Ekonomika ir verslas / Ekonomika

Firmos pelno maksimizavimas tobulos konkurencijos rinkoje

0 atsiliepimų
Autorius:
TIKSLAI:
1) suprasti kokią formą turi firmos parduodamų prekių paklausos kreivė;
2) mokėti apskaičiuoti ir parodyti grafike pelno maksimizavimo požiūriu optimalią
firmos gamybos apimtį.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Firmos pelno maksimizavimas monopolinėje rinkoje
Laboratorinis darbas Firmos pelno maksimizavimas monopolinėje rinkoje

TIKSLAI: 1) suprasti, kokią formą turi firmos parduodamų prekių paklausos kreivė; 2) mokėti apskaičiuoti ir parodyti grafike [...]

Tobulosios konkurencijos samprata ir pagrindiniai tobulosios rinkos bruožai
Referatas Tobulosios konkurencijos samprata ir pagrindiniai tobulosios rinkos bruožai

Ši tema pasirinkta todėl, kad tobulosios konkurencijos rinka yra abstraktus modelis. Jos nėra realybėje ir [...]

Tobulosios konkurencijos samprata ir rinkos bruožai
Prezentacija Tobulosios konkurencijos samprata ir rinkos bruožai

           Įmonių konkurencija yra svarbus mūsų ekonomikos veiksnys, nes nuo įmonių konkurencijos priklauso visų prekių [...]

Tobula ir netobula konkurencija. Situacija Lietuvoje
Referatas Tobula ir netobula konkurencija. Situacija Lietuvoje

KTU, 2009, 5 kursas, Intelektinė nuosavybė, referatas [...]

Monopolinės konkurencijos rinka ir esminiai jos bruožai
Referatas Monopolinės konkurencijos rinka ir esminiai jos bruožai

Intelektinės nuosavybės referatas [...]

Konkurencijos rūšys. rinkos tipų palyginimas
Referatas Konkurencijos rūšys. rinkos tipų palyginimas

Intelektinės nuosavybės referatas [...]

Rinkodaros komplekso tobulinimas UAB
Diplominis darbas Rinkodaros komplekso tobulinimas UAB "Moveouk" pavyzdžiu

Rinkodaros kompleksas laikui bėgant tapo vienas svarbiausių verslo elementų, be kurio sunku įsivaizduoti pelningo verslo [...]

Transporto konkurencinių pozicijų stiprinimas tarptautinėje rinkoje
Diplominis darbas Transporto konkurencinių pozicijų stiprinimas tarptautinėje rinkoje

ĮVADAS Temos aktualumas. Norint sėkmingai vykdyti veiklą, įmonėms, nuolat besiplečiant paslaugų rinkai, svarbu įvertinti konkurencinę aplinką [...]