Įmonės įvaizdis

25 skaidr.

Ištrauka

Išvados
Palankaus įvaizdžio sukūrimas turėtų būti pagrindinis įmonių tikslas ir paslaugų paklausos didinimo priemonė;
Formuojant naujų ir jau esamų įmonių įvaizdžius ypatingai svarbų vaidmenį atlieka švietėjiška ir konsultacinė veikla bei reklama;
Ateities produkcija labai nedaug skirsis savo kokybe ir kaina, todėl įmonės įvaizdis šioje situacijoje vaidins lemiamą vaidmenį.


Turinys

  • Įvaizdžio samprata
  • Įvaizdžio tipai
  • Palankaus įvaizdžio formavimas
  • Neutralus įvaizdis
  • Įmonės įvaizdžio formavimo prielaidos
  • Privalomų moralės normų laikymosi užtikrinimas
  • Verslo kultūros, kaip vertybių sistemos, sukūrimas
  • Personalas
  • Prekių bei teikiamų paslaugų įtaka įmonės įvaizdžiui
  • Kokybės svarba įvaizdžiui
  • Prekių paskirstymas
  • Įmonės pasiekiamumas
  • Įmonės veikloje naudojama aukštos kokybės atributika
  • Palankus požiūris į klientus
  • Reklama ir rėmimas
  • Atvira ir sąžininga konkurencija
  • Kaina, nuolaidų ir antkainių sistema

Reziumė

Autorius
bigis
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 16, 2012
Publikuotas
2008 m.
Apimtis
25 skaidr.

Susiję darbai

Įmonės veiklos taktinis planavimas

Ekonomika Kursinis darbas 2004 m. audriusm
Įmonės veiklos taktinio planavimo kursinio darbo tikslas – susisteminti ir pagilinti studentų žinias, išvystyti sugebėjimą sukauptą teorinę ir praktinę patirtį taikyti įmonės veiklai...

Įmonės sąnaudų planavimas

Ekonomika Referatas brigita99
Nė viena šiandieninė įmonė neapsieina be savo veiklos planavimo. Nepakankamas sąnaudų valdymas –yra daugelio įmonių problema. Didelė dalis sąnaudų įmonėse patiriama "automatiškai". Labai...

Darbo rinka lietuvoje. Darbo apmokėjimas įmonėje

Ekonomika Kursinis darbas 2012 m. meduolis
Kursiniame darbe nagrinėjama tema apie darbuotojų darbo apmokėjimą įtakojančius veiksnius ir atliekamas jų vertinimas. Darbas pradedamas nuo teorinės dalies, kurioje aptariama pati darbo...