Ekonomika ir verslas / Vadyba

Verslo informacijos vadybos profesinė praktika lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje

0 atsiliepimų
Autorius:
Atliktos profesinės praktikos pavadinimas - „Verslo infomacijos vadybos profesinė praktika“.
Praktikos tikslas – atlikti organizacijos išorinės komunikacijos analizę.
Praktikos uždaviniai:
• Pristatyti organizacijos veiklą;
• Pristatyti organizacijos struktūrą ir atskleisti, kurie struktūriniai padaliniai vykdo išorinę komunikaciją, ar pasitelkiamos komunikacijos agentūros iš išorės;
• Nustatyti, kokias išorinės komunikacijos (rinkodara, ryšiai su visuomene, reklama) programas vykdo organizacija;
• Pristatyti ir aptarti, kokioms interesų grupėms (tikslinėms auditorijoms), kokius kanalus ir priemones naudoja organizacija kiekvienai komunikacijos programai realizuoti;
• Pristatyti ir aptarti, kaip organizacija prisistato internete ir panaudoja naująsias interneto komunikacijos formas (web 2.0): socialinių tinklų svetaines, vartotojų atsiliepimus ir t. t.;
• Nustatyti, kokios turėtų būti organizacijos prioritetinės interesų grupės ir įvertinti organizacijos komunikaciją su šiomis grupėmis;
• Pateikti rekomendacijas dėl organizacijos išorinės komunikacijos tobulinimo ir plėtros.

Praktika vyko Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje. Praktikos vadovė įstaigoje – Birutė Pečiulevičiūtė, Ryšių su visuomene skyriaus vedėja.
Praktikos trukmė – nuo 2011 m. vasario 4 d. iki 2011 m. gegužės 10 d.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2535 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • PRATARMĖ
  • 1. LIETUVOS NACIONALINĖ MARTYNO MAŽVYDO BIBLIOTEKA
  • 1.1. Bendra charakteristika ir veiklos sritys
  • 1.2. Bibliotekos misija, uždaviniai ir funkcijos
  • 1.3. Trumpa istorija
  • 2. PRAKTIKA LIETUVOS NACIONALINĖJE MARTYNO MAŽVYDO BIBLIOTEKOJE
  • 2.1. Praktikos darbai
  • 3. PRAKTIKOS UŽDUOTIS. ORGANIZACIJOS IŠORINĖS KOMUNIKACIJOS ANALIZĖ
  • 3.1. Bibliotekos veikla ir struktūra
  • 3.2 Išorinės komunikacijos programos: interesų grupės, kanalai, priemonės joms pasiekti
  • 3.3 Biblioteka ir web2.0
  • 3.4 Prioritetinės interesų grupės ir išorinės komunikacijos įvertinimas
  • IŠVADOS
  • Bibliografinių nuorodų sąrašas
  • PRIEDAI
  • 1 priedas. Praktikos vadovo vertinimas

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Informacijos išteklių vadyba organizacijoje: praktinio taikymo aspektas
Kursinis darbas Informacijos išteklių vadyba organizacijoje: praktinio taikymo aspektas

Apie informacijos ir žinių valdymo poreikį pradėta kalbėti 20 a. antrojoje pusėje, kai buvo pastebėta [...]

Kultūros ir turizmo vadybos profesinės veiklos praktikos ataskaita
Praktikos ataskaita Kultūros ir turizmo vadybos profesinės veiklos praktikos ataskaita

Praktikos tikslas: Ugdyti praktinius vadybinius darbus, integruotus į kultūros ir turizmo veiklos planavimą, organizavimą, kokybinio [...]

Martynas Mažvydas ir pirmoji lietuviška knyga
Prezentacija Martynas Mažvydas ir pirmoji lietuviška knyga

23 skaidrės [...]

Baigiamoji praktikos ataskaita Kauno turizmo ir verslo informacijos centre
Praktikos ataskaita Baigiamoji praktikos ataskaita Kauno turizmo ir verslo informacijos centre

ĮVADAS Turizmo informacijos centrai – tai vieningas turistinės informacijos teikimo tinklas. Jie buvo pradėti kurti nuo [...]

Martyno Mažvydo įtaka Lietuvos kultūrai
Referatas Martyno Mažvydo įtaka Lietuvos kultūrai

Pirmieji lietuvių humanistai, pasukę liuteronybės keliu, vienas kitą vadino saviškiais. Iš jų mokyčiausi buvo profesoriai [...]

Baigiamosios praktikos ataskaita (VŠĮ Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras)
Praktikos ataskaita Baigiamosios praktikos ataskaita (VŠĮ Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras)

  Baigiamoji praktika yra svarbi studijų dalis, todėl jos vietos pasirinkimas turi didelę reikšmę. Savo baigiamosios [...]