Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Reklamos vaidmuo tarptautinėje prekyboje

1 atsiliepimas
Autorius:
Reklama – informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu.

Reklama yra žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
208 skaidrės (-ių)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • 16skaidrių

Skaitytojų atsiliepimai

tik darbą įsigijusių klientų įvertinimai
aciu
, 2012-05-20

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Tarptautinė prekyba ir klimato kaita
Referatas Tarptautinė prekyba ir klimato kaita

Pasaulinėje ekonomikoje tarptautinė prekyba gali turėti didelės įtakos klimato kaitai. Į diskusiją dėl laisvos prekybos [...]

Tarptautinė prekyba: „Rusijos kelias į Pasaulio Prekybos Organizaciją “
Referatas Tarptautinė prekyba: „Rusijos kelias į Pasaulio Prekybos Organizaciją “

Pasaulio prekybos organizacija (PPO, angl. World Trade Organization arba WTO) – tarptautinė prekybos organizacija, nustatanti [...]

Prekyba tarptautinėmis paslaugomis
Referatas Prekyba tarptautinėmis paslaugomis

Dabartiniu metu dauguma įmonių, organizacijų, kompanijų ar kitokios rūšies verslą kuriančių organizacijų stengiasi išlikti konkurencingos [...]

Tarptautinė prekyba
Prezentacija Tarptautinė prekyba

  Tarptautinės prekybos ekonominės prielaidos: •Gamybos sąlygų (gamtinių, klimatinių, aprūpinimo ištekliais) skirtingumas. •Skirtingi gamybos našumo lygiai. Kiekviena [...]

Tarptautinė prekyba
Referatas Tarptautinė prekyba

Šiuolaikinė prekyba – tai neatsiejama kasdieninio gyvenimo dalis. Plėtojantis tarpvalstybiniams vyksta daugybę pardavimo ir pirkimo [...]

Muitinės ir verslo bendradarbiavimas plėtojant tarptautinę prekybą
Referatas Muitinės ir verslo bendradarbiavimas plėtojant tarptautinę prekybą

Įvadas Aktualumas. Lietuvos Respublikos muitinės misija – saugoti Lietuvos valstybės bei Europos Sąjungos (ES) [...]

Tarptautinė prekyba Lietuvoje
Kursinis darbas Tarptautinė prekyba Lietuvoje

Lietuvos užsienio prekybos raidai didelę įtaką turėjo jos geografinė padėtis tarp Vakarų ir Rytų rinkų [...]

Naftos įtaka tarptautinei prekybai
Referatas Naftos įtaka tarptautinei prekybai

Šiuolaikiniame mūsų gyvenime, beveik kiekviename žingsnyje susiduriame su naftos produktais. Nafta - žemės plutoje susidaręs [...]

Integraciniai susivienijimai tarptautinėje prekyboje
Prezentacija Integraciniai susivienijimai tarptautinėje prekyboje

INTEGRACINIAI SUSIVIENIJIMAI TARPTAUTINĖJE PREKYBOJE Tarptautinė prekyba – pardavimo ir pirkimo procesas, vykstantis įvairiose šalyse tarp pardavėjų [...]

Valiutų kursų rizikos tarptautinėje prekyboje valdymo galimybės
Referatas Valiutų kursų rizikos tarptautinėje prekyboje valdymo galimybės

Darbo aktualumas. Pasaulyje vyksta spartūs globalizacijos procesai, kurie lemia verslo aplinkos transformaciją ir smarkiai lemia [...]

INCOTERMS sąlygų taikymas tarptautinėje prekyboje
Diplominis darbas INCOTERMS sąlygų taikymas tarptautinėje prekyboje

Vykdant tarptautinę prekybą, komercinio sandorio šalys, siųsdamos prekes iš vienos valstybės į kitą, tam tikru [...]

Finansiniai netarifiniai tarptautinės prekybos apribojimai
Referatas Finansiniai netarifiniai tarptautinės prekybos apribojimai

Šiame darbe siekiama apžvelgti netarifinius tarptautinės prekybos reguliavimo metodus, bei plačiau išnagrinėti finansinius netarifinius tarptautinės [...]

Tarptautinės prekybos reguliavimo priemonės, Lietuvai tampant ES nare
Kursinis darbas Tarptautinės prekybos reguliavimo priemonės, Lietuvai tampant ES nare

Lietuvos integracija į Europos Sąjungą (ES) ir pasirengimas narystei - tai ilgalaikis procesas, įtakojantis įvairiausias [...]

Švedijos tarptautinės prekybos analizė
Referatas Švedijos tarptautinės prekybos analizė

Švedija, trečia pagal plotą bei keturioliktą pagal populiaciją šalis Europos Sąjungoje, turtinga miškų, metalų rūdos [...]

Lietuvos tarptautinės prekybos analizė
Referatas Lietuvos tarptautinės prekybos analizė

Tarptautinė prekyba vaidina vis didesnį vaidmenį ekonominėje raidoje. Visa dvidešimto amžiaus antroji pusė pasižymėjo aukštais [...]