Ekonomika ir verslas / Rinkodara

UAB „Solemio“ rinkodaros sprendimų analizė

0 atsiliepimų
Autorius:
Pasak Kotler ir kt. (2007) šiandienos sėkmingai veikiančios bendrovės – didelės ar mažos, siekiančios ar nesiekiančios pelno – turi vieną bendrą bruožą: jos labai daug dėmesio skiria rinkodarai. Per paskutinius penkerius metus sparčiai augo soliariumų skaičius, tačiau daugelyje rinkos prognozių skelbiama, jog per ateinančius dvejus ar trejus metus soliariumų paklausa dėl didėjančio žmonių sveikatos išprusimo gali mažėti. Taip pat, kalbant apie soliariumų paslaugas teikiančias įmones, konkurencija rinkoje yra ypatingai didelė, nes tokias paslaugas teikiančių įmonių yra tikrai nemažai.
Sprendimų priėmimas yra neatsiejama kiekvieno žmogaus gyvenimo ir, žinoma, verslo dalis. Valdymo procesas yra orientuotas pasiekti tikslą, t.y. norimai, galimai ir būtinai organizacinės sistemos būklei pasiekti. Įmonės valdymas – valdymo sprendimų priėmimas (Kotler ir kt. 2003). Todėl įmonėms, ypatingai svarbu, planuoti rinkodaros veiklą ir nuolat analizuoti įmonės veikloje taikomus rinkodaros sprendimus bei juos tobulinti, kad įmonė galėtų išsiskirti iš konkurentų, taip įgydama konkurencinį pranašumą ir pritraukdama daugiau vartotojų (Seilius, 2001).
Nagrinėjama įmonė yra UAB „Solemio“ – soliariumų studija, kuri užsiima soliariumo paslaugomis. Per paskutinius metus pastebima, jog įmonėje sumažėjo klientų, todėl šios įmonės atveju ypatingai svarbu išnagrinėti įmonės veikloje taikomus rinkodaros sprendimus. Rinkodaros sprendimų vertinimas, padės sužinoti įmonės silpnąsias savybes, bei suteiks daugiau informacijos, ką reikia tobulinti įmonėje, kad būtų pritraukta naujų vartotojų bei būtų padidinamas įmonės pelnas.
Darbo tikslas – nustatyti rinkodaros sprendimus, taikomus UAB „Solemio“ soliariumų studijoje.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti apibendrintus rinkodaros sprendimus, teorinę analizę;
2. Apibrėžti paslaugų rinkodaros komplekso elementus ir juos teoriškai pagrįsti;
3. Išanalizuoti UAB „Solemio“ veikiančius įmonės rinkodaros sprendimus ir pateikti jų gerinimo siūlymus.
Darbo objektas – UAB „Solemio“ – soliariumų studijos rinkodaros sprendimai.
Tyrimo metodai – mokslinės ir vadovėlių literatūros analizė, UAB „Solemio“ duomenų analizė, išvados.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
5825 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS4
  • 1. RINKODAROS SPRENDIMAI5
  • 1.1. Rinkodaros sprendimų priėmimo įgyvendinimo etapai5
  • 1.2. Valdymo sprendimai ir sprendimų paruošimas8
  • 1.3. Rinkodaros sprendimo proceso modeliai10
  • 1.4. Vadovo pareigos priimant rinkodaros sprendimus11
  • 1.5. Rinkodaros sprendimams turintys įtaką išoriniai ir vidiniai veiksniai13
  • 2. UAB „SOELMIO“ RINKODAROS SPRENDIMŲ ANALIZĖ14
  • 2.1. Įmonės charakteristika14
  • 2.2. Veiklos apibūdinimas14
  • 2.3. Valdymo funkcijos ir metodai15
  • 2.4. UAB „SOLEMIO“ valdymo sprendimo priėmimas16
  • 2.5. UAB „SOLEMIO“ išoriniai ir vidiniai veiksniai18
  • IŠVADOS22
  • ŽODYNAS24
  • LITERATŪRA25

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Etikos įtaka rinkodaros sprendimams
Prezentacija Etikos įtaka rinkodaros sprendimams

1.Tai padėtų padidinti mažėjantį visuomenės pasitikėjimą rinkodara. 2. Leistų išvengti didėjančio vyriausybės reguliavimo. 3. Etiška [...]

