Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Aromatizuotos degtinės kilmės šalies įtaka

0 atsiliepimų
Autorius:

VADYBOS PROBLEMA – Ar tikslinga aromatizuotos degtinės prekinio ženklo įvaizdį kurti pabrėžiant jos kilmės šalį?

 

MARKETINGO PROBLEMA – nustatyti Lietuvos vartotojų preferencijas, renkantis aromatizuotas degtines, prekės kilmės šalies atžvilgiu.

 

Praktinė problema, kurios sprendimui skirtas tyrimas.

Pastaraisiais metais vartotojai pastebėjo sparčiai gausėjantį aromatizuotų degtinių pasirinkimą parduotuvių lentynose bei baruose. Gėrimų rinkoje, kaip ir drabužių, avalynės, baldų ir pan. rinkose, egzistuoja tam tikros mados. Šiuo metu labai populiarios yra aromatizuotos degtinės. Manoma, kad po poros trejeto metų ši banga atslūgs, tačiau šiuo metu gamintojai aršiai konkuruoja dėl vartotojų pasirinkimo. Toks staigus aromatizuotų degtinių populiarėjimas bei vis aštrėjanti degtinės gamintojų konkurencija šiame segmente, paskatino išsamiau išanalizuoti vartotojų požiūrį į minėtą alkoholinį gėrimą, ištirti kokia yra degtinės kilmės įtaka aromatizuotų degtinių ženklo įvaizdžio kūrimui.

 

Tyrimo problema ir tikslai

Šiuo tyrimu planuojama išsiaiškinti ar Lietuvos vartotojams rūpi aromatizuotos degtinės kilmė ir, jei taip, tai kokiai degtinei jie teikia pirmenybę - lietuviškos ar užsieninės kilmės produktams. Esamos bei potencialios rinkos pažinimas padėtų sėkmingai kurti Lietuviškos gamybos aromatizuotos degtinės ženklo įvaizdį Lietuvos vartotojų sąmonėje.

Tyrimų kompanijos „TNS Gallup“ 2004 m. rugpjūtį atlikto tyrimo duomenimis daugelį dažno vartojimo produktų lietuviai linkę rinktis pagamintus Lietuvoje. Net 75,3 proc. Lietuvos gyventojų teikia pirmenybę lietuviškiems stipriesiems gėrimams. Tokie tyrimo rezultatai leidžia iškelti hipotezes:

Lietuvos vartotojai, esant pasirinkimui, dažniau rinksis Lietuvos, o ne užsienio gamybos aromatizuotą degtinę;Lietuvos vartotojai, rinkdamiesi lietuviškos kilmės aromatizuotą degtinę, lietuvišką kilmę tapatina su geresniu nei užsieninės degtinės kainos ir kokybės santykiu.

  1. Lietuviškos kilmės aromatizuotų degtinių pasirinkimą labiausiai įtakoja prekės ženklas ir kaina.

 

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
3939 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • TURINYS
  • PROBLEMOS APIBRĖŽIMAS2
  • TEORINIS PAGRINDIMAS3
  • TYRIMO POBŪDŽIO NUSTATYMAS6
  • TYRIMO METODAI7
  • TYRIMO IMTIS9
  • DUOMENŲ RINKIMAS………………………………… ……………………………………….10
  • DUOMENŲ ANALIZĖ…………………… ………………………………………………………11
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS………………………… …………………………………17
  • LITERATŪRA……………………………………………………………………………… …….21

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Darbo jėgos migracijos įtaka šalies ūkiui
Diplominis darbas Darbo jėgos migracijos įtaka šalies ūkiui

Nors per pastaruosius kelerius metus pagausėjo naujosios emigracijos mokslinių studijų, tačiau jų pagrindiniai tikslai daugeliu [...]

Prekės kilmės šalies efektas
Referatas Prekės kilmės šalies efektas

Verslo aplinkos globalizacija, gamybos perkėlimo iš išsivysčiusių į mažiau išsivysčiusias, pigesnių kaštų šalis tendencijos, naujų [...]

