Įmonės „Sarma“analizė

23 skaidr.

Ištrauka

Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės „Sarma“ vidinę, išorinę ir šakinę aplinkas.

Įžanga

SARMA – vienas didžiausių ir mėgstamiausių kosmetikos ir parfumerijosparduotuvių tinklų Lietuvoje, įkurtas prieš 20 metų. Per šiuos metus dėl gausaus ir įvairaus asortimento, patenkinančio skirtingų klientų grupių poreikius, malonios ir draugiškos atmosferos, smagių ir naudingų akcijų bei renginių SARMA tapo daugybės moterų ir vyrų drauge. Patarimai, naujų produktų pristatymai, nepriekaištingas makiažas ir šypsenos – štai kuo SARMA džiugina savo klientus. SARMOJE kiekvienam patariama, kiekvienas atranda tai, kas labiausiai tinka ir patinka, kas leidžia puoselėti grožį ir labiau pasitikėti savimi. Irsvarbiausia – SARMA įkvepia keistis.


Reziumė

Autorius
dzastyna
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 16, 2014
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
23 skaidr.

Susiję darbai

Transporto įmonės plėtros galimybių analizė

Vadyba Kursinis darbas 2015 m. studentas2015
Transporto paslaugų įmonės yra labai reikšmingos tiek valstybei, tiek visuomenei. Transporto paslaugos užtikrina prekybos egzistavimą ir klestėjimą, nes jų dėka gamybos procese...

VŠĮ Ekoagros įmonės atvejo analizė

Vadyba Referatas 2015 m. ilovecats
Temos aktualumas. Šiame kursiniame darbe pasirinkau nagrinėti VŠĮ EKOAGROS įmonę. Ši įmonė yra labai svarbi Lietuvai, bei jos ekonomikai, kadangi ji vienintelė Lietuvoje...

YES/NO MEDIA įmonės analizė

Vadyba Referatas 2019 m. kamrep117
Šiame darbe pateikta informacija apie įmonę “YES/NO MEDIA” - profesionalias reklamos paslaugas teikianti įmonė ir jos darbuotojų apklausos atsakymai. Aprašomas įmonės vizija,tikslai ir...

"X" įmonės strateginė veiklos analizė

Vadyba Referatas 2019 m. simonyti4
Strateginis planavimas – tai sprendimų procesas. Šio proceso metu numatomi būsimi įvykiai, į kuriuos organizacija galėtų atsižvelgti realizuodama savo galimybes ir apsisaugoti nuo...