Apple Iphone 7 pirkimo veiksnių įtaka

5 psl. / 749 žod.

Ištrauka

iPhone 7 dramatiškai pagerina pačius svarbiausius iPhone aspektus. Pažangesnė naujosios kameros sistema, ilgiausiai veikianti baterija, sklandžiausias veikimas, užburiantys stereo garsiakalbiai, ryškiausias ir spalvingiausias iPhone ekranas, atsparumas skysčiams ir visa tai atspindinti nepriekaištinga išvaizda – tai iPhone 7.


Turinys

  • Titulinis lapas
  • turinys
  • įvadas
  • VEIKSNIŲ ĮTAKA (vidiniai, išoriniai, socialiniai)
  • Išsamiai aprašytas ir išanalizuotas PIRKIMO PROCESAS
  • REKLAMA

Reziumė

Autorius
vtamluk
Tipas
Laboratorinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.93
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Bir 15, 2017
Apimtis
5 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

Reklamos įtaka kiekvienam žmogui

Rinkodara Rašinys larietata
Jean Baudrillard‘as, prancūzų sociologas ir filosofas, išskyrė du pagrindinius dalykus, kas skatina žmones pirkti reklamuojamus produktus: „1. Be menkiausio abejonės šešėlio ieškoti savo...

Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą

Rinkodara Kursinis darbas linadina
Aukštoji mada – nuolat egzistuojantis ir visada egzistuosiantis reiškinys, nes būtent ji ir diktuoja mados stilių. Mada – tarsi plintanti infekcija, tai tikrovės...

Prekės vardo įtaka pardavimams

Rinkodara Kursinis darbas 2008 m. guoba
Ekonomikai tampant globaliai, prekės vardo vaidmuo parduodant gaminius vartotojams darosi vis svarbesnis. Taip yra todėl, kad nyksta funkciniai gaminių skirtumai. Vis daugiau žmonių...