Anti-tabako reklamos prisiminimas ir to poveikis metimui rūkyti: rezultatai iš Kalifornijos rūkymo kohortos

9 psl. / 2493 žod.

Ištrauka

Visame pasaulyje kas 6 sekundes nuo tabako dūmų poveikio miršta vienas žmogus. Net Jungtinėse Amerikos Valstijose tabako dūmų poveikis išlieka pagrindinė išvengiamos mirties priežastis, yra apskaičiuota, kad kiekvienais metais miršta maždaug 480 000 suaugusių nuo tabako dūmų poveikio. Nors tabako dūmų poveikis yra pavojingiausias tarp asmenų, kurie rūko kasdien, tačiau nekasdienis rūkymas ir įkvėptų dūmų poveikis gali sukelti tokius pačius neigiamus padarinius sveikatai kaip ir tiems, kurie rūko kasdien. Tačiau didėjantis rūkymo skaičiaus nutraukimas gali žymiai prailginti gyvenimo trukmės lygį; sumažinti vėžio, diabeto, širdies ir plaučių ligų riziką; ir sumažinti nevaisingumo arba mažo svorio vaiko gimimo riziką tarp moterų. Nors rūkymo nutraukimo nauda yra žymiausia tarp jaunimo, metus rūkyti bet kokiame amžiuje galima iš karto pajusti sveikatos pagerėjimo bruožus.

Rekomenduojama, kad tabako kontrolės programos plėtotų mases-siekiančias sveikatos komunikacijos intervencijas, siekiančias sumažinti esamų rūkalių bei pradedančiųjų rūkyti skaičių. Yra keletas būdų, kuriais žiniasklaida yra skiriama rūkymo nutraukimo skatinimui, įskaitant tiesiogę rinkodaros pagalbą metantiems rūkyti, socialinę normą, nukreiptą prieš rūkymą, kuri skatina pakeisti visuomenės nuomonę apie tabako naudojimą, ir tarpasmeninių diskusijų apie tabako naudojimą skatinimą. Dauguma pavyzdžių rodo, kad šios žiniasklaidos kampanijos yra veiksmingos motyvuojant asmenis mesti rūkyti, pabandyti mesti rūkyti, gauti pagalbą metantiems rūkyti, ir išsilaikyti nerūkius, kuomet bandoma mesti rūkyti.


Turinys

  • Tyrimo tikslas
  • Hipotezes
  • Anti-tabako reklamos
  • Imties reprezentatyvumas
  • Metodika
  • Kintamieji
  • Rezultatai
  • Išvados

Reziumė

Autorius
ggg023
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Psichologija
Kaina
€1.87
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 26, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
9 psl.

Susiję darbai

Alaus reklamos poveikis vartotojui

Psichologija Referatas angel_snc
Dabartiniame verslo pasaulyje, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena svarbiausių priemonių pritraukti...

Rūkymo priežastys, žala ir pasekmės

Psichologija Referatas 2001 m. malena
Rūkymas buvo pripažintas viena rimčiausių šiuolaikinės sveikatos apsaugos problemų ir priešlaikinės mirties pagrindine priežastimi. Rūkymas – svarbiausia vėžio, infarkto, insulto ir kitų susirgimų...

Rūkančių studentų įpročiai

Psichologija Tyrimas bernotaitė
Rūkymas yra dažnas reiškinys mūsų visuomenėje ir labai paplitęs jaunimo tarpe. Tai žalingas įprotis, kurio sunku atsisakyti ir kuris sukelia neigiamus sveikatai padarinius. ...