Ekonomika ir verslas / Finansai

AB SEB Bankas profesinės praktikos ataskaita

0 atsiliepimų
Autorius:

Praktika buvo atliekama AB SEB banko Martyno Mažvydo skyriuje. AB SEB - Lietuvos komercinis bankas. Priklauso Šiaurės šalių finansinių paslaugų grupei „SEB“. Įkurtas 1990 metais. Lietuvoje SEB grupė aptarnauja daugiau kaip milijoną klientų. 2016 m. su „Swedbank“ banku buvo vienu iš dviejų didžiausių bankų Lietuvoje ir 40-as Centrinėje Europoje (pagal „Deloitte“ vertinimą). Bankas 2016 m. gruodžio 31 d. turėjo 3 filialus: AB SEB banko Rytų regiono filialą (Vilnius), AB SEB banko Vidurio regiono filialą (Kaunas), ir AB SEB banko Vakarų regiono filialą (Klaipėda). Filialus sudarė 34 klientų aptarnavimo padalinių tinklas (5 finansinių paslaugų centrai ir 29 klientų aptarnavimo skyriai visoje Lietuvoje). Vilniaus M. Mažvydo skyrius, kuriame buvo atlikta praktika, yra klientų aptarnavimo skyrius, jame teikiamos įvairios paslaugos: valiutos keitimas, indėliai, seifų nuoma, paskolos, lizingas, draudimas, išduodamos mokėjimo kortelės, įrengta savitarnos zona, veikia bankomatai.

Praktikos vieta buvo pasirinkta vadovaujantis noru artimiau susipažinti su tarptautine, net 16 šalių veikiančia įmone, suprasti, kaip yra vykdoma banko veikla, aptarnaujami ir segmentuojami klientai, suprasti karjeros galimybes, išsiaiškinti, kokių žinių reikia įmonės veiklos vykdyme ir pritaikyti studijų metu jau įgytas žinias.

Praktikos trukmė- 10 savaičių (nuo kovo 20 d. iki gegužės 26 d.), praktikos apimtis- 15 kreditų.

Praktikos tikslai:

Realioje verslo aplinkoje praktiškai įtvirtinti studijų metu įgytas ekonomikos, vadybos, rinkodaros, materialiųjų finansinių išteklių valdymo žinias.

Praktikos uždaviniai:

1. Apibūdinti įmonės teisinį statusą ir teisinį veiklos reglamentavimą, išsiaiškinti organizacinę valdymo struktūrą arba ją sudaryti, paaiškinti jos privalumus ir trūkumus.

2. Išnagrinėti, kaip įmonėje valdomi žmogiškieji ištekliai (personalo paieškos šaltinius, atrankos, adaptavimo, veiklos ir kompetencijos vertinimo principus, personalo ugdymo ir motyvavimo metodus, personalo kaitos valdymo priemones ir kt.).

3. Nustatyti įmonės (jos padalinio) prekių (paslaugų) kokybės vadybos tobulinimo priemones.

4. Analizuoti įmonės komunikacijos procesą, elementus ir priemones, apibūdinti bendravimo su kolegomis, partneriais ir klientais situacijas.

5. Nustatyti įmonės (jos padalinio) veiklos tobulinimo galimybes komunikacijos srityje.

6. Analizuoti įmonėje taikomą rėmimo (rinkodaros) kompleksą ir naudojamas rinkodaros priemones, prisidėti prie įmonės rinkodaros planavimo ir įgyvendinimo.

7. Nustatyti įmonės vartotojų tipus bei jų elgsenos modelius, atsižvelgiant į kultūrines, nacionalines ir socialines vartotojų ypatybes.

8. Atlikti įmonės konkurentų analizę.

Praktikos eiga:

Praktika prasidėjo AB SEB banko Martyno Mažvydo skyriuje. Pirmomis praktikos dienomis rimtų darbų nebuvo, jokio įvadinio mokymo taip pat nebuvo, po truputį administratorė aiškino, kaip vyksta darbas, reikėjo stebėti, kaip ji atlieka jai skirtus darbus. Dar savaitę buvau administratorės asistentė, padėdavau jai atlikti kai kuriuos smulkius darbus (nunešti dienos dokumentus, išdėlioti gautas korteles ir PIN kodus, atiduoti klientams pažymas, palydėti klientus pas vadybininkus, pas notarą ir panašiai).

Vėliau praktikos vadovė pasiūlė 2-3 savaites pagelbėti vadybininkams, skambinti telefonu ir kviesti klientus į asmenines konsultacijas. Šiame etape iš viso pabendravau telefonu su maždaug 120 klientų, išmokau naudotis CRM sistema, turėjau galimybę bendrauti su įvairaus lygio klientais.

Kai baigiau šią užduotį, mane pasikvietė archyvarės padėti tvarkyti dokumentus. Reikėjo atsivežti senus juridinių asmenų dokumentus iš archyvo, patikrinti, ar juose informacija teisingai sudėta, tada klijuoti barkodus ir perduoti archyvarėms tolesniam tvarkymui.

