Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Inovacijos ir naujų prekių kūrimas

0 atsiliepimų
Autorius:
56 skaidrės!
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2109 skaidrės (-ių)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Inovacijų tipai ir jų reikšmė
  • Konkurencijos strategijos evoliucija
  • Inovacinės konkurencijos pavyzdys
  • Inovacinių svertų sistema
  • Inovacinių bendrovių strateginės galimybės
  • Nesėkmių sumažinimo diegiant inovacijas principai
  • Inovacijas apsunkinantys barjerai
  • Naujų prekių nesėkmės priežastys
  • Delsimas diegiant inovacijas
  • Problemų įtaka, atsirandančių kuriant prekę, pelnui
  • Organizacija ir inovacijos
  • Inovacijų įgyvendinimo laiko sutrumpinimo būdas
  • Bendrovės strategija ir uždaviniai inovacijų srityje
  • Darbuotojų kvalifikacija
  • Inovacijos vartotojams
  • Integracija
  • Savarankiškos komandos ir lygiagretūs kūrimo procesai
  • Sistemos
  • Įmonė, kurianti naujas prekes turi atlikti šiuos darbus:
  • Naujų prekių būtinumas
  • Naujos prekės strategijos pasirinkimas
  • Naujų prekių kūrimo planas
  • Naujų prekių kūrimo padalinio suformavimas
  • Naujos prekės vartojimo galimybių nustatymas
  • Naujos prekės tikslų nustatymas
  • Naujos prekės kūrimo etapai
  • Kūrimo programa
  • Idėjų generavimo šaltiniai
  • Idėjų generavimo metodai
  • Nesėkmių lygis
  • Pelningos naujos prekės sukūrimo nesėkmės priežastys gali būti:
  • Įmonės dilema:
  • Naujos prekės kūrimo klaidos
  • Papildomi veiksniai, stabdantys naujų prekių gamybą:
  • Idėjų trūkumas
  • Rinkų fragmentacija
  • Socialiniai ir valstybiniai apribojimai
  • Naujų prekių kūrimo brangumas
  • Kapitalo trūkumas
  • Atsilikimas laike
  • Prekės gyvavimo ciklo sutrumpėjimas
  • Sėkmės veiksniai
  • Naujovė tuo sėkmingesnė
  • Strategijos, mažinančios naujų prekių kūrimo riziką
  • Užsienyje sėkmės sulaukusių prekių gamybos strategija
  • “aš taip pat” strategija
  • Egzistuojančios prekės repozicionavimas
  • Prekės ženklo palaikymas

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Naujų gaminių kūrimo marketingo planas
Kursinis darbas Naujų gaminių kūrimo marketingo planas

Kurdama naujus gaminius firma įgyja galimybę rasti naujų rinkos nišų. Naujas gaminys gali užpildyti tuščia [...]

Naujų interneto paslaugų kūrimo dėsningumai
Referatas Naujų interneto paslaugų kūrimo dėsningumai

Temos aktualumas. Elektroninis verslas apima ne tik elektroninę komerciją, prekių pardavimą ir paslaugas, bet ir [...]

UAB „OFFICEDAY“ naujų prekių įvedimo galimybės
Diplominis darbas UAB „OFFICEDAY“ naujų prekių įvedimo galimybės

Kiekvienos įmonės tikslas užimti kuo didesne rinkos dalį. Siekiant šio tikslo, įmonei būtinai [...]

Gamybinės paskirties prekių sprendimo pirkti priėmimo proceso ypatumai ir vertės vartotojui kūrimo praktika derybų proceso metu
Kursinis darbas Gamybinės paskirties prekių sprendimo pirkti priėmimo proceso ypatumai ir vertės vartotojui kūrimo praktika derybų proceso metu

Kalbant apie prekę sakome, jog tai yra gamybinės veiklos arba gamtoje aptinkamas objektas, galintis tenkinti [...]

Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui
Referatas Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui

SEZONIŠKUMO ĮTAKA PREKIŲ PAKLAUSOS PROGNOZAVIMUI. "Šiame darbe aptarsime teorinius prekių paklausos modelius bei jos pokyčius nulemiančius [...]

Naminių gyvūnėlių priežiūros prekių parduotuvė
Verslo planas Naminių gyvūnėlių priežiūros prekių parduotuvė

Verslo planas skirtas bendram supratimui, kaip vyksta ekonominiai procesai, rinkodara. Tai ne universitetinis darbas, todėl [...]

Inovacijos Lietuvos modelių agentūrose
Referatas Inovacijos Lietuvos modelių agentūrose

Visame pasaulyje vyksta reikšmingi pokyčiai, sparti globalinė integracija ir augantys socialiniai skirtumai, kurie daro didelę [...]

Vaikiškų prekių parduotuvės verslo planas
Verslo planas Vaikiškų prekių parduotuvės verslo planas

Steigiant naują įmonę svarbu įvertinti ją supančią aplinką. Labai svarbu numatyti būsimos prekybos įmonės ateitį [...]

Prekių mokslas
Konspektas Prekių mokslas

  „Prekių mokslas“ kurso tikslas – suteikti žinias apie [...]

Vartotojo prekių paklausa
Laboratorinis darbas Vartotojo prekių paklausa

TIKSLAI: suprasti prekių rinkinių išsidėstymą abejingumo kreivių žemėlapyje; mokėti nubrėžti ir paaiškinti biudžeto tiesę; panaudojant abejingumo kreivių žemėlapį [...]

Inovacinis įmonės klimatas - kolektyvo požiūrio į inovacinės veiklos būtinybę tyrimas
Diplominis darbas Inovacinis įmonės klimatas - kolektyvo požiūrio į inovacinės veiklos būtinybę tyrimas

Visame pasaulyje vyksta reikšmingi pokyčiai, sparti globalinė integracija ir augantys socialiniai skirtumai, kurie daro didelę [...]

Inovacinis įmonės klimatas - tyrimas
Diplominis darbas Inovacinis įmonės klimatas - tyrimas

Visame pasaulyje vyksta reikšmingi pokyčiai, sparti globalinė integracija ir augantys socialiniai skirtumai, kurie daro didelę [...]

UAB „Kratonas“ verslo strategijos kūrimas
Diplominis darbas UAB „Kratonas“ verslo strategijos kūrimas

Šio darbo tikslas – sukurti tinkamą verslo strategiją įmonei „Kratonas“. Atlikus rinkos bei įmonės vidinės situacijos [...]

Darnaus verslo projekto UAB „Auto SPA“ kūrimas ir rizikos analizė
Diplominis darbas Darnaus verslo projekto UAB „Auto SPA“ kūrimas ir rizikos analizė

2009 metais Lietuvoje buvo patvirtinta Atnaujinta Nacionalinė darnaus vystymosi strategija, kurioje buvo numatytas pagrindinis darnios [...]

Vartotojų elgsena ir prekių paklausa
Referatas Vartotojų elgsena ir prekių paklausa

Idealios rinkos subjektai yra individualus pardavėjas ir individualus pirkėjas arba gamintojas ir vartotojas. Pardavėjas ir [...]