Ryšių su visuomene projektas: didžiausio detalių asortimento valdytoja žengia į Švediją

24 skaidr.

Ištrauka

Galimybės:

Platus asortimentas padės pasiekti didesnį skaičių klientų, nei rinkoje esantys konkurentai: įmonė turi ir originalių gamintojų detales, ir pigesnes alternatyvas.

Platus asortimentas ir specialistų konsultacijos garantuoja klientams ilgalaikį bendradarbiavimą (Švedijoje tai itin vertinama), o ne momentinį sprendimą.

Švedijoje vertinama el. svetainės kokybė bei informatyvumas, tad SORTPARTS gali sukurti tinkamą svetainę švedų bei anglų kalbomis.

Švedai itin vertina prekių pristatymo terminus ir susitarimų laikymąsi: įmonė gali užtikrinti detalių pristatymą klientams per 24 val. q SORTPARTS GROUP turi galimybę pasiekti ir reguliariai lankyti potencialius klientus, o susitikimų metu tinkamai pristatyti bendradarbiavimo privalumus.

SORTPARTS GROUP gali pasinaudoti klientų rekomendacijomis:

(a) klientų tarpe 5 įmonės, patenkančios į didžiausių pasaulio transporto įmonių 20-uką,

(b) Įmonė bendradarbiauja su 7 Švedijos transporto įmonėmis.


Turinys

  • 1.SITUACIJOS ANALIZĖ 
  • 2.RSV PROJEKTO TIKSLAS IR UŽDUOTIS
  • 3.AUDITORIJŲ SEGMENTACIJA
  • 4.PAGRINDINĖS KOMUNIKACIJOS ŽINUTĖS
  • 5.PROJEKTO VEIKSMAI
  • 6.PROJEKTO VEIKSMAI
  • 7.MEDIA KANALAI
  • 8.PROJEKTO ĮGYVENDINIMAS

Literatūros sąrašas

Literatūra tyrimui ir prezentacijai naudota nebuvo.


Reziumė

Autorius
KNK
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 3, 2022
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
24 skaidr.

Susiję darbai

Ryšiai su visuomene

Rinkodara Referatas felisityy
Ryšiai su visuomene visame pasaulyje vis efektyviau naudojami kaip rinkodaros priemonė, atnešanti išmatuojamų rezultatų. Ryšių su visuomene veiklos efektyvumas smarkiai priklauso nuo to,...

“Expo Vakarai” įmonės analizė

Rinkodara Referatas 2012 m. studentas151
Iš SWOT analizės darome išvadą, jog įmonė gali pastoviai tobulėti ir plėsti idėjas. Konkurencine aplinka palanki, tačiau galimas stiprių konkurentų atsiradimas. Vartotojų trukumas...

Ilgalaikis konkurencinis pranašumas

Rinkodara Referatas 2011 m. saima
Kiekvienas žmogus siekia sau naudos, taip ir kiekviena organizacija siekia kuo didesnio pelno. Norint įgyvendinti šį tikslą neužtenka vien tik įkurti organizaciją ir...