Atmintinė pedagogui, ugdančiam specialiųjų ugdymosi poreikių vaikus

2 psl. / 720 žod.
Tai trumpa atmintinė pedagogogui, dirbančiam su specialiųjų ugdymosi poreikių vaikais specialiojoje ar bendrojo lavinimo mokykloje. Šio darbo forma - lankstinukas.

Ištrauka

Noro mokytis palaikymas ir žadinimas:

  • neakcentuoti vaiko nesėkmių, leisti jam pasijusti mokančiam, žinančiam, gabiam;

  • padėti mokiniui išlaikyti savigarbą, jam ir klasės draugams išaiškinant, kad mokinys nekaltas dėl prastesnių mokymosi rezultatų; priešingai, jis vertas pagarbos dėl daug valios pastangų reikalaujančio darbo ir pamažu daromos pažangos;

  • vertinant akcentuoti pažangą, o ne klaidas;

  • stengtis palaikyti teigiamus emocinius santykius su vaiku. Vaikas ir mokytojas turi draugiškai sutelkti pastangas kovai su mokinio negalia;

  • palaikyti mokinio pasiryžimą tinkamai organizuoti savo veiklą ir kantriai, dėmesingai, nuosekliai ją atlikti, nuolat akcentuoti mokinio pasiekimus;

  • išsiaiškinti objektyvias mokymosi nesėkmių priežastis, sužadinti norą didelėmis valios pastangomis įveikti negalią.

Turinys

  • Svarbiausios gero pedagogo savybės.
  • Mokėjimai ir įgūdžiai, kuriuos turėtų turėti pedagogas.
  • Noro mokytis palaikymas ir žadinimas.
  • Kaip elgtis su specialiųjų poreikių vaikais.

Reziumė

Autorius
samev
Tipas
Paruoštukė
Dalykas
Pedagogika
Kaina
€1.38
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Bir 14, 2020
Apimtis
2 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

Neformaliojo vaikų ugdymo poreikių tyrimas

Pedagogika Tyrimas 2008 m. džonas
Dabartiniu metu didžiausias dėmesys skiriamas formaliam švietimui, tačiau norint paruošti mokinius gyventi ir veiksmingai dirbti XXI amžiuje, turi funkcionuoti neformalus ugdymas, kaip neatsiejama...

Gabių vaikų ugdymas: problemos ir metodai

Pedagogika Referatas 2013 m. saule3
,,Dabartinė žmonija išgyvena didžiulį virsmą - vaikų auklėjimą ir švietimą grindžiančių pažiūrų esminį pasikeitimą. Galima drąsiai teigti, jog vien sudėtingiausių šiandienos užduočių -...