Populiarinimas (ryšiai su visuomene)

13 skaidr.
Darbe analizuojami organizacijų ryšiai su visuomene, populiarinimas, komunikavimo būdai. Darbas buvo įvertintas 10.

Ištrauka

Pasitelkdama ryšius su visuomene, įmonė siekia perduoti informaciją į išorę (visuomenei) ir į vidų (saviems darbuotojams).

  Per ryšius su visuomene organizacija užmezga ir palaiko kontaktus su jai svarbiausiomis visuomenės gyvenimo sritimis bei visuomenės grupėmis.

  Ypač svarbūs ir glaudūs kontaktai su visuomenės informavimo priemonėmis: laikraščiais, žurnalais, televizija, radiju. Labai reikšmingi ir geri kontaktai su visuomenėje pripažintais autoritetais, profesiniu požiūriu kompetentingais specialistais, politinėmis ir ūkinėmis institucijoms, jaunimu.

Turinys

  • Ryšiai su visuomene
  • Ryšių su visuomene tikslas
  • Ryšių su visuomene funkcijos
  • Ryšiai su visuomene padeda spręsti marketingo uždavinius
  • Komunikavimo su visuomene būdai
  • Populiarinimas
  • Populiarinimo priemonės
  • Parama
  • Parodos ir mugės
  • Kiti komunikavimo su visuomene būdai
  • Literatūra

Reziumė

Autorius
moksloguzas
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Viešasis administravimas
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Geg 17, 2018
Apimtis
13 skaidr.
Įvertinimas

Susiję darbai

Ryšių su visuomene praktika Radviliškio kultūros centre

Viešasis administravimas Praktikos ataskaita 2013 m. panelelt
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis vis daugiau dėmesio skiriama stabilaus ir stipraus organizacijų ar įstaigų įvaizdžio formavimui. Įmonių ir organizacijų įvaizdis turi lemiamos įtakos siekiant...

Valstybių suverenios lygybės principas

Viešasis administravimas Referatas sintri
Tarptautinės teisės principai – tai vadovaujantis teisės pradas, kurio pagalba atskleidžiama teisės esmė ir parodomos teisės vystymosi kryptys. Teisės principas naudojamas įvairiomis prasmėmis,...