Ekonomika ir verslas / Rinkodara

,,McDONALD‘S‘‘ paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Kokybė yra labai plati sąvoka, atsiradusi dėl kuriančių, mąstančių bei vartojančių individų bendruomenės. Vartojimas, savaime aišku, iškelia tam tikrus reikalavimus gaminiui bei paslaugai, todėl paslaugų teikėjas, norėdamas parduoti savo paslaugą, turi jai suteikti tokias savybes, kurios kuo geriau atitiktų vartotojų poreikius. Kokybiškos paslaugos, atitinkančios klientų lūkesčius, gali padidinti tikimybę įmonei gauti pelną, be to, teikdama tokias paslaugas, įmonė gali susikurti lojalių vartotojų ratą. Šiuolaikiniame verslo pasaulyje vis daug verslo subjektų atlieka įvairius tyrimus, siekdami sužinoti vartotojų nuomonę apie paslaugų kokybę, įmonės įvaizdį, aptarnavimą, ir pan. Tokių tyrimų dėka, subjektai gali identifikuoti savo stipriąsias, silpnąsias vietas, sužinoti vartotojų nuomonę apie patį verslo subjektą. Šiame tyrime bus siekiama išsiaiškinti greitojo maisto restorano ,,McDonald‘s“ paslaugų kokybės vertinimą vartotojų požiūriu.

Temos aktualumas. Dabartinė rinka yra ypač konkurencinga, perpildyta įvairių teikiamų paslaugų bei gaminamų prekių, todėl įmonė, norėdama išsilaikyti konkurencingoje aplinkoje, turi identifikuoti savo įmonės teikiamų paslaugų privalumus bei trūkumus, kuriuos būtų galima pašalinti.

Tyrimo tikslas – įvertinti greitojo maisto restorano „McDonald‘s“ kokybę vartotojų

požiūriu.

Tyrimo uždaviniai:

1. Parengti anketą greitojo maisto restorano ,,McDonald‘s“ paslaugų kokybės vertinimui klientų požiūriu.

2. Atskleisti kokybės sąvoką bei kokybiškos paslaugos vertinimo aspektus.

3. Atlikti vartotojų apklausą bei pateikti tyrimo rezultatus ir išvadas.


Darbe naudota empirinio tyrimo metodika, duomenims analizuoti buvo pasitelkta MS

Excel programa.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
3350 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. KOKYBĖS SAMPRATA TEORINIU ASPEKTU4
  • 1.1. Kokybės sąvoka4
  • 1.2. Vartotojo požiūris į kokybę4
  • 1.3. Kokybiškos paslaugos savybės5
  • 2. GREITOJO MAISTO RESTORANO ,,MCDONALD’S“ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMAS VARTOTOJŲ POŽIŪRIU16
  • IŠVADOS17
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI18
  • PRIEDAI19
  • 1 priedas Anketa ,,Greitojo maisto restorano „McDonald‘s“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu“19

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Diplominis darbas Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados (rekomendacijos), literatūros sąrašas. Pirmoje dalyje atskleisti paslaugų kokybės vertinimo [...]

Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Referatas Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

SWEDBANK akcinės bendrovės investicinių paslaugų naudos klientams vertinimas, investuojant per gyvybės draudimą ir tiesiogiai į investicinius fondus
Diplominis darbas SWEDBANK akcinės bendrovės investicinių paslaugų naudos klientams vertinimas, investuojant per gyvybės draudimą ir tiesiogiai į investicinius fondus

Šiais laikais sparčiai vystosi bankų veikla. Bankas yra finansų įstaiga, kurios pagrindinė funkcija teikti finansines [...]

Kursinis darbas "Camelia" vaistinės teikiamų paslaugų kokybė: vartotojų nuomonių tyrimas

Ekonominės statistikos duomenimis, šiandien paslaugų sektoriui priklauso bent du trečdaliai pasaulio verslo dalies. Išsivysčiusių šalių [...]

AB „Lietuvos Geležinkeliai“ Viešųjų E. Paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimas
Kursinis darbas AB „Lietuvos Geležinkeliai“ Viešųjų E. Paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimas

Statistiniai duomenys rodo, kad 84,3 % vartotojų ieško informacijos apie prekes ir paslaugas internete, todėl [...]

Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje
Diplominis darbas Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje

Temos naujumas ir aktualumas. Paskutiniuoju metu spaudoje galima išgirsti apie itin aršią konkurencinę kovą tarp [...]

Šiaulių kabelinės televizijos
Referatas Šiaulių kabelinės televizijos " S Plius" teikiamų interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Grožio salono
Kursinis darbas Grožio salono "Senamiesčio fėjos" paslaugų kokybės vertinimas

Temos aktualumas. Didėjant konkurencijai daugelyje paslaugų industrijos šakų vis dažniau bandoma įsigilinti, ko iš šių [...]

Parfumerijos parduotuvės „Stilistė“ paslaugų kokybės tyrimas
Kursinis darbas Parfumerijos parduotuvės „Stilistė“ paslaugų kokybės tyrimas

Šiame darbe pristatomas paslaugų kokybės reiškinio aspektų tyrimas. Analizuojami paslaugų kokybės valdymo ypatumai, aptariami pagrindiniai [...]

UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės vertinimas
Kursinis darbas UAB “Westtrans logistic“ klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

Šiame darbe nagrinėjama tema yra aktuali visiems turintiems automobilį, nes ateinant laikui automobilis sugenda ir [...]

Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas
Kursinis darbas Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas

Temos aktualumas. Didžiuliu greičiu besikeičiančios rinkos sąlygos verčia įvairaus mąsto organizacijas ieškoti vis naujų būdų [...]

Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso vertinimas
Kursinis darbas Tauragės savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso vertinimas

Rinkoje paslaugų įmonės veikia savitai ir dažniausiai visai kitaip negu pramonės įmonės. Jų veiklos ypatumai [...]

Banko faktoringo paslaugų sąlygų vertinimas
Diplominis darbas Banko faktoringo paslaugų sąlygų vertinimas

Tyrimo aktualumas. Smulkaus ir vidutinio verslo plėtros palaikymo priemonės Lietuvoje turi didelę reikšmę, ypač po [...]

Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB
Diplominis darbas Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB "X"

Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi, o paslaugų sfera yra viena perspektyviausių [...]

Klientų aptarnavimo kokybė viešajame sektoriuje
Kursinis darbas Klientų aptarnavimo kokybė viešajame sektoriuje

Viešosios paslaugos ar tai švietimo įstaigos, ar tai [...]