mysqli Object ( [affected_rows] => -1 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 3591daad22de08524295e1bd073aceeff11e6579 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 1021 [error] => Disk full (/tmp/#sql_20c_0); waiting for someone to free some space... [error_list] => Array ( [0] => Array ( [errno] => 1021 [sqlstate] => HY000 [error] => Disk full (/tmp/#sql_20c_0); waiting for someone to free some space... ) ) [field_count] => 9 [host_info] => Localhost via UNIX socket [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.41-MariaDB [server_version] => 50541 [stat] => Uptime: 208714 Threads: 2 Questions: 1355743 Slow queries: 0 Opens: 915 Flush tables: 2 Open tables: 253 Queries per second avg: 6.495 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 85313 [warning_count] => 0 ) Įmonės įvaizdis
Ekonomika ir verslas / Ekonomika

Įmonės įvaizdis

0 atsiliepimų
Autorius:
Išvados
Palankaus įvaizdžio sukūrimas turėtų būti pagrindinis įmonių tikslas ir paslaugų paklausos didinimo priemonė;
Formuojant naujų ir jau esamų įmonių įvaizdžius ypatingai svarbų vaidmenį atlieka švietėjiška ir konsultacinė veikla bei reklama;
Ateities produkcija labai nedaug skirsis savo kokybe ir kaina, todėl įmonės įvaizdis šioje situacijoje vaidins lemiamą vaidmenį.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
600 skaidrės (-ių)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Įvaizdžio samprata
  • Įvaizdžio tipai
  • Palankaus įvaizdžio formavimas
  • Neutralus įvaizdis
  • Įmonės įvaizdžio formavimo prielaidos
  • Privalomų moralės normų laikymosi užtikrinimas
  • Verslo kultūros, kaip vertybių sistemos, sukūrimas
  • Personalas
  • Prekių bei teikiamų paslaugų įtaka įmonės įvaizdžiui
  • Kokybės svarba įvaizdžiui
  • Prekių paskirstymas
  • Įmonės pasiekiamumas
  • Įmonės veikloje naudojama aukštos kokybės atributika
  • Palankus požiūris į klientus
  • Reklama ir rėmimas
  • Atvira ir sąžininga konkurencija
  • Kaina, nuolaidų ir antkainių sistema