Praktikos ataskaita „Swedbank“ Palangos klientų aptarnavimo centre

18 psl. / 4466 žod.

Ištrauka

AB „Swedbank“ yra vienas pirmaujančių komercinių bankų mūsų šalyje. Šis bankas teikia visas bankines paslaugas daugeliui privačių asmenų ir įmonių. „Swedbank“ siekia skatinti stiprią ir tvarią daugelio gyventojų bei įmonių finansinę padėtį. „Hansabank" grupė Lietuvoje pradėjo veiklą 1996 metais, įkūrus čia „Hansa lizingo" bendrovę. Lietuvoje „Swedbank“ vardas pradėtas naudoti 2008-ųjų rudenį kuomet „Hansabankas" kartu su kitais „Hansabank" grupės bankais Estijoje ir Latvijoje pradėjo pavadinimo keitimo procesą.
„Swedbank“ Lietuvoje veikia kartu su antrinėmis įmonėmis: „Swedbank lizingas“, UAB, „Swedbank autoparko valdymas“, UAB, „Swedbank draudimo brokeris“, UDBB, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialu, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialu, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB bei „Swedbank valda“, UAB.
2012 m. rugsėjo 30 d. duomenimis Lietuvoje veikia 82 „Swedbank" padaliniai, aptarnaujami 58 400 verslo ir 1.9 mln. privačių klientų, kurių 1,5 mln. naudojasi elektronine bankininkyste. Šiuo metu organizacijoje dirba 2322 darbuotojai.
Baigiamąją praktiką atlikau „Swedbank“ Palangos klientų aptarnavimo centre (KAC). Praktikos metu daugiausia teko bendrauti su žmonėmis, jiems užėjus į KAC, mano pareiga buvo pasitikti juos, paklausti kokios paslaugos jiems reikia, ir nukreipti į reikalingą kasą. Taip pat, padėdavau klientams susimokėti mokesčius, padaryti vietinius ar tarptautinius pavedimus interneto banke. Naujai gavusiems bankomato korteles, pamokydavau kaip nusiimti ar įsinešti pinigus į savo sąskaitą per bankomatą. Be šių darbų, padėdavau mūsų padalinio privačių klientų vadybininkei suruošti dokumentus archyvui, reikiamas sutartis išsiųsti faksu.
Darbo objektas – AB „Swedbank“ veikla.
Darbo tikslas – apibūdinti AB „Swedbank“ veiklą ir išanalizuoti jos finansinę atskaitomybę.
Darbo uždaviniai:
1. Apibūdinti AB „Swedbank“ Palangos KAC teikiamas paslaugas;
2. Išanalizuoti „Swedbank“ finansinę atskaitomybę;
3. Išanalizuoti „Swedbank“ ....................;
4. Susipažinti su kredito rizikos valdymu „Swedbank“ ir atliktį vertinimą;
5. Pateikti pasiūlymus dėl „Swedbank“ banko veiklos perspektyvų.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. „SWEDBANK“ BANKO TEIKIAMOS PASLAUGOS4
  • 1.1. „Swedbank“ banko teikiamos paslaugos padalinyje4
  • 1.2. „Swedbank“ banko savitarnos erdvė5
  • 2. „SWEDBANK“ BANKO FINANSINĖS ATSKAITOMYBĖS ANALIZĖ7
  • 2.1. „Swedbank“ banko balanso ataskaitos analizė7
  • 2.2. „Swedbank“ banko pelno (nuostolio) ataskaitos analizė10
  • 3. „SWEDBANK“ BANKO MOKĖJIMO KORTELIŲ ANALIZĖ11
  • 4. „SWEDBANK“ BANKO KREDITO RIZIKA14
  • 5. „SWEDBANK“ BANKO PERSPEKTYVOS17

Reziumė

Autorius
romas
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Vadyba
Kaina
€3.30
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Rgs 17, 2013
Apimtis
18 psl.
Įvertinimas

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
senas

Susiję darbai

Baigiamoji praktikos ataskaita

Vadyba Praktikos ataskaita angel_snc
Praktikos tikslai: • susipažinti su įmonės steigimu, vadyba ir administravimu, kelionių organizavimu, organizacine struktūra; • Mokytis spresti įmonės personalo, rinkodaros, komercijos, apskaitos skyrių...

Praktikos ataskaita AB "Swedbank”

Vadyba Praktikos ataskaita 2012 m. matyfa
I. PRAKTIKOS INSTITUCIJOS PRISTATYMAS IR ANALIZĖ 1. Įmonės pristatymas 1.1. Komercinė, ūkinė veikla, tarptautiškumas 1.2. Dydis, kapitalas, pagrindiniai akcininkai (paketų turėtojai), priklausymas grupei,...

Praktikos ataskaita UAB „Kurmesta“

Vadyba Praktikos ataskaita 2013 m. vidmantas.pauza
Šiuolaikiniame pasaulyje informacinės technologijos turi labai didelę reikšmę įmonėse ir organizacijose. Kompiuterizuodamos veiklas, įmonės palengvina ir pagreitina darbus, kurie ankščiau būdavo atliekami be...

Klientų aptarnavimo mokomosios praktikos ataskaita

Vadyba Praktikos ataskaita 2015 m. ziviliukas21
Klientų aptarnavimo mokomąją praktiką atlikau Klaipėdos valstybinėje kolegijoje. Šios praktikos metu pritaikiau žinias ir lavinau gebėjimus įvertinant klientų poreikius, kliento odos bei sveikatos...