Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Tarptatutinė reklama. standartizavimo ir adaptavimo strategijos

0 atsiliepimų
Autorius:

Prekės ar paslaugos plėtimas į tarptautines rinkas yra viena veiksmingiausių marketingo strategijų, norint išpopuliarinti prekę ar paslaugą. Tokiai populiarinimo strategijai dažniausiai imamasi reklaminės taktikos, nukreiptos į užsienio gyventojus – potencialius vartotojus, naudojamos dvipusės komunikacijos palaikymui.

 Tarptautinė reklama – tai reklama, orientuota į užsienio šalių rinkas. Bene didžiausia tarptautinės reklamos problema slypi strategijos pasirinkime tarp standartizavimo ir adaptavimo, kadangi skirtinguose šalyse vyrauja skirtingi kultūriniai bei įstatyminiai standartai.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
1057 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. TARPTAUTINĖS REKLAMOS NAUDOJIMO YPATUMAI4
  • 2. TARPTAUTINĖS REKLAMOS STRATEGIJOS5
  • 2.1. Standartizavimo strategija5
  • 2.2. Adaptavimo strategija7
  • IŠVADOS9
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS10

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Tarptatutinė reklama: standartizavimo ir adaptavimo strategijos
Prezentacija Tarptatutinė reklama: standartizavimo ir adaptavimo strategijos

Prekės ar paslaugos plėtimas į tarptautines rinkas yra viena veiksmingiausių marketingo strategijų, norint išpopuliarinti prekę [...]

Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse
Referatas Marketingo valdymo metodai ir jų taikymas kuriant reklamos strategiją maisto pramonės įmonėse

Lietuvai palaipsniui integruojantis į Vakarų pasaulio ekonomiką, svarbu į visus organizacijoms įtaką darančius procesus žvelgti [...]

Kursinis darbas "Padvaiskas ir Ko" organizacijos reklamos strategija

Įmonės reklamos strategijos kūrimas apima visą kompleksą veiksnių - tinkamų reklamos priemonių parinkimas ir optimalios [...]

Įtikinimo strategijos maisto papildų ir higienos priemonių reklamoje
Referatas Įtikinimo strategijos maisto papildų ir higienos priemonių reklamoje

Šiuolaikiniame komunikacijos amžiuje, žmogus yra veikiamas tam tiktų dirbtinai sukurtų išorės veiksnių. Viena iš jų [...]

Organizacijos strategija: samprata, lygiai, rengimo eiga
Referatas Organizacijos strategija: samprata, lygiai, rengimo eiga

Šiandien, anot B.Melniko, mokslo ir technologijų pažangos kontekste, randantis naujoms socialinėms ir ekonominėms galimybėms bei [...]

Dantų pastos reklama
Prezentacija Dantų pastos reklama

Dantų pastos "Šypsena" reklama projektinis darbas skirtas ekonomikos ir verslumo pamokai. įvertinimas 10 [...]

UAB „Vilniaus duonos“ bakalėjos gaminio traškučių reklama
Referatas UAB „Vilniaus duonos“ bakalėjos gaminio traškučių reklama

Šio metu Lietuvos įmonės gyvenimas nesuprantamas be reklamos. Daugelis firmų reklamuojasi laikraščiuose, radijuje, televizijoje ir [...]

UAB „Kratonas“ verslo strategijos kūrimas
Diplominis darbas UAB „Kratonas“ verslo strategijos kūrimas

Šio darbo tikslas – sukurti tinkamą verslo strategiją įmonei „Kratonas“. Atlikus rinkos bei įmonės vidinės situacijos [...]

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”
Diplominis darbas Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai [...]

Imonės nišos strategija ir jos įgyvendinimas
Diplominis darbas Imonės nišos strategija ir jos įgyvendinimas

Magistrinis darbas Lietuvos rinka yra perpildyta įmonių, kurios teikia rinkai tas pačias prekes, todėl daugelis [...]

Reklamos vaidmuo tarptautinėje prekyboje
Prezentacija Reklamos vaidmuo tarptautinėje prekyboje

Reklama – informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar [...]

Reklamos paskaitų konspektas
Konspektas Reklamos paskaitų konspektas

Reklamos paskaitų konspektas [...]

Naujo produkto įsisavinimo strategija UAB „Mantinga“ pavyzdžiu
Diplominis darbas Naujo produkto įsisavinimo strategija UAB „Mantinga“ pavyzdžiu

Šiuolaikinis pasaulis pasižymi globalizacijos procesų plėtra, kuri ekonomikoje pasireiškia per internacionalizacijos ir modernizacijos procesus, besiplečiantį [...]

IĮ “X” kainodaros strategija
Referatas IĮ “X” kainodaros strategija

Individuali įmonė „Prie Ventos“ ketina nuomoti patalpas. Šio verslo teikiamos paslaugos yra patalpų nuoma, pirtis [...]