Mokytojo vaidmuo mokyme pagal A. Dystervėgą

1 psl. / 395 žod.

Ištrauka

A. Dystervėgas yra pažangus XIX amžiaus vidurio vokiečių buržuazinės-demokratinės pedagogikos atstovas. Jis laiko mokytojo pašaukimą pačiu garbingiausiu ir teigia, kad mokytojais turi būti geriausi visos nacijos žmonės. Jo nuomone, ugdyti vaikų savaveiksmiškumą mokymo metu, suteikti mokiniams žinių galima tik mokytojui vadovaujant. Jis teigia: „Kur mokyklos reikalai smukę, kaltas mokytojas, kur jie gerai tvarkomi, mokytojo nuopelnas. Mokytojas mokyklai – tas pat, kas saulė visatai. Jis yra šaltinis tos jėgos, kuri išjudina visą mašiną. Surūdys ji, negyvai sustingusi, jeigu jis nesugebės įkvėpti jai gyvybės ir priversti judėti...“ Jo manymu, mokytojui priklauso vadovaujantis vaidmuo mokymo procese.


Reziumė

Autorius
gisgis
Tipas
Rašinys
Dalykas
Pedagogika
Kaina
€1.89
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Vas 23, 2014
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
1 psl.

Susiję darbai

Šiuolaikinis mokytojas

Pedagogika Rašinys 2015 m. mokytoja
Didaktikos namų darbai, parašyti remiantis kitų mokslininkų nuomone, kas tai yra šiuolaikinis mokytojas, tai daugiau esė. Įvertinimas 10.

Pradinių klasių mokytojo dalykinė kompetencija

Pedagogika Kursinis darbas 2006 m. rasa13
Temos aktualumas. Aukščiausio lygio profesionalumas, gilios profesinės žinios, gebėjimai, asmeninės savybės ir kūrybinės veiklos patyrimas – svarbiausios pedagoginės kultūros sudedamosios dalys. Tad matome,...

Muzikos mokytojas kaip lyderis ugdymo procese

Pedagogika Referatas 2018 m. vika1
Tyrimo aktualumas. Informacinės technologijos, užpildančios mokinių gyvenimus ir lemiančios moksleivių mentaliteto pokyčius labai aktyviai kelia klausimą apie šių dienų mokytoją. Tuo pačiu tai...