Socialiniai mokslai / Pedagogika

Socialinio pedagogo asistento praktikos ataskaita

0 atsiliepimų
Autorius:

Socialinio pedagogo asistento praktiką atlikau Marijampolio Meilės Lukšienės gimnazijoje. Tai  dieninė, savarankiško mokymosi bendrojo lavinimo mokykla vykdanti pradinio, pagrindinio, vidurinio ir papildomo ugdymo programas lietuvių kalba.

Mokykla buvo įkurta 1921 metais. Nuo to laiko patyrė daug permainų: veikė kaip pradinė mokykla, vėliau tapo septynmete. Augant mokinų skaičiui 1957 metais jai buvo suteiktas vidurinės mokyklos statusas, o nuo 2014 metų, vasario 14 dienos, akreditavus mokyklos vidurinio ugdymo programą, Marijampolio Meilės Lukšienės vidurinė mokykla oficialiai įgavo gimnazijos statusą.

Vizija: Autentiška, siekianti tobulėjimo ir nuolat įsivertinanti, atsinaujinanti, bendruomeniška, atvira ir atskaitinga gimnazija, kurios centre – vaikas.

Misija: Gimnazija, teikianti kokybišką ugdymą kiekvienam vaikui pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, kurioje mokinys laisvas, laimingas, vertinantis kitą žmogų ir bendravimą, turintis tapatumą ir tolerantiškas, kūrybiškas ir nuolat besimokantis.

Šiuo metu čia mokosi 316 mokinų, dirba 32 kvalifikuoti pedagogai, yra įsteigti socialinio padagogo, psichologo bei logopedo etatai. Mokiniams taip pat yra siūlomas didelis būrelių pasirinkimas: gamtos draugas, meninis skaitymas, krepšinis, tinklinis, choreografija, kraštotyros būrelis, choras, pažintukas, knygos mylėtojų būrelis. Visa šita neformali ir laisvai pasirenkama veikla yra nukreipta vaikų  pažinimą, lavinimasį, saviraiškos poreikų tenkinimą, specifinių gebėjimų ir kompetencijų ugdymą.

Gimnazijos partneriais yra Rudaminos F. Ruščico gimnazija, Vilniaus r. „Ryto“ gimnazija, Kalvelių „Aušros“ gimnazija, glaudžiai bendradarbiaujama su Marijampolio seniūnija, Vilniaus rajono policijos komisariato Rudaminos policijos nuovada, Lietuvos mokinių informavimo ir techninės kūrybos centru, Socialinių mokslų kolegija. Su šiomis įstaigomis gimnazija dažnai vykdo įvairias mainų programas, rengia bendras stovyklas.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2480 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • PRAKTIKOS UŽDUOTYS4
  • REFLEKSIJA8
  • PRIEDAI9

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Socialinio pedagogo pažintinė praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Socialinio pedagogo pažintinė praktikos ataskaita

Savo pirmąją stebėjimo praktiką atlikau Jašiūnų Mykolo Balinskio gimnazijoje. Tai dieninė, savarankiško mokymosi bendrojo lavinimo [...]

Socialinės pedagogikos praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Socialinės pedagogikos praktikos ataskaita

Ištrauka: 2. Apibūdinti ugdytinį ir jo šeimą, užpildyti vaiko individualų lapą ir šeimos socialinį pasą.   Penktokas [...]

Asistento pedagoginė praktika. Edukologijos užduotis
Praktikos ataskaita Asistento pedagoginė praktika. Edukologijos užduotis

1 užduotis. Dalyvavimas planuojant pamoką ir asistavimą mokyojui pamokoje 2 užduotis. Mokinio/ų elgesio pamokoje stebėjimas Išvados. Nagrinėjant [...]

Asistento pedagoginė praktika. Psichologijos užduotis
Praktikos ataskaita Asistento pedagoginė praktika. Psichologijos užduotis

Situaciją stebėjau tarp 6 klasės mokinio ir biologijos mokytojos. Stebėjau ir vertinau mokinio elgesį ir [...]

Baigiamosios soc.pedagogikos praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Baigiamosios soc.pedagogikos praktikos ataskaita

Klientas – 16 metų, devintos klasės mokinys Augustinas (vardas pakeistas). Barupės pagrindinėje mokykloje jis mokosi [...]

Pedagoginės veiklos praktikos ataskaita (Psichologijos užduotis)
Praktikos ataskaita Pedagoginės veiklos praktikos ataskaita (Psichologijos užduotis)

Mokinių pažinimas man atrodo labai sudėtinga užduotis. Žinoma, su lyg kiekviena praktika tas pažinimas po [...]

Pedagoginio bendradarbiavimo praktikos ataskaita (klasės vadovo ataskaita)
Praktikos ataskaita Pedagoginio bendradarbiavimo praktikos ataskaita (klasės vadovo ataskaita)

5. PRAKTINĖ VEIKLA BENDRADARBIAUJANT SU KLASĖS VADOVU Kalbėsiu apie penktos klasės mokinius. Dauguma mokinių šiuo [...]

Pedagoginio asistavimo praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Pedagoginio asistavimo praktikos ataskaita

1.1. Gimnazijos oficialus pavadinimas – XXX. Pagrindinė paskirtis – Gimnazijos tipo gimnazija visų amžiaus tarpsnių [...]

Pažintinės praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Pažintinės praktikos ataskaita

Ši praktikos ataskaita buvo rašyta pažintinės praktikos metu, kuri vyko pirmųjų studijų metų rudens semestre.

Religijos pedagogikos pažintinė praktika
Praktikos ataskaita Religijos pedagogikos pažintinė praktika

Praktikos tikslas: Susipažinti su švietimo įstaigos (mokyklos, gimnazijos) struktūra ir veikla. Praktikos uždaviniai: - Surinkti informaciją apie [...]

Praktikos ataskaita pas antstolį
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita pas antstolį

1. Apibūdinti instituciją, kurioje atlikote civilinio proceso teisės praktiką. 2. Teorinė užduotis: (atsakant į klausimus, vadovautis [...]

Praktikos ataskaita teisme
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita teisme

1. INSTITUCIJOS, KURIOJE ATLIKAU CIVILINIO PROCESO TEISĖS PRAKTIKĄ APIBŪDINIMAS. 2. TEORINĖ UŽDUOTIS. TEISMO SUDĖTIS. NUŠALINIMAI. TEISMO ŠAUKIMAI IR [...]

Praktikos ataskaita savivaldybėje
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita savivaldybėje

Baigiamoji praktika yra studijų proceso dalis, kurios tikslas – praktiškai pritaikyti studijų metu įgytas teorines [...]

Praktikos Raseinių rajono savivaldybės administracijoje ataskaita
Praktikos ataskaita Praktikos Raseinių rajono savivaldybės administracijoje ataskaita

Darbo aktualumas. Sąmoningai [...]

Socialinio pedagogo darbas su delikventinio elgesio vaikais bendrojo lavinimo mokykloje
Diplominis darbas Socialinio pedagogo darbas su delikventinio elgesio vaikais bendrojo lavinimo mokykloje

Temos aktualumas ir naujumas. Socialinis pedagogas, naudodamasis socialinės komunikacijos metodais ir mechanizmais, valdydamas pozityviosios socializacijos [...]