Socialiniai mokslai / Pedagogika

Socialinio pedagogo pažintinė praktikos ataskaita

0 atsiliepimų
Autorius:

Savo pirmąją stebėjimo praktiką atlikau Jašiūnų Mykolo Balinskio gimnazijoje. Tai dieninė, savarankiško mokymosi bendrojo lavinimo mokykla vykdanti priešmokyklino, pradinio, pagrindinio, vidurinio ir papildomo ugdymo programas lenkų kalba. Ši gimnazija tai biudžetinė įstaiga, pavaldi Šalčininkų rajono savivaldybei.

Oficialia Jašiūnų gimnazijos įkūrimo data laikoma 1900 metų rugsėjo 14 diena. Gimnazija patyrė daug permainų: ji buvo ir penkiamete mokykla, ir septynmete, o po II-ojo pasaulinio karo tapo vidurine ir jai suteiktas garsaus istoriko, Mykolo Balinskio, vardas. Gimnazijos statusą mokykla gavo dar visai neseniai – 2014 metų birželio 19 dieną, akreditavus mokyklos vidurinio ugdymo programą.

M. Balinskio gimnazijos vizija: „Būti šiuolaikine ugdymo įstaiga, tenkinti įvairių gebėjimų mokinių poreikius, teikti kokybišką vidurinį išsilavinimą, organizuoti įvairią neformaliojo ugdymo ir popamokinę veiklą, užtikrinti vaikų saugumą.“

Misija: „Bendravimas ir bendradarbiavimas tarpusavyje, pagalbos mokiniams teikimas, gebėjimų tobulinimas, įvairių projektų organizavimas ir įgyvendinimas, atviros, ramios aplinkos kūrimas, kūrybingos ir tolerantiškos asmenybės ugdymas.“

Šiuo metu čia mokosi 255 mokiniai, dirba 36 kvalifikuoti pedagogai, yra įsteigti socialinio padagogo, psichologo bei logopedo etatai. Mokiniams taip pat yra siūlomas didelis būrelių pasirnkimas: gamtos draugas, meninis skaitymas, krepšinis, tinklinis, choreografija, kraštotyros būrelis, choras, pažintukas, knygos mylėtojų būrelis. Visa šita neformali ir laisvai pasirenkama veikla yra nukreipta vaikų  pažinimą, lavinimasį, saviraiškos poreikų tenkinimą, specifinių gebėjimų ir kompetencijų ugdymą.

Gimnazijos pastate yra įsikūrusios dar dvi mokyklos – Jašiūnų I-oji pagrindinė mokykla ir Jašiūnų muzikos mokykla su kuriomis yra palaikomi draugiški ryšiai ir stengiamasi glaudžiai bendradarbiauti. Gimnazijos partneriai yra Vilniaus S. Konarskio vid. mokykla, Marijampolio      M. Lukšienės gimnazija, Rudaminos F. Ruščico gimnazija, Baltarusijos Kalčiūnų vidurinė mokykla, Lenkų Žnino I-oji pagrindinė mokykla. Su šiomis mokymo įstaigomis gimnazija glaudžiai bendradarbiauja, vykdo įvairias mainų programas, rengia bendras stovyklas.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
1796 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Socialinio pedagogo asistento praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Socialinio pedagogo asistento praktikos ataskaita

Socialinio pedagogo asistento praktiką atlikau Marijampolio Meilės Lukšienės gimnazijoje. Tai  dieninė, savarankiško mokymosi bendrojo lavinimo mokykla [...]

Socialinės pedagogikos praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Socialinės pedagogikos praktikos ataskaita

Ištrauka: 2. Apibūdinti ugdytinį ir jo šeimą, užpildyti vaiko individualų lapą ir šeimos socialinį pasą.   Penktokas [...]

Pažintinės praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Pažintinės praktikos ataskaita

Ši praktikos ataskaita buvo rašyta pažintinės praktikos metu, kuri vyko pirmųjų studijų metų rudens semestre.

