Ekonomika ir verslas / Finansai

UAB „Pardavimo automatai“ bendra audito strategija

0 atsiliepimų
Autorius:

UAB „Pardavimo automatai“ yra viena didžiausių nepriklausomų mažmeninės prekybos iš pardavimo automatų ir kavos paslaugos biurams tiekimo kompanijų Lietuvoje. UAB „Pardavimo automatai“ nėra priskiriama prie rizikingų bendrovių.  Audito pareiga yra remiantis atliktu auditu, pareikšti nuomonę apie UAB „Pardavimo automatai“ finansines ataskaitas. Auditas atliekamas pagal Tarptautinius audito standartus. Audito metu vertinamos UAB „Pardavimo automatai“ 2015 m. metinės finansinės ataskaitos. Audito laikotarpiu tikrinamos tiek centrinio biuro, tiek padalinių ūkinės operacijos. Atsižvelgiant į tai, kad Bendrovė yra gana didelė bei turi padalinių kituose miestuose, audito atlikimo laikas nustatomas 300 darbo valandų.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
14 skaidrės (-ių)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • UAB „Pardavimo automatai“
  • Įmonės veikla
  • Rinka ir konkurencija
  • Konkurentų pasiskirstymas rinkoje
  • Verslos specifika
  • Audito atlikimo galimybės
  • Finansinė atskaitomybė
  • Bendra audito strategija
  • Bendravimo pobūdis
  • Audito įrodymai ir tyrimas
  • Išteklių pobūdis, skyrimo laikas ir apimtis
  • Išvados

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
UAB „Pardavimo automatai“ audito strategija
Referatas UAB „Pardavimo automatai“ audito strategija

Finansinių ataskaitų auditas – nepriklausomas įmonės, įstaigos ar organizacijos finansinių ataskaitų arba konsoliduotųjų finansinių atskaitų [...]

UAB „Pardavimo automatai“ buhalterinė apskaita ir finansinių bei mokesinių ataskaitų sudarymas
Diplominis darbas UAB „Pardavimo automatai“ buhalterinė apskaita ir finansinių bei mokesinių ataskaitų sudarymas

 Buhalterinė apskaita įmonėje padeda atskleisti ūkio subjekto finansinę būklę. Buhalterinės apskaitos teikiama informacija, galima teigti [...]

Įmonės analizė. UAB ,,Pardavimo Automatai
Prezentacija Įmonės analizė. UAB ,,Pardavimo Automatai"

Įmonės valdomi prekių ženklai. VENDING – karštų ir šaltų gėrimų, užkandžių prekybos automatų eksploatacija privačiose įmonėse [...]

UAB
Kursinis darbas UAB "Pardavimo automatai" analizė

Baigiamąją profesinę veiklos praktiką atlikau įmonėje UAB “Pardavimo automatai” buhalterijos skyriuje. Buvau supažindinta su įmonės [...]

UAB
Referatas UAB "Pardavimo automatai" santykių marketingo sprendimai

Nuolat stebėdama ir analizuodama klientų poreikius, UAB „Pardavimo automatai“ sukaupė didelę darbo patirtį, yra patikima [...]

Uab  „Deimena“ pardavimo strategijos analizė
Referatas Uab „Deimena“ pardavimo strategijos analizė

UAB „Deimena“, dirbanti Lietuvos rinkoje nuo 1993 m. atstovauja Suomijos įmonei Farmos Ltd., kuri yra [...]

Įmonės
Referatas Įmonės "X" pardavimo strategijos analizė

UAB „Deimena“, dirbanti Lietuvos rinkoje nuo 1993 m. atstovauja Suomijos įmonei Farmos Ltd., kuri yra [...]

Pardavimų strategijos
Referatas Pardavimų strategijos

Įmonei labai svarbus pardavimų strategijos suformulavimas. Paprastai reikia parengti keletą pardavimų strategijos alternatyvų, kad būtų [...]

Audito rizika ir įvertinimas
Referatas Audito rizika ir įvertinimas

Darbo tikslas - išanalizuoti audito rizikos rūšis ir nustatyti veiksnius, darančius įtaką audito rizikai. Iškeltam tikslui [...]

Organizacijos strategija: samprata, lygiai, rengimo eiga
Referatas Organizacijos strategija: samprata, lygiai, rengimo eiga

Šiandien, anot B.Melniko, mokslo ir technologijų pažangos kontekste, randantis naujoms socialinėms ir ekonominėms galimybėms bei [...]

Žmogiškųjų išteklių vertinimas AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ kauno pardavimų agentūroje
Diplominis darbas Žmogiškųjų išteklių vertinimas AB ,,Lietuvos geležinkeliai“ kauno pardavimų agentūroje

Kiekvieną dieną organizacijos susiduria su darbuotojų sprendimo problemomis ir vis labiau supranta, kad pagrindinis kompanijos [...]

Pardavimų UAB
Diplominis darbas Pardavimų UAB "Avitelos prekyba" elektroninėje parduotuvėje skatinimas

Temos naujumas ir aktualumas. Šiuo metu Lietuvoje elektroninė prekyba yra pakilimo stadijoje, kuriamos naujos elektroninės [...]

Įmonės
Kursinis darbas Įmonės "X" pardavimų didinimo analizė

Temos aktualumas. Įmonių, užsiimančių pramogų verslu, tikslas yra kuo pelningiau, mažesnėmis sąnaudomis parduoti prekes, plėsti [...]

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”
Diplominis darbas Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai [...]

Imonės nišos strategija ir jos įgyvendinimas
Diplominis darbas Imonės nišos strategija ir jos įgyvendinimas

Magistrinis darbas Lietuvos rinka yra perpildyta įmonių, kurios teikia rinkai tas pačias prekes, todėl daugelis [...]