Ekonomika ir verslas / Vadyba

Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris

1 atsiliepimas
Autorius:
Šiomis dienomis pasaulyje vyksta daugybė dalykų, jame savo veikla užsiima begalės kompanijų, kurios nuolat siekia tenkinti vartotojų poreikius bei gauti maksimalų pelną. Gaminant produkciją ar teikiant paslaugas svarbu ne tik kokybiškai tai pristatyti, bet ir numatyti tinkamą kainą. Tinkama kainodara ne tik palengvina įmonės galimybes siekti maksimalių tikslų, bet ir leidžia nustatyti palankiausias kainas, kurios tenkintų vartotojų poreikius. Kitas svarbus dalykas nustatant kainodarą – numatyti tinkamą kainų politiką, pasirinkti deramą kainodaros strategiją, ištirti vidines ir išorines aplinkas, kurios veikia kiekvieną įmonę. Be kita ko, norint sistemingai veikti, reikia suprasti pačios kainodaros svarbą bei numatyti rinkas, kurioje įmonė vykdys savo veiklą.
Taigi, trumpai tariant, kainodaros reikšmė įmonei yra didžiulė. Todėl atliekant šį kursinį projektą buvo gilinamasi į esminius rinkodaros principus. Kursinį darbą sudarys dvi dalys: pirmoji – teoriniai rinkodaros pricipai, antroji – praktiniai AB „Pieno žvaigždės” veiklos principai rinkodaros aspektu.
Kursinio projekto tikslas – įsigilinti į kainodaros teorinius principus ir išanalizuoti kainodaros organizavimą įmonėje.
Kursinio projekto tyriamasis objektas – AB „Pieno žvaigždės” , maisto pramonė, fermentinis sūris (3kg).
Kursinio projekto uždaviniai:
• Susipažinti su kainodaros esminėmis sąvokomis;
• Suprasti pagrindinius kainų politikos ir strategijos principus;
• Numatyti kainodaros kainodaros veiksnius ir nustatyti deramą produkcijos kainą;
• Apibūdinti pasirinktą įmonę, šaką bei rinką, kuriose ji veikia;
• Apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą numatytais pagrindiniais 4 būdais;
• Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo metodai: atliekant analitinę teorijos dalį, buvo remiamasi įvairiais literatūros šaltiniais – knygomis apie kainodarą bei pateiktais straipsniais internetinėje erdvėje. Tuo tarpu atliekant praktinę dalį buvo gilinamasi į AB „Pieno žvaigždės” produkcijos kainodarą, vykdomą kainų strategiją ir politiką.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6866 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Įvadas3
  • 1 SKYRIUS. TEORINĖ DARBO DALIS4
  • 1.1. Kainodaros (kainos) reikšmė4
  • 1.2. Rinkos struktūra ir kainodara rinkose5
  • 1.2.1. Tobulosios konkurencijos rinka5
  • 1.2.2. Monopolinės konkurencijos rinka6
  • 1.2.3. Oligopolinė rinka6
  • 1.2.4. Monopolijos rinka7
  • 1.3. Kainų politika ir tikslai7
  • 1.4. Produkto kainos formavimą veikiantys veiksniai8
  • 1.5. Kainodaros strategijos9
  • 1.6. Kainų nustatymas12
  • 1.7. Kainų nuolaidos13
  • 2 SKYRIUS. PRAKTINĖ DARBO DALIS13
  • 2.1. AB „Pieno žvaigždės” apibūdinimas13
  • 2.1.1. Teisinės įmonės veiklos organizavimo forma14
  • 2.1.2. Įmonės komercinė – ūkinė veikla14
  • 2.1.3. Produktų realizavimo rinkų analizė16
  • 2.2. Šakos ir rinkos apibūdinimas, kurioje veikia AB „Pieno žvaigždės“17
  • 2.2.1. Šakos ir rinkos tipo indentifikavimas, apibūdinimas pagal požymius17
  • 2.2.2. Įmonės konkurentai ir jų rinkos dalis18
  • 2.3. AB „Pieno žvaigždės” produkto kainos nustatymas19
  • 2.3.1. Produkto EXW kainos skaičiavimas19
  • 2.3.2. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas21
  • 2.3.3. Fermentinio sūrio kainos nustatymas nenuostolingumo metodu22
  • 2.3.4. Fermentinio sūrio optimalaus kainų lygio nustatymas23
  • 2.4. AB „Pieno žvaigždės” kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos26
  • Išvados28
  • Literatūros sąrašas29

