Esė apie Conrad Levinson partizaninės rinkodaros principus

2 psl. / 472 žod.

Ištrauka

Verslo „partizanu“ vadinamas asmuo, dažniausiai smulkiojo verslo savininkas, kuris naudoja daug nebrangių rinkodaros priemonių bei rinkodaros triuk savo įmonės paslaugoms reklamuoti ir pelnui padidinti.Verslo dalyviai, kurių biudžetas minimalus ar netgi nulinis, dažnai renkasi partizaninę rinkodarą. Jos tikslas – pasitelkti ne didelius finansinius, o kūrybinius ir intelektinius išteklius. Čia daugiau dėmesio skiriama drąsioms, modernioms idėjoms ir skatinama investuoti ne pinigus, o laiką, energiją, vaizduotę bei informaciją.


Reziumė

Autorius
queenpx
Tipas
Rašinys
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.89
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 2, 2022
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
2 psl.

Susiję darbai

UAB "X" rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas julicka
Rinkodara – tai vienas iš pagrindų, ant kurio laikosi prekybinės įmonės sėkmė. Tinkamai neįvertinus konkrečios situacijos rinkoje, išvis net nepatartina pradėti prekybos verslo....