Ekonomika ir verslas / Apskaita

Sėkmingo prekės ženklo sukūrimas

1 atsiliepimas
Autorius:
65 skaidrės!
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2325 skaidrės (-ių)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Rinkodaros tikslas prekinio ženklo atžvilgiu
  • Prekės ženklo kapitalas
  • Prekės identifikavimas
  • Prekės pavadinimas
  • Prekės vardas
  • Logotipas
  • Prekės simbolis
  • Prekės ženklas
  • Prekės ženklas (pagal Kotler)
  • Prekės ženklas (pagal Aaker, Biel)
  • Sėkmingas prekės ženklas
  • Prekės identifikavimo strategijos
  • Gamintojas nesuteikia prekės ženklo (taip pat ir prekės vardo, ir prekės simbolio)
  • Grupinis prekės ženklas (family brand)
  • Individualus prekės ženklas
  • Sėkmingo prekės ženklo sukūrimo principai
  • Prekės ženklo sėkmingumo įvertinimas
  • Prekės ženklo efektas
  • Prekinio ženklo poveikio tyrimo rezultatai
  • Prekinio ženklo pridėtinės vertės kilmė
  • Prekės ženklo pozicionavimo strategija
  • Prekės ženklo piramidės apibūdinimas
  • Ženklo individualumas ir jo piramidė
  • PŽ individualumas (Hakinson, Cowking)
  • Kliento įvaizdis
  • PŽ įvaizdis
  • PŽ unikalumas
  • Prekės ženklo kūrimas
  • Prekės kokybė
  • Bazinis prekės ženklas
  • Prekės ženklo elementų kriterijai
  • Prekės ženklo išplėtimo ribos
  • Prekės ženklo potencialas
  • Prekės ženklo potencialo principai
  • Sėkmingo prekės ženklo sukūrimo sąlygos
  • Prekės ženklo sukūrimas
  • General Electric PŽ kūrimo strategija
  • Prekės ženklo ekonominis efektas
  • Prekės ženklas, rinkos dalis ir pelnas
  • Prekės ženklo svertų sistema
  • Prekės ženklo svertų įtaka rentabilumui
  • Vartotojų lojalumas prekės ženklui
  • Prekės ženklo apsauginiai barjerai
  • Vystymo galimybės
  • Suinteresuotų grupių skatinimas
  • Prekių linijos išplėtimas
  • Multiženklas
  • Prekinio ženklo šeimos išplėtimas
  • Prekių linijos išplėtimo ir multiženklo strategijos populiarumo priežastys
  • Horizontalus prekės ženklo šeimos plėtimais
  • Vertikalus prekės ženklo šeimos plėtimas
  • Prekės ženklo išplėtimo strategijos nesėkmės
  • Prekės ženklo vardo pasirinkimo kriterijai
  • Prekės ženklų išplėtimo strategija
  • PŽ vardo kūrimo rekomendacijos
  • Prekės ženklo atgaivinimas
  • Prekės ženklo revitalizacija
  • Prekės ženklo repozicionavimas
  • Prekės ženklo repozicionavimo metodai
  • Prekės ženklo efektyvumo padidinimas
  • Prekės ženklo likvidacija
  • Prekės ženklas: sukurti ar isįgyti
  • Prekės ženklo dilema

Skaitytojų atsiliepimai

tik darbą įsigijusių klientų įvertinimai
Darbas geras, bet man netiko. Bet ateiciai gali ir prireikti :)
, 2012-11-19

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos
Diplominis darbas Prekės ženklo psichologinis poveikis ir jo vertės suvokimo sąsajos

Temos aktualumas, naujumas: šių dienų vartotojas kone kasdieną yra priverstas rinktis iš daugybės prekės ženklų [...]

Produktų linijos
Diplominis darbas Produktų linijos "Optima linija" prekės ženklo vertinimas

Darbo aktualumas: jau nuo seno prekės ženklas vaidino svarbų vaidmenį rinkoje. Prekių ženklai buvo naudojami [...]

Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas
Kursinis darbas Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai [...]

Prekės ženklo samprata ir funkcijos
Referatas Prekės ženklo samprata ir funkcijos

Jau nuo seno gamintojai, norėdami išskirti savo gaminamus produktus iš kitų, žymėjo juos tam tikrais [...]

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Diplominis darbas “Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas: Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos.

Prekės ženklo apsauga
Referatas Prekės ženklo apsauga

Anot Danguolės Klimkevičiūtės (2008), pramoninės nuosavybės (taigi ir prekių ženklų) apsaugos ir nesąžiningos konkurencijos santykis [...]

Prekės ženklo valdymas
Referatas Prekės ženklo valdymas

G. Lury ( 1998) nurodo, kad toks reiškinys kaip prekių žymėjimas savininko ( gamintojo) vardu [...]

AB “Audimas” prekės ženklo  įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai
Kursinis darbas AB “Audimas” prekės ženklo įvaizdžio Lietuvos rinkoje sprendimai

Kauno mieste įsikūrusios bendrovės „Audimas“ veikla sukoncentruota ties sporto ir laisvalaikio aprangos prekių gamyba ir [...]

Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė
Referatas Prekės ženklo “Rūta” asociacijų analizė

Pasak R. Urbanskienės ir R. Vaitkienės (2006), prekės ženklo asociacijos arba prekės ženklo vertybių visuma [...]

Prekės ženklo „Danija“ reklamos priemonės: vartotojų nuomonė
Diplominis darbas Prekės ženklo „Danija“ reklamos priemonės: vartotojų nuomonė

Temos naujumas ir aktualumas. Akivaizdu, kad skirtingi autoriai, apibrėždami reklamą, išskiria šią dimensiją kaip vieną [...]

UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas
Diplominis darbas UAB “Rūta” prekės ženklo žinomumas

Temos naujumas ir aktualumas. Prekės ženklo žinomumas yra vienas labiausiai veikiančių lojalumą ir pastovius pirkimus.

Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas
Kursinis darbas Prekės ženklo įvaizdis: arbatos įvaizdžio vertinimas

Prekės ženklo įvaizdis turi itin didelę reikšmę arbata prekiaujančioms įmonėms. Teigiamą, gerai išvystytą ir unikalų [...]

Vertės klientui sukūrimas paskirstant prekes prekybos įmonėse
Referatas Vertės klientui sukūrimas paskirstant prekes prekybos įmonėse

Darbo objektas – vertės klientui sukūrimas paskirstant prekes prekybos įmonėje. Darbo tikslas - naudojantis moksline literatūra [...]

Prekės ženklo įtakos pirkimo procese tyrimas
Diplominis darbas Prekės ženklo įtakos pirkimo procese tyrimas

           Šiuo metu žmonės nebedėvi šiaip kelnių, marškinėlių ar kepuraičių, nevalgo šiaip šokolado, negeria kavos.