Tarptatutinė reklama. standartizavimo ir adaptavimo strategijos
11 psl. / 1057 žod.
Ištrauka
Prekės ar paslaugos plėtimas į tarptautines rinkas yra viena veiksmingiausių marketingo strategijų, norint išpopuliarinti prekę ar paslaugą. Tokiai populiarinimo strategijai dažniausiai imamasi reklaminės taktikos, nukreiptos į užsienio gyventojus – potencialius vartotojus, naudojamos dvipusės komunikacijos palaikymui.
Tarptautinė reklama – tai reklama, orientuota į užsienio šalių rinkas. Bene didžiausia tarptautinės reklamos problema slypi strategijos pasirinkime tarp standartizavimo ir adaptavimo, kadangi skirtinguose šalyse vyrauja skirtingi kultūriniai bei įstatyminiai standartai.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. TARPTAUTINĖS REKLAMOS NAUDOJIMO YPATUMAI4
- 2. TARPTAUTINĖS REKLAMOS STRATEGIJOS5
- 2.1. Standartizavimo strategija5
- 2.2. Adaptavimo strategija7
- IŠVADOS9
- INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS10
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 5, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 11 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas
Rinkodara
Kursinis darbas
2009 m.
bigis
UAB „Vilniaus duonos“ bakalėjos gaminio traškučių reklama
Rinkodara
Referatas
donatak
Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”
Rinkodara
Diplominis darbas
donatak
Internetinės bankininkystės rėmimo strategijos formavimo modelis
Rinkodara
Diplominis darbas
linadina
Tarptatutinė reklama: standartizavimo ir adaptavimo strategijos
Rinkodara
Prezentacija
2015 m.
egis144
UAB “Smila“ marketingo strategija, organizavimas ir kontrolė
Rinkodara
Kursinis darbas
2008 m.
guoba
Rinkodaros strategijos ypatumų nustatymas įvedant naują produktą į rinką
Rinkodara
Diplominis darbas
2015 m.
studentas151