Reklamos vaidmuo tarptautinėje prekyboje

16 skaidr.

Ištrauka

Reklama – informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu.

Reklama yra žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą.


Turinys

  • 16skaidrių

Reziumė

Autorius
audriusm
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Bal 21, 2012
Apimtis
16 skaidr.
Įvertinimas

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
aciu

Susiję darbai

Reklama spaudoje

Rinkodara Prezentacija justinaz
Apie 1900 metus leidėjai, suvokę, kad įplaukos iš reklamos gali pakeisti prenumeratos įplaukas pradėjo propaguoti savo leidinius kaip reklamos platinimo būdą.Nuo 1992...

Tarptautinės prekybos ypatumai

Rinkodara Referatas 2015 m. alyskutee
Tarptautinė prekyba – pardavimo ir pirkimo procesas, vykstantis įvairiose šalyse tarp pardavėjų, pirkėjų ir tarpininkų. Šiam procesui yra būdingi du pagrindiniai bruožai: •...

Lietuvoje taikomos internetinės prekybos reklamos apžvalga

Rinkodara Referatas 2011 m. rasa13
Temos aktualumas. Internetinė prekyba reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikaci­nis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje tvirtą psichologinę būseną, kad pasiektų ekonominius, kultūrinius, socialinius...