Sportas ir mityba dirbantiems sėdimą darbą

21 skaidr.

Ištrauka

Kaip maitintis ir kiek dienų per savaitę žmogui reikia treniruotis priklauso nuo jo amžiaus, fizinio pasirengimo, funkcinės būklės, treniruočių tikslų ir kitų individualių faktorių. Visą dieną dirbant sėdimą darbą yra labai gerai fizinio aktyvumo stoką kompensuoti treniruotėmis. Esant optimaliam fiziniam krūviui, valanda sporto, po darbo, turės teigiamą poveikį ir sveikatai nekenks.


Turinys

  • Įvadas
  • Sporto rūšys
  • Sportas biure
  • Poilsis
  • Tinkamas maistas
  • Užkandžiai
  • Gėrimai
  • Mitybos planas
  • Pasėkmės blogai maitinantis
  • Nerekomenduojami maisto produktai
  • Fizinio aktyvuvo trūkumas
  • Apibendrinimas

Reziumė

Autorius
fqbuloud
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Sportas
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Bir 27, 2017
Apimtis
21 skaidr.
Įvertinimas

Susiję darbai

Pagyvenusių žmonių sportas

Sportas Prezentacija medus
Svorio pokyčiai 25-45m pradeda didėti;45-60m svoris stabilizuojasi;nuo 60m pradeda mažėti, nes mažėja raumeninė masė ir kalcio kiekis kauluose

Sportas - sveikata

Sportas Prezentacija 2015 m. sandrapetr93
Darbas apie sportą ir sveikatą, parengtas mitybos dėstytojai. Aprašoma apie pratimus, sveikata ir nauda.

Vidinė ir išorinė studentų sporto motyvacija

Sportas Referatas rudze
Motyvacija- elgesio, veiksmų, veiklos skatinimo vyksmas, kurį sukelia įvairūs motyvai, motyvų visuma (Psichologijos žodynas, 1993). Bet mus labiau domina sportinė motyvacija. Sportinė motyvacija-...

Sporto nauda ryte ir vakare analizė

Sportas Prezentacija 2018 m. citrusiniaivaisiai
Pristatymas atsako į šį klausimą: kada patartina sportuoti ryte ar vakare, kad pagerinti organizmo funkcionalumą? Aptariama abi šio klausimo pusės ir prieinama prie...