Referatas "Rasos" ir "Aro" kosmetikos analizė ir naujas vizualinis sprendimas

  „BIOK laboratorija“ – tai viena didžiausių kosmetikos gamintojų Baltijos šalyse. Įmonė įkurta 1988m. ir per [...]

Kursinis darbas "Litargus" įmonės analizė ir problemų sprendimas pagal LEAN CANVAS metodą

Organizacijos, veikiančios tam tikroje aplinkoje ir siekiančios konkretaus tikslo, veikla turi būti valdoma, o tai [...]

Rinkodaros priemonių analizė UAB
Kursinis darbas Rinkodaros priemonių analizė UAB "Airarat" viešbutyje

Temos aktualumas Besikeičiantis visuomenės gyvenimo būdas po truputį daro įtaką turistų poreikiams ir elgsenai. Manoma, kad [...]

Pasirinktos įmonės valdymo analizė ir sprendimo priėmimo proceso esmė
Referatas Pasirinktos įmonės valdymo analizė ir sprendimo priėmimo proceso esmė

Galima teigti, kad visas mūsų gyvenimas susideda iš problemų ir sprendimų, kuriuos mes priimame (arba [...]

Japonija: aplinkų analizė rinkodariniu aspektu
Referatas Japonija: aplinkų analizė rinkodariniu aspektu

Dauguma Lietuvos gyventoju išgirdę žodį Japonija jiems prieš akis iškyla vaizdas, šalis kuri yra [...]

UAB “Rimi Lietuva” rinkodaros veiklos analizė
Referatas UAB “Rimi Lietuva” rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara – tai viena svarbiausių verslo planavimo dalių, apimanti didelę dalį pelnui didinti skirto proceso [...]

UAB „Arip“ įmonės rinkodaros analizė
Referatas UAB „Arip“ įmonės rinkodaros analizė

Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskirtinos rinkodarai. Įmonės kuria [...]

“Mary Kay” įmonės rinkodaros veiklos analizė
Referatas “Mary Kay” įmonės rinkodaros veiklos analizė

Kiekviena įmonė išsiskiria savo teikiamomis paslaugomis ar produktais rinkoje. Vienos įmonės pataiko į rinkos segmentą [...]

„UADB ERGO Lietuva“ rinkodaros veiklos analizė
Referatas „UADB ERGO Lietuva“ rinkodaros veiklos analizė

Visoje žmonijos istorijoje buvo ypač svarbu jaustis saugiam ir apsaugoti savo šeimos narius, turtą ir [...]

UAB “TELE2” įmonės rinkodaros komunikacijos analizė
Referatas UAB “TELE2” įmonės rinkodaros komunikacijos analizė

ĮVADAS    Šiuolaikinis gyvenimas neįsivaizduojamas be lengvai suprantamų ir paprastai naudojamų telekomunikacinių paslaugų. Mobilumas tapo neatsiejama [...]

Kavos “Paulig” rinkodarinė analizė
Referatas Kavos “Paulig” rinkodarinė analizė

Temos aktualumas: Sunku įsivaizduoti šiuolaikinio žmogaus gyvenimą be kavos puodelio. Kava geriama ir namie [...]

UAB “Mažeikių mėsinės” sprendimų priėmimo proceso analizė
Kursinis darbas UAB “Mažeikių mėsinės” sprendimų priėmimo proceso analizė

Temos aktualumas. Dauguma žmonių tikriausiai nėra susipažinę su sprendimo priėmimo teorija, nepaisant to, kad mūsų [...]

UAB „Telšių buitis“ rinkodaros komplekso analizė
Kursinis darbas UAB „Telšių buitis“ rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara yra varomoji rinkos jėga, ji yra nukreipta į įmonės galimybių rinkoje vystymą taikant rinkodaros [...]

UAB “Rūta” rinkodaros veiklos analizė
Tyrimas UAB “Rūta” rinkodaros veiklos analizė

Atliekant individualaus namų darbo „X“ įmonės rinkodaros veiklos analizę, pasirinkta UAB „Rūta“. Tyrimo objektas: UAB „Rūta“ [...]