Ekonomika ir verslas / Rinkodara

„Pizza Jazz“ marketingo tyrimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Marketingas dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Klaidinga nuomonė yra ta, kad marketingą naudoja tik verslo žmonės. Marketingo principus taiko politinės organizacijos, valstybės valdymo įstaigos ar net religinės bendruomenės. Daugelis žmonių, spręsdami ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan., dalyvauja marketinge. Būtent todėl marketingo žinios yra svarbios ne tik tiems, kurie marketingą vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį. Taigi, marketingas – tai sugebėjimas pateikti vartotojui paklausią prekę, paslaugą, teisingai nustatyti kainą, tinkamai parinkti realizavimo kanalus, organizuoti reklamą.
Tyrimo objektas – „Pizza Jazz“ restoranas įsikūręs Marijampolėje.
Problema: Sumažėjęs klientų srautas.
Tyrimo tikslas: Išanalizuoti „Pizza Jazz“ restorano paslaugų marketingo komplekso elementus.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išanalizuoti „Pizza Jazz“ restorano teikiamas paslaugas.
2. Išanalizuoti restorano aplinką bei vietos prieinamumą.
3. Išsiaiškinti restorano rėmimo kompleksą.
4. Pateikti restorano „Pizza Jazz“ paslaugų marketingo tobulinimo galimybes.
Tyrimo metodas:
1. Mokslinis stebėjimas.
2. Antrinių duomenų analizė.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
2120 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. RESTORANO „PIZZA JAZZ“ PRISTATYMAS4
  • 2. TYRIMO METODIKA5
  • 2.1. „Pizza Jazz“ teikiamų paslaugų klasifikacija ir pasiūlos analizė6
  • 2.2. „Pizza Jazz“ personalo charakteristika7
  • 2.3. „Pizza Jazz“ paslaugų vartotojų charakteristika7
  • 2.4. „Pizza Jazz“ teikiamų paslaugų procesas8
  • 2.5. „Pizza Jazz“ prieinamumo ir vietos veiksniai9
  • 2.6. „Pizza Jazz“ paslaugų kainų ir nuolaidų sistemos analizė10
  • 2.7. „Pizza Jazz“ komunikacijos priemonių analizė11
  • 2.8. Stebėjimo rezultatai11
  • IŠVADOS13
  • SIŪLYMAI14
  • LITERATŪRA15

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Slapto pirkėjo tyrimas
Tyrimas Slapto pirkėjo tyrimas "CanCan Pizza"

Temos aktualumas. Kompanijos veiklos sėkmė priklauso nuo jos darbuotojų. Stebint įmonės darbuotojus natūralioje aplinkoje, įprastose [...]

Marketingo tyrimai „Starbucks“ įmonėje
Kursinis darbas Marketingo tyrimai „Starbucks“ įmonėje

Marketingas egzistuoja jau daug šimtmečių, nuo tada, kai žmonės pradėjo keistis prekėmis, tačiau atsiradus masinei [...]

AB
Kursinis darbas AB "Kaišiadorių paukštynas" marketingo tyrimas

Marketingo tyrimai - tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimasir interpretavimas.Marketingo tyrimų svarbiausioji funkcija [...]

Šokolado tyrimas - marketingo tyrimų ataskaita
Praktikos ataskaita Šokolado tyrimas - marketingo tyrimų ataskaita

  Apie šokolado atsiradimą yra pasakojama keletas legendų. Viena jų teigia, kad actekų Dievas, paėmęs kakavmedžio [...]

“Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook
Diplominis darbas “Baltų lankų” knygyno prekės ženklo marketingas socialiniame tinkle Facebook

Darbas buvo įvertintas 10. Trumpas aprašymas: Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjamos prekinio ženklo marketingo socialiniuose tinkluose problemos.

Marketingas (paruoštukė)
Paruoštukė Marketingas (paruoštukė)

Išsami paruoštukė [...]

Socialinis marketingas, plėtojant UAB
Diplominis darbas Socialinis marketingas, plėtojant UAB "Avon cosmetics" verslą

„Verslas turi vieną vienintelę socialinę pareigą - naudoti savo išteklius veiklai, kuri didina jo pelną“ [...]

Asmeninis marketingas darbo rinkoje
Diplominis darbas Asmeninis marketingas darbo rinkoje

Darbo rinka šiais laikais sparčiai kinta, o senos sąvokos apie karjerą užleidžia vietą radikaliai naujoms [...]

UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės
Diplominis darbas UAB “Kanrugė” marketingo veiklos tobulinimo galimybės

Ekonominio sunkmečio rinkos ekonomika bei didėjanti konkurencija tarp įmonių diktuoja naujas sąlygas smulkiam verslui, norint iššlaikyti [...]

Vidinis marketingas. Jo prasmė. Kontrolės reikšmė jam.
Referatas Vidinis marketingas. Jo prasmė. Kontrolės reikšmė jam.

Vidaus marketingas - tai rinkodaros filosofijos ir jos instrumentų taikymas paslaugų įmonės personalui, t. y.

Maitinimo įmonės „City pizza“ aprašymas
Referatas Maitinimo įmonės „City pizza“ aprašymas

Kaip jau minėjau, Alytuje yra įsikūrusios dvi „City Pizza“ picerijos. Pirmoji duris atvėrė prieš 3 [...]

Prekybos įmonės UAB „Bimbo Italija“ marketingo analizė
Kursinis darbas Prekybos įmonės UAB „Bimbo Italija“ marketingo analizė

Šiandieniniame versle vartotojo tenkinimas tapo vienintelis prasmingas verslumo požymis. Laimi tik tas verslas, kuris patenkintų [...]

Elektroninio verslo taikymo aspektai: vieno atvejo tyrimas
Diplominis darbas Elektroninio verslo taikymo aspektai: vieno atvejo tyrimas

Temos aktualumas ir naujumas. Pastaraisiais metais įmonė, norėdama išlikti ir sėkmingai egzistuoti, privalo integruoti į [...]

Ūkio ekonomikos būklės kitimo tendencijų ir užimtumo sąryšio tyrimas: Lietuva ES kontekste
Diplominis darbas Ūkio ekonomikos būklės kitimo tendencijų ir užimtumo sąryšio tyrimas: Lietuva ES kontekste

Darbo aktualumas. Pastaraisiais metais šalies ūkiui buvo būdingas didelis plėtros greitis: 2005 m. pridėtinės vertės [...]

Pridėtinės vertės mokesčio lyginamasis tyrimas Lietuvoje ir kitose Baltijos jūros regiono šalyse
Kursinis darbas Pridėtinės vertės mokesčio lyginamasis tyrimas Lietuvoje ir kitose Baltijos jūros regiono šalyse

Pridėtinės vertės mokestis (toliau PVM) – tai vienas iš plačiausiai pasaulyje naudojamų netiesioginių mokesčių. PVM [...]