V. Tūtlio straipsnio “Karjeros projektavimo ir profesinio rengimo sąveika Lietuvoje: galimybių spąstų problemos sprendimas” analizė

5 psl. / 997 žod.
V. Tūtlio straipsnio “Karjeros projektavimo ir profesinio rengimo sąveika Lietuvoje: galimybių spąstų problemos sprendimas” analizė

Ištrauka

Santrauka

Straipsnyje rašoma, kad yra pasigendama sistemiško požiūrio į karjeros projektavimo ir profesinio rengimo sąsajas sprendžiant švietimo kaitos klausimus. Vis dar nepakankamas dėmesys skiriamas karjeros projektavimui profesinio rengimo sistemoje.

Karjeros projektavimo ir profesinio rengimo sąveika apima lauką, kuris apibūdinamas santykiais tarp darbo rinkoje kylančių žmogiškųjų išteklių poreikių; įgyjamo ir naudojamo žmogiškojo kapitalo; profesinio rengimo įstaigų galimybių patenkinti asmeninės karjeros siekimo ir darbo rinkos poreikius. Profesinio rengimo sistema ir darbo rinka dažnai verčia karjeros siekti nuosekliai. Mokyklose vykdomas valstybės reguliuojamas profesinis rengimas, kuris ne visada yra pakankamas. Taip yra dėl silpnos sąveikos tarp profesinio rengimo sistemos ir darbo rinkos.

Turinys

  • Anotacija.
  • Santrauka.
  • Esminės išvados (9).
  • Refleksija. Straipsnio pliusai (3) ir minusai (3).

Reziumė

Autorius
longevity
Tipas
Rašinys
Dalykas
Edukologija
Kaina
€1.38
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Rgs 16, 2016
Apimtis
5 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

Aukštasis mokslas Lietuvoje

Edukologija Referatas bigis
Universitetinio mokslo šviesa, kaip ryškus švyturys įsižiebęs Europoje ankstyvaisiais viduramžiais, vedė tautas ir valstybes, šviesdamas joms kelią tarp būties ir nebūties, tarp žlugimų...

Hiperaktyvumo problema

Edukologija Prezentacija marvita
Šiai sutrikimų grupei būdinga ankstyva pradžia, per daug judrus, blogai modeliuojamas elgesys, persipinantis su dideliu dėmesio nepakankamumu ir nuolatine sugebėjimo pabaigti užduotis stoka.