Argumentacinis esė: ar galima orientuoti reklamą į vaikų auditoriją?
Ištrauka
Šiuo metu televizija yra ne tik pramoga, žinių bei informacijos šaltinis, bet ir puiki reklamos priemonė. Žmonės vis daugiau laiko praleidžia prie televizoriaus ekranų, todėl reklama jiems yra gerai pažįstama, suaugusieji dažnai ignoruoja rodomas reklamas, nekreipia į jas dėmesio, o vaikai priešingai, spalvota reklama juos tiesiog įtraukia, todėl nieko keisto, kad reklamos vis dažniau yra skiriamos patiems silpniausiems mūsų visuomenės nariams – vaikams. TNS (tyrimų biuras) tarnybos duomenimis, 2012 metais reklama, kuri buvo skirta vaikams, sudarė 2,4% visos rinkos, tai reiškia, kad į reklamą vaikams buvo investuota daugiau nei 30mln. litų. Kadangi vaikai itin imlūs reklamai, vis dažniau galima išgirsti, kad jie įsigeidžia kažko, ką matė televizoriaus ekranuose, formuojama nauja vartotojų rinka, kuri bus paveikta reklamos bei jos neigiamų padarinių. Taigi, ar etiška orientuoti reklamą į vaikus, kurie dar neturi aiškaus supratimo, kurių charakteris bei gebėjimas rinktis dar nėra susiformavęs? Mano nuomone, tai nėra etiška.
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lie 16, 2015
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 4 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų