Ebbinhauso ,,Pozicinio efekto” tyrimas

5 psl. / 884 žod.

Ištrauka

Tiriamoji:

Darbo priemonės: kompiuteris ir programa ,,Ebbinghaus”

Darbo eiga:

1 dalyje tiriant atminties ,,pozicinį efektą’’ paleidžiama programa ,,Ebbinghaus”, nustatoma, kad būtų rodoma 12 skaičių seka. Fonas baltas, o skaičių spalva juoda. Rodymo trukmė nustatoma 400 ms, o rodymo pauzė – 200ms. Sprendimo trukmė neribojama. Spaudžiama ,,Pradėti” , ekrane rodoma atsitiktinė skaičių seka, po to tiriamasis suveda atgamintą skaičių seką, spaudžiama ,,Enter”. Programa koduoja teisingai atkurtą simbolį kaip ,,1” , o neteisingai atkurtą - ,,0”. Eksperimentas pakartojamas 50 kartų. 2 dalyje tiriant ,,pirmumo efekto’’ slopinimą padidinamas simbolių sekos rodymo greitis, rodymo trukmė nustatoma 400 ms, o rodymo pauzė – 50ms. Sprendimo trukmė neribojama. Eksperimentas pakartojamas 50 kartų. 3 dalyje tiriant ,,naujumo efekto’’ slopinimą rodymo trukmė nustatoma 400 ms, rodymo pauzė 200ms , sprendimo trukmė neribojama.,, Naujumo efektas” naikinamas duodant tiriamajam spręsti papildomą užduotį parodžius simbolių seką. 12 sekundžių sukasi figūra, tik po to tiriamasis įveda atgamintus skaičius. Eksperimentas pakartojamas 50 kartų.

Rezultatai apdorojami ,,Microsoft Excel” programą, vėliau internetine GraphPad programa skaičiuojamas McNemar kriterijus atitinkamiems duomenims


Reziumė

Autorius
megstufeta
Tipas
Laboratorinis darbas
Dalykas
Psichologija
Kaina
€1.93
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 30, 2016
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
5 psl.

Susiję darbai

Pasiruošimo egzaminams būdų tyrimas

Psichologija Referatas 2013 m. pastele
Egzaminai – bene pats sudėtingiausias laikotarpis moksleivių bei studentų gyvenime, mat jų žinių patikrinimas daro didelę įtaką ateičiai. Šiuo laikotarpiu moksleiviai ruošiasi brandos...

Tyrimas: reklamos įtaka žmogui

Psichologija Tyrimas 2009 m. alanytia
Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome...

Spalvinio regėjimo tyrimas

Psichologija Laboratorinis darbas 2015 m. megstufeta
Laboratorinis darbas, įtraukiantis daug skaičiavimų, grafikų. Darbo tikslas: Palyginti spalvų skyrimą. Sulyginti spalvas, spalvų maišymui naudojant dvi ar tris spalvas. Išmatuoti spalvų ribinį...

Stroopo efekto tikrinimas. Strūpo efektas

Psichologija Laboratorinis darbas 2014 m. recapa
Strūpo efektas – tai vienas iš labiausiai tyrinėtų efektų suvokimo psichologijoje. Pirmą kartą aprašytas žurnale Journal of Experimental Psychology 1935 m. amerikiečių mokslininko...