UAB "Mineraliniai vandenys" rinkodaros veiklos planavimas

13 psl. / 2294 žod.

Ištrauka

Rinkodara tebelieka ta verslo veiklos sritis, kurios tikslas yra išsiaiškinti organizacijos kliento poreikius bei pageidavimus ir nuspręsti, kurias rinkas organizacija gali geriausiai aptarnauti. Tai padeda sukurti atitinkamus produktus, paslaugas bei programas, kad aptarnauti šias rinkas. Tačiau rinkodara yra kur kas daugiau nei kokia izoliuota verslo funkcija – tai filosofija, nukreipianti visos organizacijos veiklą. Rinkodaros tikslas yra pelningai siekti kliento pasitenkinimo, užmezgant su juo vertingus ryšius. Rinkodaros darbuotojai privalo glaudžiai bendradarbiauti su kitais bendrovės darbuotojais ir kitomis vertės grandinėje esančiomis kompanijomis, kad visi kartu klientui pateiktų geriausią kokybę. Tai rinkodaros principai verčia kiekvieną organizacijos narį galvoti apie klientą ir padaryti viską, kas įmanoma, kad būtų sukurti bei pateikti jam didesnės vertės gaminiai ar paslaugos ir būtų patenkinti jo poreikiai.

Mūsų analizuojama įmonė UAB „Mineraliniai vandenys“ yra apėmusi nemažai Lietuvos rinkos ir aktyviai stengiasi plėsti savo veiklą ir užsienyje. Tačiau, nė kiek nemažiau svarbu yra išsaugoti jau turimą ir taip gan nemažą rinkos dalį. Taip pat įmonė turėtų stengtis išlaikyti gerus santykius su kaimyninių šalių verslo partneriais, nes firma nori savo produkciją realizuoti vis didesnėje Europos Sąjungos dalyje.

Šiame projektiniame darbe nagrinėsime vieną iš aktualiausių problemų versle, tai yra ar UAB „Mineraliniai vandenys“ pakankamai skiria dėmesio savo konkurentų įvertinimui.

Darbo tikslas parengti ir išnagrinėti įmonės UAB „Mineraliniai vandenys“ rinkodaros veiklos planą.

Šio tyrimo uždaviniai :

  1. Išnagrinėti UAB „Mineraliniai vandenys“ veiklos kryptis, misiją ir tikslus.
  2. Įvertinti UAB „Mineraliniai vandenys“ verslo perspektyvas (SSGG).
  3. Nustatyti UAB „Mineraliniai vandenys“ tikslinę rinką ir rinkodaros strategiją.
  4. Parinkti rinkodaros komplekso elementus tikslinei rinkai.


Turinys

  • Įvadas3
  • 1.UAB „MINERALINIAI VANDENYS“ RINKODAROS VEIKLOS PLANAVIMAS4
  • 1.1. UAB „Mineraliniai vandenys“ veikla, misija ir tikslai4
  • 1.2. UAB „Mineraliniai vandenys“ rinkodaros aplinkos analizė4
  • 1.3. UAB „Mineraliniai vandenys“ rinka, jos tendencijos6
  • 1.4. UAB „Mineraliniai vandenys“ tikslinės rinkos nustatymas
  • ir pasirinkta rinkodaros strategija8
  • 1.5. UAB „Mineraliniai vandenys“ rinkodaros komplekso analizė8
  • 1.6. UAB „Mineraliniai vandenys“ prekių pardavimo prognozė11
  • Išvados12
  • Literatūra13

Reziumė

Autorius
erikasp
Tipas
Laboratorinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.29
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgp 17, 2016
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
13 psl.

Susiję darbai

“Mary Kay” įmonės rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara Referatas karolyte038
Kiekviena įmonė išsiskiria savo teikiamomis paslaugomis ar produktais rinkoje. Vienos įmonės pataiko į rinkos segmentą ir išlieka garsiomis bei paklausiomis, kitos įmonės nepataikiusios...

UAB “Rūta” rinkodaros veiklos analizė

Rinkodara Tyrimas 2013 m. merild
Atliekant individualaus namų darbo „X“ įmonės rinkodaros veiklos analizę, pasirinkta UAB „Rūta“. Tyrimo objektas: UAB „Rūta“ veikla. Tyrimo tikslas: išanalizuoti UAB „Rūta“ aplinką....

Rinkodaros pagrindų paskaitų konspektas

Rinkodara Konspektas kririmku
Rinkodaros žinių ir patirties šiandien reikia dirbant įvairiuose valdymo lygiuose, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti, ar paslaugas teikianti įmonė....

Tarptautinės rinkodaros ypatumai

Rinkodara Referatas 2016 m. miskas
Rinkodaros žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar...