Tarptatutinė reklama: standartizavimo ir adaptavimo strategijos

12 skaidr.

Ištrauka

Prekės ar paslaugos plėtimas į tarptautines rinkas yra viena veiksmingiausių marketingo strategijų, norint išpopuliarinti prekę ar paslaugą. Tokiai populiarinimo strategijai dažniausiai imamasi reklaminės taktikos, nukreiptos į užsienio gyventojus – potencialius vartotojus, naudojamos dvipusės komunikacijos palaikymui.

Tarptautinė reklama – tai reklama, orientuota į užsienio šalių rinkas. Bene didžiausia tarptautinės reklamos problema slypi strategijos pasirinkime tarp standartizavimo ir adaptavimo, kadangi skirtinguose šalyse vyrauja skirtingi kultūriniai bei įstatyminiai standartai.


Turinys

  • 2-3 skaidrė ĮVADAS/Darbo aktualumas
  • 4 skaidrė Svarbiausios tarptautinės reklamos atsiradimo bei intensyvaus plėtimosi priežastys
  • 5 skaidrė Tarptautinės reklamos strategijos
  • 6-7 skaidrė Standartizavimo strategija
  • 8-10 skaidrė Adaptavimo strategija
  • 11 skaidrė Pagrindiniai standartizavimo ir adaptavimo strategijų skirtumai
  • 12 skaidrė IŠVADOS

Reziumė

Autorius
egis144
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 5, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
12 skaidr.

Susiję darbai

Reklamos vaidmuo tarptautinėje prekyboje

Rinkodara Prezentacija 2008 m. audriusm
Reklama – informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Reklama yra žinių, duomenų apie...

UAB “X” reklamos strategijos įgyvendinimas

Rinkodara Kursinis darbas 2010 m. guoba
Temos aktualumas. Reklama yra svarbi tiek verslo įmonėms, tiek vartotojams. Gerai sugalvota ir pateikta reklama patraukia daugelio žmonių dėmesį. Įmonės, norėdamos susirasti rinką...