bet kada . Tai pakeitė šiuolaikiniame pasaulyje gyvenančių žmonių darbą bei apskritai patį gyvenimą. Ypatingai jaunimas dabar neįsivaizduoja dienos be kompiuterio, kadangi neišeinant iš namų jie gali bendrauti su dra ugais ir viskas tai virtualios erdvės dėka.
Visuomeninių tinklų bei serverių skaičius nuolat didėja, žmonės kuria savo nuosavus tinklaraščius ir tuo nusprendė pasinaudoti įmonės.
Socialiniai puslapiai versle pradėti naudoti norint tapti labiau žinomais bei populiariais. Tam įmonės pradėjo kurti specialias strategijas, naudojosi specialiomis analizėmis, užsiėmė atitinkama rinkodaros veikla, analizavo kliento poreikius. Socialiniai tinklai tampa vis labiau pritaikyti verslui, yra kuriamos specialūs servisai,
paslaugos bei funkcijos. Tačiau tai tik prad žia, ir vystytis tikrai yra kur.

Šio darbo tikslas – išanalizuoti kaip socialiniai tinklai yra panaudojami versle bei kokia jų ateitis. Norint pasiekti šį tikslą yra keliami tokie uždaviniai:
1.Susipažinti su bendra socialinių tinklų charakteristika;
2. Apžvelgti, kaip versle yra panaudojami visuomeniniai tinklai;
3. Nustatyti kokios yra socialinių tinklų vystymosi galimybės verslo atžvilgiu.
Visuomeninių tinklų išnaudojimas versle tampa labai svarbia tema daugelių įmonių, kurios siekia didinti vartotojų skaičių, pasiekti lengviau klientus bei supaprastinti visos įmonės valdymą. Todėl norint analizuoti perspektyvas svarbu išsiaiškinti kokia padėtis yra dabar. Literatūros, kur būtų rašoma vien tik apie socialinius tinklus nėra gausu, tačiau aprašant teorinę dalį rėmiausi .... knygomis. Praktinė dalis buvo aprašyta naudojantis internetiniais šaltiniais bei moksliniais straipsniais.


Turinys

  • ĮVADAS
  • 1.BENDRA SOCIALINIŲ TINKLŲ CHARAKTERISTIKA
  • 1.1Socialinių tinklų samprata
  • 1. Visuomeniniai tinklai Internete
  • 1.4 Socialinio tinklo paslaugos
  • 2. SOCIALINIŲ TINKLŲ PANAUDOJIMAS VERSLE
  • 2.1.Socialinių tinklų įtaka verslui
  • 2.2 Vidiniai ir išoriniai visuomeniniai tinklai
  • 2.3. Socialinio tinklo verslo paslaugos
  • 2.4 Socialinių tinklų panaudojimas marketinge
  • SOCIALINIŲ TINKLŲ ATEITIS VERSLE
  • IŠVADOS
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS

Reziumė

Autorius
ingrida.breivo
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Rgs 17, 2013
Apimtis
26 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

Privatumo socialiniuose tinkluose analizė

Vadyba Referatas 2011 m. megakriu
Temos aktualumas. Virtualių socialinių tinklų (Social Network Sites, SNS) toliau tekste (VST) banga, įsisiūbavusi vakaruose, milžinišku greičiu pasiekė visą pasaulį ir Lietuvą. Šis...