Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Interneto reklamos poveikis vaikams

0 atsiliepimų
Autorius:

•Tobulėjant technologijoms, reklamos internete daugėja;

•Vis daugiau ir daugiau šeimų naudoja kompiuterius bei internetą;

•Interneto reklama pradedama naudoti siekiant paveikti vaikus;

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
11 skaidrės (-ių)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Lietuvoje taikomos internetinės prekybos reklamos apžvalga
Referatas Lietuvoje taikomos internetinės prekybos reklamos apžvalga

Temos aktualumas. Internetinė prekyba reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikaci­nis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje [...]

Alkoholio reklamos poveikis x įmonės darbuotojų elgsenai
Diplominis darbas Alkoholio reklamos poveikis x įmonės darbuotojų elgsenai

Tyrimo uždaviniai: 1. Apibrėžti reklamos sampratą. 2. Aptarti vartotojų pasirinkimą lemiančius veiksnius. 3. Ištirti alkoholio [...]

Interneto paslaugų plėtros ir lojalumo programų poveikis apgyvendinimo rinkos plėtrai
Referatas Interneto paslaugų plėtros ir lojalumo programų poveikis apgyvendinimo rinkos plėtrai

Dar niekada kelionės fenomenas nebuvo tokia svarbi kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis (Romikaitytė B., Kisieliauskas J., 2012). Natūralu, kad [...]

Naratyviniai alkoholinių gėrimų interneto svetainių reklamų modeliai
Kursinis darbas Naratyviniai alkoholinių gėrimų interneto svetainių reklamų modeliai

Reklama šiuolaikiniams žmonėms daro didžiulę įtaką, kuo toliau tuo labiau ji skverbiasi į kiekvieno žmogaus mintis [...]

Dantų pastos reklama
Prezentacija Dantų pastos reklama

Dantų pastos "Šypsena" reklama projektinis darbas skirtas ekonomikos ir verslumo pamokai. įvertinimas 10 [...]

UAB „Vilniaus duonos“ bakalėjos gaminio traškučių reklama
Referatas UAB „Vilniaus duonos“ bakalėjos gaminio traškučių reklama

Šio metu Lietuvos įmonės gyvenimas nesuprantamas be reklamos. Daugelis firmų reklamuojasi laikraščiuose, radijuje, televizijoje ir [...]

Medijos (žiniasklaida) šiuolaikinėje visuomenėje. Medijų poveikis ir įtaka. Reklama ir jos įtaka. Medijų rūšių įtakos skirtumai. Medijos kaip viešųjų diskusijų erdvė.
Referatas Medijos (žiniasklaida) šiuolaikinėje visuomenėje. Medijų poveikis ir įtaka. Reklama ir jos įtaka. Medijų rūšių įtakos skirtumai. Medijos kaip viešųjų diskusijų erdvė.

Šiuolaikinė visuomenė yra priklausoma nuo daugelio dalykų, tačiau svarbiausias iš jų – informacija. Informacija mus [...]

Kineziterapijos poveikis vaikams sergantiems cerebriniu paralyžiumi
Diplominis darbas Kineziterapijos poveikis vaikams sergantiems cerebriniu paralyžiumi

Vaikų cerebrinis paralyžius yra pastovūs judesio ir padėties (pozos) sutrikimai, sukelti neprogresuojančio galvos smegenų pažeidimo [...]

Draudimo paslaugų sektoriaus analizė internacionalizacijos kontekste
Kursinis darbas Draudimo paslaugų sektoriaus analizė internacionalizacijos kontekste

Greitai besikeičianti ir tobulėjanti aplinka skatina vis spartesnę žmonių raidą. Stengdamiesi kuo daugiau uždirbti, sužinoti [...]

Reklama spaudoje
Prezentacija Reklama spaudoje

Apie 1900 metus leidėjai, suvokę, kad įplaukos iš reklamos gali pakeisti prenumeratos įplaukas pradėjo propaguoti [...]

Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos
Diplominis darbas Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos

Temos aktualumas, naujumas: šių dienų vartotojas kone kasdieną yra priverstas rinktis iš daugybės prekės ženklų [...]

Nuosavo kapitalo formavimo politika UAB „AAA Baltic Reklama“ įmonėje
Referatas Nuosavo kapitalo formavimo politika UAB „AAA Baltic Reklama“ įmonėje

Kitoje nei turtas apskaitos lygybės pusėje esanti savininkų nuosavybė ir įsipareigojimai gali apversti viską aukštyn [...]

Tarptatutinė reklama. standartizavimo ir adaptavimo strategijos
Tyrimas Tarptatutinė reklama. standartizavimo ir adaptavimo strategijos

Prekės ar paslaugos plėtimas į tarptautines rinkas yra viena veiksmingiausių marketingo strategijų, norint išpopuliarinti prekę [...]

Tarptatutinė reklama: standartizavimo ir adaptavimo strategijos
Prezentacija Tarptatutinė reklama: standartizavimo ir adaptavimo strategijos

Prekės ar paslaugos plėtimas į tarptautines rinkas yra viena veiksmingiausių marketingo strategijų, norint išpopuliarinti prekę [...]