Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Pardavimų skatinimas sporto klubuose

1 atsiliepimas
Autorius:

Temos aktualumas. Nūdienos rinka apsčiai perpildyta prekių bei įvairiausių pasiūlymų. Šiame, sunkiai kontroliuojamame sraute, įmonėms svarbu užsitikrinti įplaukas.
Autoriaus Lewis (2004) atliktas tyrimas parodė, kad pardavimų skatinimas tikrai veikia pardavimų ir pelno augimą. Tą įrodo ir tai, jog pastaraisiais metais ženkli dalis rinkodaros literatūros buvo skirta pardavimo skatinimo poveikio matavimui (Pilelienė, 2008). Nenuostabu, kad paskutiniais dešimtmečiais iš visų rėmimo veiksnių sparčiausiai plėtojamas pardavimų skatinimas (Dudėnas, 2006).
Pardavimų skatinimu užsiimančios įmonės bei specialistai tęsia pardavimų skatinimo programų tobulinimą. Pardavimų skatinimo veikla skverbiasi į vis naujas sritis, įskaitant ir sveikatos apsaugą, kompiuterinės ir programinės įrangos prekybą, elektroniką ir komunalines paslaugas.
„Šio rėmimo komplekso dalies augimas daugiausia susijęs su pardavimo problemomis ir rinkos dalyvių galios pokyčiais: įmonių gamybinių pajėgumų plėtra, rinkai pateikiamų naujų prekių gausėjimu, prekės gyvavimo ciklo trumpėjimu“(Išoraitė, 2013, p.120).
Pardavimo skatinimo tematiką savo darbuose nagrinėjo lietuvių autoriai Pranulis, Bakanauskas, Pilelienė. Ši tema plačiai nagrinėjama ir užsienio autorių darbuose, tokių kaip Kotler, Cullar-Healey.
Darbo problema.
1. Kas yra pardavimų skatinimas?
2. Kokie skatinimo metodai naudojami įmonėje?
3. Kaip pardavimų skatinimo metodai veikia vartotojus?
Objektas. Sporto klubų paslaugų pardavimų skatinimas.
Tikslas. Išanalizuoti sporto klubų paslaugoms taikomus pardavimų skatinimo metodus.
Uždaviniai:
1. Susisteminti pardavimų skatinimo sampratą bei klasifikaciją.
2. Aprašyti „Apelsino“ paslaugoms taikomas pardavimų skatinimo priemones.
3. Nustatyti vartotojų požiūrį į sporto klubuose taikomas pardavimų skatinimo priemones.
Tyrimo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė.
2. Kiekybinis aprašomasis vartotojų nuomonės tyrimas.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6632 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ APŽVALGA4
  • 1.1 Pardavimų skatinimo samprata4
  • 1.2 Pardavimų skatinimo kryptys ir tikslai5
  • 1.3 Pardavimų skatinimo būdai8
  • 1.4 Pardavimų skatinimo plano rengimas ir ryšys su reklama14
  • 2. DARBO METODAI IR PRIEMONĖS17
  • 2.1 Tyrimo eiga17
  • 2.2 Sporto klubo „Apelsinas“ veikla ir pardavimų skatinimas18
  • 3. DARBO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS21
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS28
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS29

Skaitytojų atsiliepimai

tik darbą įsigijusių klientų įvertinimai
puikus darbas
, 2015-09-21

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kelionių pardavimų skatinimas remiantis „Teztour“ ir „Novaturas“ kelionių organizatorių pavyzdžiu
Referatas Kelionių pardavimų skatinimas remiantis „Teztour“ ir „Novaturas“ kelionių organizatorių pavyzdžiu

Turizmo verslas-brangi ir didelių investicijų reikalaujanti veiklos sritis, galinti, palankiai susiklosčius aplinkybėms, duoti daug pelno [...]

Pardavimų UAB
Diplominis darbas Pardavimų UAB "Avitelos prekyba" elektroninėje parduotuvėje skatinimas

Temos naujumas ir aktualumas. Šiuo metu Lietuvoje elektroninė prekyba yra pakilimo stadijoje, kuriamos naujos elektroninės [...]

Ekologiško būsto pardavimų skatinimas
Diplominis darbas Ekologiško būsto pardavimų skatinimas

Temos aktualumas. Globalizacija, ekologinės ir ekonominės krizės privertė atrasti ekologiją. Nors Lietuvoje dar trūksta nuoseklių [...]

UAB „Kalnapilio – Tauro grupė“ pardavimo skatinimo sprendimai
Kursinis darbas UAB „Kalnapilio – Tauro grupė“ pardavimo skatinimo sprendimai

Pardavimų skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatinamojo pobūdžio veiksmų, sudarančių palankias sąlygas prekei [...]

Uždarosios akcinės bendrovės
Diplominis darbas Uždarosios akcinės bendrovės "X" pardavimo skatinimo reklaminė kampanija

Pardavimo skatinimas yra pagrindinė marketingo kampanijos sudedamoji dalis. Jo pagrindinė funkcija – paraginti klientą įsigyti [...]

Lojalumo programos, kaip viena iš pardavimų skatinimo priemonių
Referatas Lojalumo programos, kaip viena iš pardavimų skatinimo priemonių

Vienas iš esminių daugelio organizacijų tikslų – vartotojų lojalumas, todėl skiriama nemažai pastangų lojaliems vartotojams [...]

Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas
Referatas Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas

Temos aktualumas: Pasaulyje vis daugiau žmonių naudojasi internetu bei jo suteikiamais malonumais ir galimybėmis. Viena [...]

Jaunimo verslumo skatinimas globalizacijos sąlygomis Europos Sąjungoje
Diplominis darbas Jaunimo verslumo skatinimas globalizacijos sąlygomis Europos Sąjungoje

Temos aktualumas. Besikeičianti visuomenė kelia naujus reikalavimus žmogaus gyvenimo būdui, reikalauja gebėjimo prisiderinti prie aplinkos [...]

Sporto klubo „Impuls“ teikiamų paslaugų marketingo analizė
Referatas Sporto klubo „Impuls“ teikiamų paslaugų marketingo analizė

Paslaugų svarba kiekvieno žmogaus gyvenime neabejotina. Šiandien neįsivaizduojame savo būties be buitinių, mokymo, pervežimo, finansinių [...]

Verslo planas: aerobikos ir sporto klubas „Fankas“
Verslo planas Verslo planas: aerobikos ir sporto klubas „Fankas“

Šio referato tikslas įvertinti turizmo ir rekreacijos industrijos „X“ įmonės valdymą. Supažindinsiu su aerobikos ir [...]

Sporto klubo „Šuolis“ atidarymas
Referatas Sporto klubo „Šuolis“ atidarymas

Darbo tikslas: Suorganizuoti trijų dienų renginį viešbutyje „ Magis“ įvertinat iškeltus kriterijus. Uždaviniai: • išsiaiškinti renginių organizavimo [...]

Moterų verslo plėtros skatinimas Lietuvoje
Diplominis darbas Moterų verslo plėtros skatinimas Lietuvoje

Moterų verslo plėtros Lietuvoje skatinimo problema susijusi ne tik su sparčiomis ir fundamentinėmis pastarųjų metų [...]

Darbuotojų skatinimas ir motyvacija
Kursinis darbas Darbuotojų skatinimas ir motyvacija

Didžioji dalis gaunamų pajamų iš verslo priklauso nuo to, kaip įmonės darbuotojai atlieka savo pareigas.

Sporto klubo “MATILĖ” verslo planas
Verslo planas Sporto klubo “MATILĖ” verslo planas

SANTRAUKA Verslo idėja – įsteigti visą parą dirbantį sporto klubą X mieste. Šiuo metu X mieste jaučiamas [...]