Reklama spaudoje

23 skaidr.

Ištrauka

Apie 1900 metus leidėjai, suvokę, kad įplaukos iš reklamos gali pakeisti prenumeratos įplaukas pradėjo propaguoti savo leidinius kaip reklamos platinimo būdą.Nuo 1992 metų į Lietuvą ėmė skverbtis daugiau įvairių užsienio bendrovių. Kartu padidėjo ir reklamos spaudoje apimtys.Visuomenės nuomonės tyrimai rodo, kad daugiau negu 70 proc. Lietuvos gyventojų iš visų šalies institucijų labiausiai pasitiki spauda.


Reziumė

Autorius
justinaz
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Kov 21, 2015
Apimtis
23 skaidr.
Įvertinimas

Susiję darbai

Reklamos vaidmuo tarptautinėje prekyboje

Rinkodara Prezentacija 2008 m. audriusm
Reklama – informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Reklama yra žinių, duomenų apie...

UAB "X" reklamos sprendimų tobulinimas

Rinkodara Diplominis darbas 2017 m. kristennn99
  Darbo aktualumas. Marketingo veiklos planavimas įvairiose pramonės šakose dažnai suvokiamas kaip svarbi įmonės veiklos sritis, tačiau energetikos rinkos sektoriuje tai yra gana...

Interneto reklamos poveikis vaikams

Rinkodara Prezentacija dalintis gera*
•Tobulėjant technologijoms, reklamos internete daugėja; •Vis daugiau ir daugiau šeimų naudoja kompiuterius bei internetą; •Interneto reklama pradedama naudoti siekiant paveikti vaikus;