Elektromobilio variklio projektavimas
Ištrauka
Šiais laikais elektromobiliuose naudojami motorai yra gana jautrūs, ir jiems reikalingas gana sudėtingas projektavimas, nes dažniausiai efektyvumo koeficientas siekia 85-90%. Kad pasiekti tokius rodiklius yra taupomas svoris, ieškoma optimalių išmatavimų kurie leistu varikliui dirbti tinkamoje temperatūroje, efektyviausiame sūkių diapozone, tačiau nešvaistytu sąlyginai brangių resursų gamyboje. Ne vienas autoindustrijos ekspertas teigia kad elektromobiliai tai ateitis, todėl dauguma gamintojų paskubomis kepa koncepsinius modelius varomus tik elektra, rinkoje atsiranda didelė ir brangi konkurencija, dėl kurios visi kaip įmanydami stengiasi būti geriausi. Bandysime paskaičiuoti toki variklį, kurio naudingumo koeficientas siektų bent 85%, ir galia – 25kw, maksimali darbinė įtampa - 360V
Reziumė
- Autorius
- Tsinkelis
- Tipas
- Laboratorinis darbas
- Dalykas
- Fizika
- Kaina
- €2.65
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 18, 2020
- Publikuotas
- 2020 m.
- Apimtis
- 26 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų