Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Uab „Gintarinė Vaistinė“ naujos komunikacijos krypties efektyvumo gerinimo tyrimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Tyrimo problema: Lietuvoje vaistinės dažnai neišnaudoja visų reklamos teikiamų galimybių. Vartotojai paprastai neįsimena vaistinių reklamos, jie atsižvelgia tik į tas reklamas, kuriose rodomos akcijos, nuolaidos vaistams. UAB „Gintarinė vaistinė“ pasirinkimas įtraukti vaistininkus į vaistinių reklamą yra inovatyvus, tačiau nėra aišku, koks yra realus tokių reklamų poveikis ir koks vartotojų požiūris į jas.

 

Tyrimo objektas: UAB „Gintarinė vaistinė“ komunikacijos efektyvumo gerinimas.

 

Tyrimo tikslas: išanalizuoti UAB „Gintarinė vaistinė“ naujos komunikacijos krypties (reklamų, į pagalbą pasitelkus vaistinių tinklo vaistininkus) efektyvumą, įvertinti jos poveikį vartotojams ir pateikti pasiūlymus jį gerinti.

 

Tyrimo uždaviniai:

  1. Išanalizavus mokslinę literatūrą apie reklamos efektyvumo vertinimą sudaryti koncepcinį tyrimo modelį.

2. Išsiaiškinti, ar efektyvi yra nauja vaistinės komunikacijos kryptis ir ištirti kokią įtaką vartotojams daro naujoji UAB „Gintarinė vaistinė“ komunikacijos kryptis.

3. Išsiaiškinti, kokie veiksniai daro įtaką vartotojui renkantis vieną ar kitą vaistinę ir ar reklama yra vienas iš jų.

4. Pateikti pasiūlymus UAB „Gintarinė vaistinė“ komunikacijos gerinimui.

 

Tyrimo metodika ir eiga: Tam, kad atliktume tyrimą, sudarėme anketą, kurią pateikėme 1 priede. Anketa sudaryta iš 21 klausimo, kurių tarpe yra 19 uždarų ir 2 atviri klausimai. Iš viso apklausoje dalyvavo 50 žmonių, kurie sudarė imtį. Respondentus apklausėme elektroniniu būdu, naudodamos www.apklausa.lt anketų sudarymo mechanizmą. Apklausa vyko 2012 metų kovo 07 – 18 dienomis. Gautus rezultatus išanalizavome, atlikome aprašomąją statistiką (skaičiavome vidurkius, medianas, standartinius nuokrypius ir kitus rodiklius), nubraižėme grafikus. Iškeltų hipotezių patikrinimui naudojome χ2 kriterijų, Pirsono koreliacijos koeficientą, Spirmeno koreliacijos koeficientą, Stjudento t kriterijų, atlikome dispersinę, faktorinę ir klasterinę analizes bei sudarėme GBN matricą.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
7000 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. LITERATŪROS ANALIZĖ4
  • 1.1 Reklamos poveikis vartotojui6
  • 2. KONCEPCINIS MODELIS8
  • 3. PRADINIŲ HIPOTEZIŲ IŠKĖLIMAS9
  • 4. APRAŠOMOJI STATISTIKA10
  • 5. HIPOTEZIŲ TIKRINIMAS NAUDOJANT KRITERIJŲ39
  • 6. HIPOTEZIŲ TIKRINIMAS NAUDOJANT SPIRMENO KRITERIJŲ41
  • 7. PIRSONO KRITERIJAUS SKAIČIAVIMAS43
  • 8. HIPOTEZIŲ TIKRINIMAS NAUDOJANT T KRITERIJŲ45
  • 9. DISPERSINĖ ANALIZĖ46
  • 10. FAKTORINĖ ANALIZĖ49
  • 11. KLASTERINĖ ANALIZĖ51
  • 12. GBN MATRICŲ METODAS55
  • IŠVADOS58
  • BIBLIOGRAFIJOS SĄRAŠAS60
  • PRIEDAI61

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Įmonės „x“ rinkodaros komunikacijos gerinimas
Diplominis darbas Įmonės „x“ rinkodaros komunikacijos gerinimas

Šiame darbe yra nagrinėjama UAB „Minijos baldai“ neefektyvios rinkodaros komunikacijos problema, dėl kurios baldų įmonė [...]

Lietuvos geležinkelio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybių ir priemonių tyrimas
Diplominis darbas Lietuvos geležinkelio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybių ir priemonių tyrimas

Šiuolaikinis transporto vaidmuo yra ryškiai pasikeitęs. Transportas yra gyvybiškai svarbus ne tik žmogui, bet ir [...]

