Ekonomika ir verslas / Ekonomika

Visuminė paklausa ir pasiūla

0 atsiliepimų
Autorius:

•Visuminė pasiūla – tai prekių ir paslaugų kiekis, kuriuos visi šalies gamintojai pateikia rinkai. Ji priklauso nuo daugelio veiksnių: kainų lygio, darbo užmokesčio ir kitų gamybos kaštų elementų, gamybos techninio lygio, darbo našumo ir kita. Visuminė pasiūla didėja didėjant kainų lygiui, visiems gamybą veikiantiems veiksniams nekintant. BVP priklausomybę nuo kainų lygio vaizduoja aukštyn kylanti visuminės pasiūlos kreivė.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
14 skaidrės (-ių)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Paklausa, pasiūla, rinkos pusiausvyra
Laboratorinis darbas Paklausa, pasiūla, rinkos pusiausvyra

TIKSLAI: 1) suprasti rinkos pusiausvyros susidarymą; 2) suprasti pusiausvyros pasikeitimą rinkoje, keičiantis paklausai ir/arba pasiūlai; [...]

Pramogų pasiūlos ir paklausos neringoje studija
Diplominis darbas Pramogų pasiūlos ir paklausos neringoje studija

Nuo seno žmonės pramogauja – teatras, žaidimai, pirtys, sportavimas ir pan.. Tai ne tik individuali [...]

Darbo rinkos pasiūlos ir paklausos derinimas
Diplominis darbas Darbo rinkos pasiūlos ir paklausos derinimas

Problema ir temos aktualumas. Darbo rinkos pasiūlos ir paklausos derinimas yra svarbi bendros užimtumo problemos [...]

Paklausa, pasiūla, rinkos pusiausvyra
Laboratorinis darbas Paklausa, pasiūla, rinkos pusiausvyra

Ekonomikos 1 laboratorinis darbas. Dėstytojas: V. Gaidelys Užduotis: Remdamiesi lentelėje pateiktais duomenimis: a) nubrėžkite paklausos kreivę; b) nubrėžkite paklausos ir pasiūlos kreives [...]

Paklausos, pasiūlos elastingumas kainų atžvilgiu
Laboratorinis darbas Paklausos, pasiūlos elastingumas kainų atžvilgiu

TIKSLAI: 1) mokėti apskaičiuoti elastingumo koeficientą; 2) mokėti įvertinti paklausos elastingumo kainos atžvilgiu ir gamintojų pajamų (vartotojų [...]

Paklausos ir pasiūlos reikšmė rinkoje
Referatas Paklausos ir pasiūlos reikšmė rinkoje

Rinka paprastai suprantama kaip prekiavimo vieta, kurioje perkamos ir paruodamos prekės. Pagal ekonomistus, rinka- tam [...]

Greito paruošimo makaronų pasiūlos ir paklausos vertinimas
Diplominis darbas Greito paruošimo makaronų pasiūlos ir paklausos vertinimas

Darbo aktualumas: analizuojant prekių paklausą ir pasiūlą, jų pokyčių veiksnius, galima suprasti, kaip funkcionuoja rinkos [...]

Paklausos - pasiūlos tendencijos interneto tiekimo paslaugoms
Kursinis darbas Paklausos - pasiūlos tendencijos interneto tiekimo paslaugoms

  Šiuolaikinis pasaulis sunkiai įsivaizduojamas be kompiuterių, informacinių technologijų (IT), interneto. Spartus interneto vystymasis ne tik [...]

Pasipriešinimo strateginiams pokyčiams organizacijoje valdymo galimybės
Referatas Pasipriešinimo strateginiams pokyčiams organizacijoje valdymo galimybės

 Organizaciniai pokyčiai yra neatskiriama šiuolaikinės ekonominės veiklos dalis. Viso pasaulio verslo organizacijos, įmonės, bendrovės įėjo [...]

Lietuvos ne gyvybės draudimo bendrovių draudimo porfelių struktūros pagal pasirašytas draudimo įmokas 2005 – 2009 metais vertinimas
Referatas Lietuvos ne gyvybės draudimo bendrovių draudimo porfelių struktūros pagal pasirašytas draudimo įmokas 2005 – 2009 metais vertinimas

Draudikas - asmuo, teisės aktų nustatyta tvarka turintis teisę vykdyti draudimo veiklą. Lietuvos Respublikoje teisę [...]

Kaip pasirašyti išskirtinių teisių tarpininkavimo sutartį
Prezentacija Kaip pasirašyti išskirtinių teisių tarpininkavimo sutartį

Tikslas yra ne parduoti NT ar pasirašyti, tarpininkavimo sutartį, bet pateikti SAVE kaip patikimą profesionalią [...]

Vartotojo prekių paklausa
Laboratorinis darbas Vartotojo prekių paklausa

TIKSLAI: suprasti prekių rinkinių išsidėstymą abejingumo kreivių žemėlapyje; mokėti nubrėžti ir paaiškinti biudžeto tiesę; panaudojant abejingumo kreivių žemėlapį [...]

Vartotojų elgsena ir prekių paklausa
Referatas Vartotojų elgsena ir prekių paklausa

Idealios rinkos subjektai yra individualus pardavėjas ir individualus pirkėjas arba gamintojas ir vartotojas. Pardavėjas ir [...]

Lietuviškų veido kremų paklausa Vilniuje
Tyrimas Lietuviškų veido kremų paklausa Vilniuje

Marketingo tyrimai - marketingo sprendimams ir problemoms reikalingos informacijos paieška, rinkimas, kaupimas, apdorojimas ir interpretavimas.

Duonos paklausa Lietuvoje ir Latvijoje
Referatas Duonos paklausa Lietuvoje ir Latvijoje

Nuo seniausių laikų žmonės mainėsi prekėmis. Vieta, kurioje jie tai darė vadinama rinka. Šiandien šis [...]