Taip pat beveik kiekvieną dieną pavaduodavau administratorę pietų metu. Po truputį išmokau siųsti ir priimti laiškus per „DPD“ ir „LP Express“, spausdinti klientams ataskaitas, atsakinėti į kai kuriuos jų klausimus, padėti išspręsti jiems problemas.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
5376 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS
  • 1. ĮMONĖS AB SEB BANKAS VEIKLOS PRISTATYMAS
  • 2. PASIRINKTŲ NAGRINĖTI PRAKTIKOS UŽDUOČIŲ IR PRAKTIKOS METU ĮTVIRTINTŲ KOMPETENCIJŲ ANALIZĖ REMIANTIS TEORINĖMIS ŽINIOMIS
  • 2.1. Apibūdinti įmonės teisinį statusą ir teisinį veiklos reglamentavimą, išsiaiškinti organizacinę valdymo struktūrą arba ją sudaryti, paaiškinti jos privalumus ir trūkumus
  • 2.2. Išnagrinėti, kaip įmonėje valdomi žmogiškieji ištekliai (personalo paieškos šaltinius, atrankos, adaptavimo, veiklos ir kompetencijos vertinimo principus, personalo ugdymo ir motyvavimo metodus, personalo kaitos valdymo priemones ir kt.)
  • 2.3. Nustatyti įmonės (jos padalinio) prekių (paslaugų) kokybės vadybos tobulinimo priemones
  • 2.4. Analizuoti įmonės komunikacijos procesą, elementus ir priemones, apibūdinti bendravimo su kolegomis, partneriais ir klientais situacijas
  • 2.5. Nustatyti įmonės (jos padalinio) veiklos tobulinimo galimybes komunikacijos srityje
  • 2.6. Analizuoti įmonėje taikomą rėmimo (rinkodaros) kompleksą ir naudojamas rinkodaros priemones, prisidėti prie įmonės rinkodaros planavimo ir įgyvendinimo
  • 2.7. Nustatyti įmonės vartotojų tipus bei jų elgsenos modelius, atsižvelgiant į kultūrines, nacionalines ir socialines vartotojų ypatybes
  • 2.8. Atlikti įmonės konkurentų analizę
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS
  • PRIEDAI

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Profesinės praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Profesinės praktikos ataskaita

Įstaigų ir įmonių administravimo programos profesinę praktiką aš atlikau UAB “Klaipėdos maisto produktai”. Praktikos atlikimo [...]

Praktikos ataskaita AB “Šiaulių Bankas”
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita AB “Šiaulių Bankas”

Profesinė praktika, tai yra puiki galimybė įgyti praktinių profesinių įgūdžių, kurie yra reikalingi šiuolaikinei darbo [...]

AB DNB bankas praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita AB DNB bankas praktikos ataskaita

Šiais laikais bankai itin svarbūs žmonėms, juose galima atlikti daugybę operacijų, susimokėti mokesčius pasikeisti valiutą [...]

Profesinės veiklos praktikos ataskaita UAB
Praktikos ataskaita Profesinės veiklos praktikos ataskaita UAB "Sanidėjų centre"

Versle nuolat pasitaiko netikėtumų, nesėkmių, rizikos. Finansinės [...]

Profesinės praktikos ataskaita viešbutyje „Park Inn by Radisson“
Praktikos ataskaita Profesinės praktikos ataskaita viešbutyje „Park Inn by Radisson“

  Profesinę praktiką atlikau viešbutyje „Prak Inn by Radisson“. Praktika truko 12 savaičių: 6 savaitės buvo [...]

Kultūros ir turizmo vadybos profesinės veiklos praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Kultūros ir turizmo vadybos profesinės veiklos praktikos ataskaita

Praktikos tikslas: Ugdyti praktinius vadybinius darbus, integruotus į kultūros ir turizmo veiklos planavimą, organizavimą, kokybinio [...]

Šakos apskaitos prekybos įmonėse profesinės veiklos praktikos ataskaita UAB
Praktikos ataskaita Šakos apskaitos prekybos įmonėse profesinės veiklos praktikos ataskaita UAB "X"

Buhalterinės apskaitos studijų programos šakos apskaitos prekybos įmonėse profesinę praktiką atlikau UAB „Raseinių santechnika”.   Praktikos tikslas [...]

Profesinės praktikos UAB
Praktikos ataskaita Profesinės praktikos UAB "Transtira" ataskaita

Teorija kaip ir praktika yra du neatsiejami dalykai. Jos metu, studentas yra išbandomas realioje darbo [...]

Profesinės praktikos ataskaita UAB „Rokiškio autobusų parke‟
Praktikos ataskaita Profesinės praktikos ataskaita UAB „Rokiškio autobusų parke‟

Uždaroji akcinė bendrovė „Rokiškio autobusų parkas‟– įmonė užsiimanti keleivių vežimu autobusais mieste, priemiestyje, taip pat [...]

UAB “x” atliktos praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita UAB “x” atliktos praktikos ataskaita

Praktikos darbo ataskaitą sudaro dvi dalys, pirmoje iš jų stengiamasi apžvelgti bei įvertinti bendrą įmonės [...]

Plaukiojimo ir priešdiplominės praktikos ATASKAITA
Praktikos ataskaita Plaukiojimo ir priešdiplominės praktikos ATASKAITA

Motorlaivis „DINA“ yra refrižeratorinio krovinio laivas. Laivas buvo pastatytas 1978 metais Japonijos „NIPONKAI“ laivų statykloje.

Praktikos ataskaita UAB “Mažeikių nafta”
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita UAB “Mažeikių nafta”

Istorija 1964 m. buvusiosios Tarybų Sąjungos valstybinis Naftos ir chemijos komitetas pradėjo svarstyti naftos [...]

Baigiamosios praktikos ataskaita UAB „Informacinių technologijų pasaulis“
Praktikos ataskaita Baigiamosios praktikos ataskaita UAB „Informacinių technologijų pasaulis“

Bakalauro praktiką atlikta UAB „Informacinių technologijų pasaulis“ nuo 2011-02-07 iki 2011-04-15, kurioje vykdžiau: • verslo partnerių Lietuvoje [...]

Praktikos ataskaita VĮ Klaipėdos uosto direkcijoje
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita VĮ Klaipėdos uosto direkcijoje

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (VĮ KVJUD) išsiskiria savo unikalumu. Tai organizacija, kuri skiriasi [...]