Socialiniai mokslai / Pedagogika

Muzikinio ugdymo kokybės kriterijai

0 atsiliepimų
Autorius:

        Žmonijos kutūrinio vystymosi pradžioje kilo fundamentalūs klausimai: ko mokyti, kaip mokyti bei organizuoti mokymą. Nuo jų sprendimo priklausė daug kas : ne tik jaunųjų kartų parengimo spręsti gyvenimo uždavinius kokybė, bet ir paties gyvenimo pažanga. Mokymo procesas labai sudėtingas. Jame susitinka du skirtingi subjektai - mokytojas ir mokinys. Jie abu turi įvairius įgimtus duomenis, nevienodą išsilavinimą ir išsiauklėjimą, skirtingą amžių ir gyvenimo patyrimą, kitaip žiūri į mokymo turinio vertybes, supami klasės kolektyvo , kitokios socialinės aplinkos. Jiems didžiulę įtaką daro konkreti epocha, visuomenės ekonominis, kultūrinis gyvenimas. Žodžiu, mokymo procesas yra visuomeninis - kultūrinis, psichologinis ir valdymo - organizavimo reiškinys. Tačiau, kaip minėjau, tarp informacijos adresanto ir adresato yra nemažai skirtumų, kurie sąlygoja informacijos pasisavinimo kiekį, todėl visais laikais nuo pat žmogaus evoliucijos vyrauja švietimui aktualus probleminis klausimas : "kaip teikti informaciją, kad ją maksimaliai įsisavintų ir sėkmingai panaudotų mokinys?", ypatingai , akcentuojant meno disciplinas, kurios reikalauja ne tik loginio, bet ir perkusinio, bei vizualinio mąstymo, tai sudėtinga užduotis, reikalaujanti daug pastangų, bei darbo.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
1768 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Ugdomosios vaikų veiklos planavimo kokybė ir jos samprata ugdymo praktikoje
Diplominis darbas Ugdomosios vaikų veiklos planavimo kokybė ir jos samprata ugdymo praktikoje

Temos aktualumas ir problema. Šių dienų pedagogo veikla yra įvairiapusė. Sisteminant V. Jakavičius (1998) išskiria [...]

Ritminio ugdymo ypatumai Emilio Žako-Dalkrozo, Karlo Orfo, Zoltano Kodajaus ir Marijos Montesori muzikinio ugdymo sistemose
Referatas Ritminio ugdymo ypatumai Emilio Žako-Dalkrozo, Karlo Orfo, Zoltano Kodajaus ir Marijos Montesori muzikinio ugdymo sistemose

  Aprašytos sistemos tarpusavyje pakankamai skiriasi, tačiau jas visas vienija ritmo suvokimo per judesį metodas [...]

Ikimokyklinio ugdymo svarba reikšmė, įtaka, poreikis, kokybė
Referatas Ikimokyklinio ugdymo svarba reikšmė, įtaka, poreikis, kokybė

Pastaraisiais dešimtemečiais vienas iš labiausiai svarstomų klausimų – ikimokyklinio udgymo svarba ir nauda vaikui. Norint [...]

Neformaliojo ugdymo samprata bei raiška. Neformaliojo ugdymo proceso kokybės analizė Lietuvos švietimo sistemoje
Referatas Neformaliojo ugdymo samprata bei raiška. Neformaliojo ugdymo proceso kokybės analizė Lietuvos švietimo sistemoje

Norint pasiekti kuo geresnių rezultatų bei geresnės ugdymo kokybės, neformaliojo ugdymo procese svarbu atsižvelgti į [...]

Psichologiniai asmenybės brandumo kriterijai
Referatas Psichologiniai asmenybės brandumo kriterijai

Darbe aprašomi psichologiniai asmenybės brandos kriterijai. Darbas apima: 1. Asmenybės sampratos analizę, pasitelkiant įvairių autorių pateiktus [...]

Autizmo sutrikimą turinčių vaikų ugdymo ypatumai
Referatas Autizmo sutrikimą turinčių vaikų ugdymo ypatumai

Darbe išsamiai apžvelgiamas autizmo reiškinys - apibūdinamas sutrikimas, jo paplitimas, priežastys, išreištumo skirtumai, diagnostika. Pristatomi [...]

Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo ypatumai globos institucijose
Diplominis darbas Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo ypatumai globos institucijose

Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencijoje yra nurodoma, kad visos pasaulio valstybės privalo užtikrinti vaikams tinkamas [...]

Vaikų autistų socialinių įgūdžių ugdymo programa
Referatas Vaikų autistų socialinių įgūdžių ugdymo programa

Autizmas yra neurologinis raidos sutrikimas, kuris paprastai lemia nepakankamą vaiko socialinių įgūdžių, kalbos ir elgesio [...]

Ekonomino raštingumo ugdymo galimybės pradinėje mokykloje mokytojų nuomonės tyrimas
Diplominis darbas Ekonomino raštingumo ugdymo galimybės pradinėje mokykloje mokytojų nuomonės tyrimas

Temos aktualumas. Mūsų gyvenamuoju laikotarpiu jaunosios kartos ugdymas įgyja itin ypatingą reikšmę. Juk turbūt, kiekvienas [...]

Socialinių įgūdžių ugdymo(si) galimybės socialinės rizikos šeimose
Diplominis darbas Socialinių įgūdžių ugdymo(si) galimybės socialinės rizikos šeimose

Temos aktualumas: Socialinės rizikos šeimų, socialinių įgūdžių stokos, tema vis dar aktuali esmines socialines permainas [...]

Ikimokyklinio amžiaus (5-6 metų) vaikų matematinių gebėjimų ugdymo taikant didaktinius žaidimus galimybės
Diplominis darbas Ikimokyklinio amžiaus (5-6 metų) vaikų matematinių gebėjimų ugdymo taikant didaktinius žaidimus galimybės

         Aktualumas. Ikimokyklinis amžius labai svarbus ir ypatingas vaiko gyvenime. Šiuo gyvenimo tarpsniu ypač greitai [...]

Daiktinės aplinkos įtaka ugdymo procesui
Referatas Daiktinės aplinkos įtaka ugdymo procesui

Mus supanti erdvė, kitaip tariant daiktinė aplinka, daro labai didelę įtaką mūsų kasdieniniam gyvenimui, ji [...]

Kalbinio bendravimo kaip tautos kultūros savitumo ugdymo aspektai pagrindinėje mokykloje
Diplominis darbas Kalbinio bendravimo kaip tautos kultūros savitumo ugdymo aspektai pagrindinėje mokykloje

Tauta, kultūra ir kalba yra tarpusavyje susijusios. Asmens ir tautos patyrimas fiksuojamas kalba. Kultūros tęstinumas [...]

Pradinių klasių mokinių socialinių įgūdžių formavimas bendrojo ugdymo mokykloje
Diplominis darbas Pradinių klasių mokinių socialinių įgūdžių formavimas bendrojo ugdymo mokykloje

Vaikui augant, formuojasi jo nuostatos ir vertybės, lavėja socialiniai įgūdžiai ir socialinė kompetencija. Pradėjęs lankyti [...]