Religijos pedagogikos pažintinė praktika
Praktikos ataskaita Religijos pedagogikos pažintinė praktika

Praktikos tikslas: Susipažinti su švietimo įstaigos (mokyklos, gimnazijos) struktūra ir veikla. Praktikos uždaviniai: - Surinkti informaciją apie [...]

Karjeros ir profesinio konsultavimo pažintinės praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Karjeros ir profesinio konsultavimo pažintinės praktikos ataskaita

Pravartu Karjeros ir profesinio konsultavimo pirmakursiams. Įvertinimas 10. Mane itin sužavėjo ne kiek organizacijos pristatymas, kiek [...]

Baigiamosios soc.pedagogikos praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Baigiamosios soc.pedagogikos praktikos ataskaita

Klientas – 16 metų, devintos klasės mokinys Augustinas (vardas pakeistas). Barupės pagrindinėje mokykloje jis mokosi [...]

Pedagoginės veiklos praktikos ataskaita (Psichologijos užduotis)
Praktikos ataskaita Pedagoginės veiklos praktikos ataskaita (Psichologijos užduotis)

Mokinių pažinimas man atrodo labai sudėtinga užduotis. Žinoma, su lyg kiekviena praktika tas pažinimas po [...]

Pedagoginio bendradarbiavimo praktikos ataskaita (klasės vadovo ataskaita)
Praktikos ataskaita Pedagoginio bendradarbiavimo praktikos ataskaita (klasės vadovo ataskaita)

5. PRAKTINĖ VEIKLA BENDRADARBIAUJANT SU KLASĖS VADOVU Kalbėsiu apie penktos klasės mokinius. Dauguma mokinių šiuo [...]

Pedagoginio asistavimo praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Pedagoginio asistavimo praktikos ataskaita

1.1. Gimnazijos oficialus pavadinimas – XXX. Pagrindinė paskirtis – Gimnazijos tipo gimnazija visų amžiaus tarpsnių [...]

Praktikos ataskaita pas antstolį
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita pas antstolį

1. Apibūdinti instituciją, kurioje atlikote civilinio proceso teisės praktiką. 2. Teorinė užduotis: (atsakant į klausimus, vadovautis [...]

Praktikos Raseinių rajono savivaldybės administracijoje ataskaita
Praktikos ataskaita Praktikos Raseinių rajono savivaldybės administracijoje ataskaita

Darbo aktualumas. Sąmoningai [...]

Praktikos ataskaita teisme
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita teisme

1. INSTITUCIJOS, KURIOJE ATLIKAU CIVILINIO PROCESO TEISĖS PRAKTIKĄ APIBŪDINIMAS. 2. TEORINĖ UŽDUOTIS. TEISMO SUDĖTIS. NUŠALINIMAI. TEISMO ŠAUKIMAI IR [...]

Praktikos ataskaita savivaldybėje
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita savivaldybėje

Baigiamoji praktika yra studijų proceso dalis, kurios tikslas – praktiškai pritaikyti studijų metu įgytas teorines [...]

Socialinio pedagogo darbas su delikventinio elgesio vaikais bendrojo lavinimo mokykloje
Diplominis darbas Socialinio pedagogo darbas su delikventinio elgesio vaikais bendrojo lavinimo mokykloje

Temos aktualumas ir naujumas. Socialinis pedagogas, naudodamasis socialinės komunikacijos metodais ir mechanizmais, valdydamas pozityviosios socializacijos [...]

Pedagogų lūkesčiai socialinio pedagogo darbui mokykloje
Diplominis darbas Pedagogų lūkesčiai socialinio pedagogo darbui mokykloje

Šiuolaikinėje visuomenėje daugelis reiškinių ir žmogaus sukurtų materialių bei intelektualių vertybių padeda kurti progresyvią visuomenę [...]