Klientų lojalumo lygiai

20 skaidr.

Ištrauka

(Griffin, 1997). Vartotojų lojalumo evoliucijoje yra išskiriamos septynios stadijos:Įtariamasis (A suspect)Potencialus vartotojas (A prospect)Diskvalifikuotas potencialus vartotojas (Disqualified Prospect)Vartotojas, perkantis pirmą kartą (First time customer)Vartotojas, perkantis pakartotinai (Repeat customers)Klientas (A client)Advokatas (an Advocate)


Reziumė

Autorius
dzastyna
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 16, 2014
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
20 skaidr.

Susiję darbai

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Vadyba Diplominis darbas 2008 m. kristina
Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo ir vartotojų lojalumo sąvokų esmė, formavimo ypatybės,...

UAB "Vipseta" klientų lojalumo formavimas

Vadyba Kursinis darbas 2016 m. salvete
Baigiamojo darbo tema UAB ,,Vipseta‘‘ klientų lojalumo formavimas. Darbo aktualumas - klientų lojalumo skatinimas yra vienas iš svarbiausių sėkmingo įmonės veikimo sprendimų, padedančių...