Kursinis darbas "Camelia" vaistinės teikiamų paslaugų kokybė: vartotojų nuomonių tyrimas

Ekonominės statistikos duomenimis, šiandien paslaugų sektoriui priklauso bent du trečdaliai pasaulio verslo dalies. Išsivysčiusių šalių [...]

Vaistinės ,,X” organizacijos kultūros tyrimas ir vertinimas
Tyrimas Vaistinės ,,X” organizacijos kultūros tyrimas ir vertinimas

Temos aktualumas – sparčiai vystantis technologijoms, keičiantis žmonių kultūrinio pasaulio suvokimui, ypatingai svarbus tampa organizacijos [...]

Reklamos psichologinio efektyvumo tyrimas
Referatas Reklamos psichologinio efektyvumo tyrimas

Pastaruoju metu mobilusis ryšys tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimis. Kai prieš kiek mažiau nei [...]

Virtualios rinkos elektroninių tyrimo efektyvumo vertinimas
Referatas Virtualios rinkos elektroninių tyrimo efektyvumo vertinimas

Pasaulinis tinklas ir sparti jo plėtra sukūrė sąlygas ne tik pasiekti informaciją iš nuošaliausio pasaulio [...]

UAB
Tyrimas UAB "Tele2" įmonės komunikacijos žinutės kūrimas, remiantis empirinio tyrimo rezultatais

Tyrimo uždaviniai: Išanalizuoti į ką labiausiai vartotojas atkreipia dėmesį rinkdamasis mobilaus ryšio operatorių. Apibūdinti konkuruojančių bendrovių vartotojų [...]

Tyrimas: ar vaistinės klientai stebi kompensuojamųjų vaistų kainas kompiuterio monitoriuje?
Prezentacija Tyrimas: ar vaistinės klientai stebi kompensuojamųjų vaistų kainas kompiuterio monitoriuje?

Beveik pusė (43%) vaistinės klientų nestebi vaistų kainų monitoriaus. Dauguma (72%) vaistinės klientų, stebinčių vaistų kainų [...]

Naujosios viešosios vadybos analizė ir kryptys
Referatas Naujosios viešosios vadybos analizė ir kryptys

Naujoji viešoji vadyba (NVV) yra XX amžiaus reiškinys, pasireiškęs, kaip administravimo reforma, kuri skatino pareigūnus [...]

Vaistinio smidro (Asparagus officinalis L.) standartinių veislių produktyvumo tyrimai
Diplominis darbas Vaistinio smidro (Asparagus officinalis L.) standartinių veislių produktyvumo tyrimai

Daržovės dėl savo biocheminės sudėties pilnavertėje žmogaus mityboje užima svarbiausią vietą. A. Januškevičius ir kt.

Paciento mokymo įtaka reabilitacijos efektyvumui, mažinant nugaros apatinės dalies skausmą bei gerinant gyvenimo kokybę
Diplominis darbas Paciento mokymo įtaka reabilitacijos efektyvumui, mažinant nugaros apatinės dalies skausmą bei gerinant gyvenimo kokybę

Fizinės medicinos ir reabilitacijos rezidentūros baigiamasis darbas rengtas 2010 - 2011 metais Vilniaus universitete, Medicinos [...]

Naujosios komunikacijos technologijos bei daugialypės terpės naudojimas.
Prezentacija Naujosios komunikacijos technologijos bei daugialypės terpės naudojimas.

Pristatymo tikslas : išaiškinti naujausių komunikacinių technologijų ir daugialypės terpės naudojimą. Uždaviniai: 1.Apžvelgti šiuolaikinio bendravimo technologijas; 2.Pakalbėti apie [...]

Naujosios kompiuterinės ir mobiliosios komunikacinės technologijos. Daugialypės terpės technologijų naudojimas
Prezentacija Naujosios kompiuterinės ir mobiliosios komunikacinės technologijos. Daugialypės terpės technologijų naudojimas

2psl. Turinys3psl. Įvadas4-5psl. Delniniai kompiuteriai6-7psl. Išmanieji telefonai8psl. Elektroninės knygos9psl. Skaitytuvai [...]

Klinikinių tyrimų su biopanašiu infliksmabu (CT-P13) analizė ir palyginimas su anksčiau atliktais tyrimais referanciniam vaistiniam preparatui
Referatas Klinikinių tyrimų su biopanašiu infliksmabu (CT-P13) analizė ir palyginimas su anksčiau atliktais tyrimais referanciniam vaistiniam preparatui

Infliksimabas – tai išgrynintas rekombinantinis DNR chimerinis žmogaus ir pelės IgG monokloninis antikūnas, kurį sudaro [...]

Esminiai efektyvios komunikacijos principai
Referatas Esminiai efektyvios komunikacijos principai

Komunikacijos proceso kelyje slypi daug kliūčių, trukdančių efektyviai keistis informacija pradedant informacijos atsiradimu ir kodavimu [...]