Skaitytojų atsiliepimai

tik darbą įsigijusių klientų įvertinimai
Darbas ganetinai geras ir bus puikus pavyzdys darant darbą.
, 2016-05-30

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Finansinio valdymo įvertinimas AB „Pieno žvaigždės“,  AB „Rokiškio sūris“ , AB „Žemaitijos pienas“
Kursinis darbas Finansinio valdymo įvertinimas AB „Pieno žvaigždės“, AB „Rokiškio sūris“ , AB „Žemaitijos pienas“

Temos aktualumas. Įmonės sekmė ir jos konkurencinis pranašumas priklauso nuo to kaip apgalvotai ir strategiškai [...]

Pelningumo didinimo X įmonėje galimybių tyrimas AB „Pieno žvaigždės“ AB „Rokiškio sūris“  AB „Žemaitijos pienas“
Kursinis darbas Pelningumo didinimo X įmonėje galimybių tyrimas AB „Pieno žvaigždės“ AB „Rokiškio sūris“ AB „Žemaitijos pienas“

Temos aktualumas. Įmonės sėkmė ir jos konkurencinis pranašumas priklauso nuo to kaip apgalvotai ir strategiškai [...]

AB „Rokiškio sūris“ ir AB „Pieno žvaigždės“ finansinių rezultatų analizė ir prognozavimas
Kursinis darbas AB „Rokiškio sūris“ ir AB „Pieno žvaigždės“ finansinių rezultatų analizė ir prognozavimas

Kiekviena įmonė siekia uždirbti kuo didesnį pelną ir būti pirmaujanti konkurencinėje kovoje. Norint pasiekti kuo [...]

Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo [...]

AB „Pieno žvaigždės“ kreditiniai santykiai su bankais
Referatas AB „Pieno žvaigždės“ kreditiniai santykiai su bankais

Kreditiniai santykiai yra ypač aktualūs, kadangi išmokus kokybiškai pasirinkti kredito rūšį ir ją tinkamai išnaudojus [...]

Kainodaros organizavimas UAB “x”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “x”

Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros [...]

Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams
Diplominis darbas Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams

Anotacija AB „Pieno žvaigždės“ viena iš lyderių organizacijų rinkoje siūlanti savo klientams platų asortimentą pieno produkcijos.

Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”

Kainodaros politika – tai sritis, kurią kiekvienas verslininkas turi išmanyti, norėdamas užsitikrinti patogią nišą rinkoje.

‘‘Pieno žvaigždės‘‘ rinkodaros planas
Referatas ‘‘Pieno žvaigždės‘‘ rinkodaros planas

Ką reiškia rinkodaros sąvoka? Daugelis mano, kad rinkodara – tai tik pardavimai ir reklama. Dėl [...]

Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

AB „Pieno žvaigždės“ finansinė veikla
Prezentacija AB „Pieno žvaigždės“ finansinė veikla

•Darbo tikslas – išanalizuoti AB „Pieno žvaigždės“ finansinę veiklą.   •Darbo uždaviniai: •Atlikti Lietuvos makroekonomikos analizę; •Atlikti [...]

AB „ Pieno žvaigždės“ įmonės turto pokyčiai ir jų priežasčių analizė
Kursinis darbas AB „ Pieno žvaigždės“ įmonės turto pokyčiai ir jų priežasčių analizė

Įmonių finansai yra finansų sistemos sudėtinė dalis. Jie per pinigus apibūdina ekonominius santykius, atsirandančius dėl [...]

AB “PIENO ŽVAIGŽDĖS” socialinės atsakomybės analizė
Prezentacija AB “PIENO ŽVAIGŽDĖS” socialinės atsakomybės analizė

Įmonė įkurta 1784 metais.   Būstinė – Klaipedoje.   Įmonės herbą puošia jūrinis erelis.   “Švyturio” alaus darykloje tebenaudojama senoji vokiška [...]

Kainodaros organizavimas
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas

Kiekviena sukurta prekė ar paslauga turi savo kainą, kurią gali lemti labai daug faktorių. Kadangi [...]