Esė apie Conrad Levinson partizaninės rinkodaros principus
2 psl. / 472 žod.
Ištrauka
Verslo „partizanu“ vadinamas asmuo, dažniausiai smulkiojo verslo savininkas, kuris naudoja daug nebrangių rinkodaros priemonių bei rinkodaros triuk savo įmonės paslaugoms reklamuoti ir pelnui padidinti.Verslo dalyviai, kurių biudžetas minimalus ar netgi nulinis, dažnai renkasi partizaninę rinkodarą. Jos tikslas – pasitelkti ne didelius finansinius, o kūrybinius ir intelektinius išteklius. Čia daugiau dėmesio skiriama drąsioms, modernioms idėjoms ir skatinama investuoti ne pinigus, o laiką, energiją, vaizduotę bei informaciją.
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 2, 2022
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 2 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Paslaugų rinkodara
Rinkodara
Prezentacija
2008 m.
bigis
UAB „Solemio“ rinkodaros sprendimų analizė
Rinkodara
Kursinis darbas
2012 m.
dinara
UAB “Rimi Lietuva” rinkodaros veiklos analizė
Rinkodara
Referatas
2013 m.
dovilecer
Kainodaros principai ir kainų nustatymo būdai
Rinkodara
Referatas
brigita99
UAB "X" rinkodaros analizė
Rinkodara
Referatas
julicka
Kelionių agentūros "X" rinkodaros komplekso tobulinimo galimybės
Rinkodara
Diplominis darbas
2016 m.
aneciik
Esė apie Martin Lindstrom naujos rinkodaros strategijos esmę
Rinkodara
Rašinys
2018 m.
queenpx