Taikomieji mokslai / Dizainas ir technologijos

Picerijų CHARLIE PIZZA ir ČILI PICA lyginamoji firminių stilių analizė

0 atsiliepimų
Autorius:

Šio darbo tikslas – picerijų CHARLIE PIZZA ir ČILI PICA lyginamoji firminį stilių analizė. Kavinės puikiai pažįstamos prekybos ir laisvalaikio centro MEGA, esančio Kaune, lankytojams. Nepaisant to, kad siekia panašių tikslų, t.y. picų mėgėjus vilioja skaniomis picomis bei žadą jaukią, komfortabilią atmosferą, kavinių firminis stilius turi ne mažai skirtumų. Stilių savitumai atskleidžiami, analizuojant fundamentalius firminio stiliaus elementus. Galiausiai, aptariami kiekvienam stiliui būdingi aspektai, kurie padeda perprasti bendrą viso stiliaus funkcionalumo kokybę.

Darbo tipas:
Apimtis:
2623 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • 1 ĮVADAS3
  • 2 PICERIJŲ „CHARLIE PIZZA” IR „ČILI PICA“ FIRMINIO STILIAUS ELEMENTAI4
  • 2.1 Pirminiai firminio stiliaus elementai4
  • 2.1.1 Logotipas4
  • 2.1.2 Firminės spalvos5
  • 2.1.3 Firminis šriftas6
  • 2.1.4 Moduliniai grafiniai elementai7
  • 2.2 Firminio stiliaus objektai8
  • 2.2.1 Nuolaidų kortelė8
  • 2.2.2 Spaudos leidiniai9
  • 2.2.3 Meniu10
  • 2.2.4 Internetinė svetainė12
  • 2.2.5 Darbuotojų apranga13
  • 2.2.6 Interjeras ir eksterjeras14
  • 3 ESMINIAI FIRMINIŲ STILIŲ ASPEKTAI15
  • 3.1 Estetika ir vientisumas15
  • 3.2 Originalumas ir reprezentatyvumas15
  • 3.3 Stiliaus atitikimas sričiai ir auditorijai15
  • 3.4 Plėtojimas ir išlikimo galimybė16
  • 4 IŠVADOS17
  • 5 INFORMACIJOS ŠALTINIAI18