Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris

29 psl. / 6866 žod.

Ištrauka

Šiomis dienomis pasaulyje vyksta daugybė dalykų, jame savo veikla užsiima begalės kompanijų, kurios nuolat siekia tenkinti vartotojų poreikius bei gauti maksimalų pelną. Gaminant produkciją ar teikiant paslaugas svarbu ne tik kokybiškai tai pristatyti, bet ir numatyti tinkamą kainą. Tinkama kainodara ne tik palengvina įmonės galimybes siekti maksimalių tikslų, bet ir leidžia nustatyti palankiausias kainas, kurios tenkintų vartotojų poreikius. Kitas svarbus dalykas nustatant kainodarą – numatyti tinkamą kainų politiką, pasirinkti deramą kainodaros strategiją, ištirti vidines ir išorines aplinkas, kurios veikia kiekvieną įmonę. Be kita ko, norint sistemingai veikti, reikia suprasti pačios kainodaros svarbą bei numatyti rinkas, kurioje įmonė vykdys savo veiklą.
Taigi, trumpai tariant, kainodaros reikšmė įmonei yra didžiulė. Todėl atliekant šį kursinį projektą buvo gilinamasi į esminius rinkodaros principus. Kursinį darbą sudarys dvi dalys: pirmoji – teoriniai rinkodaros pricipai, antroji – praktiniai AB „Pieno žvaigždės” veiklos principai rinkodaros aspektu.
Kursinio projekto tikslas – įsigilinti į kainodaros teorinius principus ir išanalizuoti kainodaros organizavimą įmonėje.
Kursinio projekto tyriamasis objektas – AB „Pieno žvaigždės” , maisto pramonė, fermentinis sūris (3kg).
Kursinio projekto uždaviniai:
• Susipažinti su kainodaros esminėmis sąvokomis;
• Suprasti pagrindinius kainų politikos ir strategijos principus;
• Numatyti kainodaros kainodaros veiksnius ir nustatyti deramą produkcijos kainą;
• Apibūdinti pasirinktą įmonę, šaką bei rinką, kuriose ji veikia;
• Apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą numatytais pagrindiniais 4 būdais;
• Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo metodai: atliekant analitinę teorijos dalį, buvo remiamasi įvairiais literatūros šaltiniais – knygomis apie kainodarą bei pateiktais straipsniais internetinėje erdvėje. Tuo tarpu atliekant praktinę dalį buvo gilinamasi į AB „Pieno žvaigždės” produkcijos kainodarą, vykdomą kainų strategiją ir politiką.


Turinys

  • Įvadas3
  • 1 SKYRIUS. TEORINĖ DARBO DALIS4
  • 1.1. Kainodaros (kainos) reikšmė4
  • 1.2. Rinkos struktūra ir kainodara rinkose5
  • 1.2.1. Tobulosios konkurencijos rinka5
  • 1.2.2. Monopolinės konkurencijos rinka6
  • 1.2.3. Oligopolinė rinka6
  • 1.2.4. Monopolijos rinka7
  • 1.3. Kainų politika ir tikslai7
  • 1.4. Produkto kainos formavimą veikiantys veiksniai8
  • 1.5. Kainodaros strategijos9
  • 1.6. Kainų nustatymas12
  • 1.7. Kainų nuolaidos13
  • 2 SKYRIUS. PRAKTINĖ DARBO DALIS13
  • 2.1. AB „Pieno žvaigždės” apibūdinimas13
  • 2.1.1. Teisinės įmonės veiklos organizavimo forma14
  • 2.1.2. Įmonės komercinė – ūkinė veikla14
  • 2.1.3. Produktų realizavimo rinkų analizė16
  • 2.2. Šakos ir rinkos apibūdinimas, kurioje veikia AB „Pieno žvaigždės“17
  • 2.2.1. Šakos ir rinkos tipo indentifikavimas, apibūdinimas pagal požymius17
  • 2.2.2. Įmonės konkurentai ir jų rinkos dalis18
  • 2.3. AB „Pieno žvaigždės” produkto kainos nustatymas19
  • 2.3.1. Produkto EXW kainos skaičiavimas19
  • 2.3.2. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas21
  • 2.3.3. Fermentinio sūrio kainos nustatymas nenuostolingumo metodu22
  • 2.3.4. Fermentinio sūrio optimalaus kainų lygio nustatymas23
  • 2.4. AB „Pieno žvaigždės” kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos26
  • Išvados28
  • Literatūros sąrašas29

Reziumė

Autorius
egidijus
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€9.11
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 18, 2013
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
29 psl.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
Darbas ganetinai geras ir bus puikus pavyzdys darant darbą.

Susiję darbai

Kainodaros organizavimas

Vadyba Kursinis darbas 2013 m. vadyba
Darbą sudaro teorinė ir praktinė dalis. Pirmoje dalyje supažindinama su kainodaros sąvoka ir metodais. O antroje dalyje nagrinėjama konkreti įmonė.