Gimstamumo įtaka šalies ekonominei situacijai
Referatas Gimstamumo įtaka šalies ekonominei situacijai

Mano pasirinkta kursinio darbo tema „Gimstamumo įtaka šalies ekonominei situacijai“. Šalies ekonominė situacija yra įtakojama įvairių [...]

Tiesioginės užsienio investicijos ir jų svarba šalies ekonomikai
Kursinis darbas Tiesioginės užsienio investicijos ir jų svarba šalies ekonomikai

Vyriausybės draudžia ir apriboja tiesiogines investicijas į kai kurias šakas, kur užsienio įmonių dalyvavimas laikomas [...]

Darbo aplinkos ir darbo vietos humanizavimas bei įtaka dirbantiems
Kursinis darbas Darbo aplinkos ir darbo vietos humanizavimas bei įtaka dirbantiems

Darbo tikslas – Išanalizuoti darbo aplinkos ir darbo vietos humanizavimą bei įtaką dirbantiesiems, išsiaiškinant jų [...]

Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui
Diplominis darbas Prekinio ženklo įvaizdžio įtaka klientų lojalumui

Darbo tikslas – nustatyti prekinio ženklo įvaizdžio svarbą klientų lojalumo formavimui. Darbe yra atskleidžiama prekinio ženklo [...]

Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui
Referatas Sezoniškumo įtaka prekiu paklausos prognozavimui

SEZONIŠKUMO ĮTAKA PREKIŲ PAKLAUSOS PROGNOZAVIMUI. "Šiame darbe aptarsime teorinius prekių paklausos modelius bei jos pokyčius nulemiančius [...]

Vadovavimo stiliaus įtaka UAB “Anykščių vandenys” personalo mikroklimatui
Diplominis darbas Vadovavimo stiliaus įtaka UAB “Anykščių vandenys” personalo mikroklimatui

tema Vadovavimo stiliaus įtaka UAB ,,Anykščių Vandenys” personalo mikroklimatui. Baigiamojo darbo tikslas – išsiaiškinti šioje įmonėje [...]

Ofšorinių įmonių įtaka Lietuvos ekonomikai
Kursinis darbas Ofšorinių įmonių įtaka Lietuvos ekonomikai

Prekyba per ofšorinius centrus pasaulio ekonomikoje pasiekė didžiulį mastą. Daugelyje pasaulio valstybių vienas iš [...]

ES įtaka Lietuvos transporto sistemai
Referatas ES įtaka Lietuvos transporto sistemai

Pasaulinės ekonomikos plėtra ir geografinė padėtis lėmė Lietuvai Baltijos jūros regione užimti tranzito valstybės padėtį [...]

Šalies BVP statistinė analizė
Tyrimas Šalies BVP statistinė analizė

Darbo tikslas – išanalizuoti statistinius duomenis apie Lietuvos BVP kaitą, pateikti BVP pokyčius nuo 2010 [...]

Kokybės vadybos įtaka organizacijos rezultatams
Kursinis darbas Kokybės vadybos įtaka organizacijos rezultatams

Jeigu verslo įmonė nori gyvuoti rinkos konkurencijos sąlygomis ir stiprėti, tai turi vadovautis kokybės vadybos [...]

Organizacijos aplinkų veiksniai ir jų įtaka organizacijai
Referatas Organizacijos aplinkų veiksniai ir jų įtaka organizacijai

Organizacija yra žmonių grupė, veikianti kartu ir siekianti užsibrėžto tikslo. Žmonėms joje būtina organizuotis ir [...]

Šalies darbuotojų apmokėjimo lygis ir dinamika ES kontekste
Kursinis darbas Šalies darbuotojų apmokėjimo lygis ir dinamika ES kontekste

           Temos aktualumas. Mūsų šiandieniniame pasaulyje suprantama vis didesnė „žmogiškojo“ kapitalo reikšmė visai šalies ekonomikai.

Investicinių fondų įtaka Lietuvos finansų rinkai
Referatas Investicinių fondų įtaka Lietuvos finansų rinkai

Augant Lietuvos ekonomikai, auga ir žmonių pajamos, todėl daugėja laisvų lėšų, kurias gyventojai pasiryžta investuoti.