Verslo santykis su pilietine visuomene ir žiniasklaida

29 skaidr.

Ištrauka

ĮVADAS
1. SĄVOKŲ ŽODYNĖLIS
2. Mokslininkų mintys
2.1.A. Dobryninas (2002)
2.2. V. Gontis (2002)
2.3. R. Matkevičienė (2008)
3. Ryšys tarp šių 3 žodžių: VERSLAS-VISUOMENĖ-ŽINIASKLAIDA šiuo laikmečiu
3.1. Žiniasklaida ir verslas
3.2. Žiniasklaidos ir verslo prilyginimas: „Tėvo ir dukros santykiams“
3.4. „Transparency International“ tyrimo domenų apžvalga
3.5. Teiginiai, kaip žiniasklaida veikia verslą ir visuomenę
3.6. Pavyzdys, kaip neigiama žinia gali sužlugdyti įmonę
3.7. Kuo skiriasi verslo santykis su visuomene ir žiniasklaida Lietuvoje nuo Vakarų šalių?
3.8. Kodėl visuomenės nuomonė tokia įtakinga?
IŠVADOS
LITERATŪRA


Reziumė

Autorius
geisa
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 7, 2013
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
29 skaidr.

Susiję darbai

Obuolių sūrio gamybos verslo projektas

Vadyba Kursinis darbas meduolis
Uždaroji akcinė bendrovė „Obuolių magija“ ruošiasi atidaryti gamybos cechą, kuriame bus gaminamas obuolių sūris. Idėja kilo pastebėjus, jog šio produkto pasiūla rinkoje yra...

Suomijos verslo etiketas

Vadyba Kursinis darbas 2010 m. evysniux@gmail.com
Verslumas yra vienas ryškiausių šiandieninės modernios visuomenės bruožų. Žvelgiant globaliai, vienos tautos mums be dvejonių atrodo kupinos idėjų, kaip pasipelnyti net iš elementariausių...

Apmokestinimo įtaka verslo subjektų veiklos rezultatams

Vadyba Kursinis darbas 2008 m. dowile_s
Atitinkamais mokesčiais apmokestinamos verslo sukurtos pajamos (pelnas) ir pridėtinė vertė, samdomiems darbuotojams išmokėtas darbo užmokestis, akcininkų gauti dividendai, įsigytas nekilnojamasis turtas ir pan....