Praktikos ataskaita kelionių agentūroje

14 psl. / 2463 žod.

Ištrauka

Profesinės veiklos praktiką atlikau kelionių agentūroje „Inter Travel“, kuri pradėjo savo veiklą nuo 2010 m. rugpjūčio 18 d. Įmonė įregistruota Valstybės įmonių Registro centro Vilniaus filiale.„Inter Travel“ įsikūrusi Saltoniškių g. 29 / Sėlių g. 3, Vilniuje. Už įmonės sėkmingą veiklą ir plėtojimasį atsakinga direktorė – Violeta Radziulytė.
Agentūra teikia ir siūlo verslo ir poilsio keliones, rezervuoja viešbučius, parduoda lėktuvų ir keltų bilietus, siūlo kelionės draudimą, nuomoja transportą ir aptarnauja į Lietuvą atvykstančius turistus.
„ Inter Travel “ savo sėkmingai vykdomą veiklą grindžia šiomis vertybėmis :
• Sąžiningumu ;
• Atsakingumu ;
• Profesionalumu ;
• Komandiniu drabu ;
Praktiką pradėjau atlikinėti 2013 m. gegužės 8 d., baigiau birželio 15 d. Darbo laikas -nuo pirmadienio iki penktadienio ( 11h – 17h ).
Tyrimo objektas : „ Inter Travel “ kelionių agentūra ;
Praktikos tikslas : mokytis spręsti firmos personalo, rinkodaros, komercijos, apskaitos skyrių darbo problemas ; taikyti įgytas teorinias žinias praktiniame darbe.
Praktikos uždaviniai :
• žinoti ir suprasti pagrindinius įmonės apibūdinimo požymius, jos valdymą, teikiamas paslaugas ;
• identifikuoti ir spręsti iškylusias veiklos problemas ;
• išmokti vertinti aplinkos veiksnių įtaką įmonės veiklai ;
• gebėti sudaryti kelionių paketus ;
Tyrimo metodai :
• Stebėjimas, apklausa, analizavimas ;
• Teorinėje dalyja pasinaudota moksline literatūra nagrinėjant pateiktas užduotis, įvairių sąvokų, terminų sampratą ;
• Analitinėje dalyje pateikiama nagrinėjamų užduočių faktinė analizė, suformuluotų uždavinių sprendimai .


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1.(ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA)4
  • 1.1. (Įmonės pristatymas)4
  • 1.2. (Įmonės strateginiai ir veiklos tikslai)5
  • 1.3. (Teikiamos prekės ir paslaugos)5
  • 2. (RINKA)6
  • 2.1. (Rinkos apžvalga ir tendencijos)6
  • 2.2. (Šakos plėtros tendencijos)6
  • 2.3. (Vartotojai ir konkurentai)8
  • 3.(MARKETINGAS)8
  • 3.1. (Įmonės kainos ir jų politika)8
  • 3.2. (Rėmimas ir reklama)9
  • 4. (ĮMONĖS VALDYMAS)9
  • 4.1. (Įmonės organizacinė struktūra,valdymo personalas ir darbuotojai)9
  • 4.2. (Darbuotojų motyvavimas)10
  • 5. (FINANSAI)11
  • 5.1. (Įmonės kapitalo struktūra)11
  • 5.2. (Finansiniai rezultatai bei jų dinamika)11
  • 6. (DIREKTORIAUS VEIKLOS VAIDMUO ĮMONĖJE)11
  • 7. (VADYBININKO VEIKLA IR PAREIGYBINĖS NUOSTATOS)12
  • IŠVADOS13
  • PASIŪLYMAI13
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI14
  • PRAKTIKOS ATSISKAITYMO LAPAS

Reziumė

Autorius
llidell
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Vadyba
Kaina
€2.70
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 19, 2014
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
14 psl.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
Darbas neblogas

Susiję darbai

Gamybinės praktikos ataskaita UAB „TLB“

Vadyba Praktikos ataskaita 2010 m. bynkis
Įvadas Šiandien turbūt nerastume verslo atstovo, teigiančio, kad įmanoma konkuruoti ir efektyviai išnaudoti išteklius, nenaudojant informaciniu sistemų ir naujausių IT sprendimų. Šiandieninės informacinės...

Praktika kelionių agentūroje

Vadyba Praktikos ataskaita tigerlillish
Lietuvoje turizmo veikla užsiima šios įmonių rūšys – kelionių agentūros, kelionių organizatoriai ir kelionių operatoriai. Kelionių operatoriai tik kuria produktus, o juos parduoda...

Baigiamoji praktikos ataskaita UAB “Eurokos”

Vadyba Praktikos ataskaita 2013 m. honey
Baigiamoji praktika yra svarbi prekybos vadybos studijų programos dalis. Praktikos metu studentai panaudoja studijų metu įgytas teorines žinias ir įgauna naudingos patirties. Šią...

Klientų aptarnavimo mokomosios praktikos ataskaita

Vadyba Praktikos ataskaita 2015 m. ziviliukas21
Klientų aptarnavimo mokomąją praktiką atlikau Klaipėdos valstybinėje kolegijoje. Šios praktikos metu pritaikiau žinias ir lavinau gebėjimus įvertinant klientų poreikius, kliento odos bei sveikatos...