Tarptatutinė reklama: standartizavimo ir adaptavimo strategijos
12 skaidr.
Ištrauka
Prekės ar paslaugos plėtimas į tarptautines rinkas yra viena veiksmingiausių marketingo strategijų, norint išpopuliarinti prekę ar paslaugą. Tokiai populiarinimo strategijai dažniausiai imamasi reklaminės taktikos, nukreiptos į užsienio gyventojus – potencialius vartotojus, naudojamos dvipusės komunikacijos palaikymui.
Tarptautinė reklama – tai reklama, orientuota į užsienio šalių rinkas. Bene didžiausia tarptautinės reklamos problema slypi strategijos pasirinkime tarp standartizavimo ir adaptavimo, kadangi skirtinguose šalyse vyrauja skirtingi kultūriniai bei įstatyminiai standartai.
Turinys
- 2-3 skaidrė ĮVADAS/Darbo aktualumas
- 4 skaidrė Svarbiausios tarptautinės reklamos atsiradimo bei intensyvaus plėtimosi priežastys
- 5 skaidrė Tarptautinės reklamos strategijos
- 6-7 skaidrė Standartizavimo strategija
- 8-10 skaidrė Adaptavimo strategija
- 11 skaidrė Pagrindiniai standartizavimo ir adaptavimo strategijų skirtumai
- 12 skaidrė IŠVADOS
Reziumė
- Autorius
- egis144
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 5, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 12 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Kainodaros strategijos
Rinkodara
Prezentacija
2008 m.
bigis
Reklamos vaidmuo tarptautinėje prekyboje
Rinkodara
Prezentacija
2008 m.
audriusm
UAB „Vilniaus duonos“ bakalėjos gaminio traškučių reklama
Rinkodara
Referatas
donatak
Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse
Rinkodara
Referatas
detema
Tarptatutinė reklama. standartizavimo ir adaptavimo strategijos
Rinkodara
Tyrimas
2015 m.
egis144
Įtikinimo strategijos maisto papildų ir higienos priemonių reklamoje
Rinkodara
Referatas
2016 m.
skye101
UAB “X” reklamos strategijos įgyvendinimas
Rinkodara
Kursinis darbas
2010 m.
guoba