Tarptatutinė reklama. standartizavimo ir adaptavimo strategijos

11 psl. / 1057 žod.

Ištrauka

Prekės ar paslaugos plėtimas į tarptautines rinkas yra viena veiksmingiausių marketingo strategijų, norint išpopuliarinti prekę ar paslaugą. Tokiai populiarinimo strategijai dažniausiai imamasi reklaminės taktikos, nukreiptos į užsienio gyventojus – potencialius vartotojus, naudojamos dvipusės komunikacijos palaikymui.

Tarptautinė reklama – tai reklama, orientuota į užsienio šalių rinkas. Bene didžiausia tarptautinės reklamos problema slypi strategijos pasirinkime tarp standartizavimo ir adaptavimo, kadangi skirtinguose šalyse vyrauja skirtingi kultūriniai bei įstatyminiai standartai.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. TARPTAUTINĖS REKLAMOS NAUDOJIMO YPATUMAI4
  • 2. TARPTAUTINĖS REKLAMOS STRATEGIJOS5
  • 2.1. Standartizavimo strategija5
  • 2.2. Adaptavimo strategija7
  • IŠVADOS9
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS10

Reziumė

Autorius
egis144
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.38
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 5, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
11 psl.

Susiję darbai

Prekės ženklo pozicionavimo strategijos kūrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2009 m. bigis
Globalioje rinkoje vis aštrėja firmų konkurencija dėl vartotojų, vis dažniau yra akcentuojami neapčiuomi ir išskirtiniai produkto, prekės, paslaugos bruožai, vis dažniau kalbama apie...

Marketingo strategija AB “Kauno dujotiekio statyba”

Rinkodara Diplominis darbas donatak
Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei...