Rinkodaros procesas virtualioje erdvėje

4 psl. / 947 žod.

Ištrauka

Darbe pristatomas bei analizuojamas vaistinių tinklo "Camelia" rinkodaros procesas virtualioje erdvėje - e-rinkodara įmonės interneto svetainėje.


Reziumė

Autorius
giedrese
Tipas
Rašinys
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.38
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Bal 17, 2012
Apimtis
4 psl.
Įvertinimas

Susiję darbai

X parduotuvės rinkodaros kompleksas

Rinkodara Referatas 2014 m. koksas
Rinkodara - tai priemonių kompleksas, kuris rinkos dalyviui padeda pažintoje aplinkoje susiorientuoti ką ir kiek gaminti, kam ir kaip siūlyti. Rinkodara privalo keistis,...

Trapučių rinkodaros analizė

Rinkodara Verslo planas 2015 m. alyskutee
Norėdami sėkmingai veikti ir parduoti savo produktą, turime nuolat stebėti aplinką, atsižvelgti į kintančius veiksnius bei reaguoti į juos ir prisitaikyti prie esamos...

Duomenų bazių rinkodara

Rinkodara Referatas 2011 m. wau741
Darbe apibrėžiama duomenų bazių rinkodaros sąvoka, aptartos jos atsiradimo priežastys, atskleidžiamos jos suteikiamas galimybes bei svarba.