Argumentacinis esė: ar galima orientuoti reklamą į vaikų auditoriją?

4 psl. / 1046 žod.

Ištrauka

Šiuo metu televizija yra ne tik pramoga, žinių bei informacijos šaltinis, bet ir puiki reklamos priemonė. Žmonės vis daugiau laiko praleidžia prie televizoriaus ekranų, todėl reklama jiems yra gerai pažįstama, suaugusieji dažnai ignoruoja rodomas reklamas, nekreipia į jas dėmesio, o vaikai priešingai, spalvota reklama juos tiesiog įtraukia, todėl nieko keisto, kad reklamos vis dažniau yra skiriamos patiems silpniausiems mūsų visuomenės nariams – vaikams. TNS (tyrimų biuras) tarnybos duomenimis, 2012 metais reklama, kuri buvo skirta vaikams, sudarė 2,4% visos rinkos, tai reiškia, kad į reklamą vaikams buvo investuota daugiau nei 30mln. litų. Kadangi vaikai itin imlūs reklamai, vis dažniau galima išgirsti, kad jie įsigeidžia kažko, ką matė televizoriaus ekranuose, formuojama nauja vartotojų rinka, kuri bus paveikta reklamos bei jos neigiamų padarinių. Taigi, ar etiška orientuoti reklamą į vaikus, kurie dar neturi aiškaus supratimo, kurių charakteris bei gebėjimas rinktis dar nėra susiformavęs? Mano nuomone, tai nėra etiška.


Reziumė

Autorius
karolle02
Tipas
Rašinys
Dalykas
Etika
Kaina
€1.89
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lie 16, 2015
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
4 psl.

Susiję darbai

Išmintis pagal Aristotelį

Etika Prezentacija 2023 m. Stormie
Pateiktys ,,Išmintis pagal Aristotelį" . Viskas apie Aristotelio filosofiją, jo etiką, logiką, įtaką ne tik pasauliui bet ir Lietuvai.