Slapto pirkėjo tyrimas "CanCan Pizza"

13 psl. / 2068 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Kompanijos veiklos sėkmė priklauso nuo jos darbuotojų. Stebint įmonės darbuotojus natūralioje aplinkoje, įprastose situacijose ir įvertinant darbuotojų elgesį, profesinius įgūdžius, aptarnavimo kultūrą bei kitus aptarnavimo aspektus, kurie yra svarbūs. Taip pat yra reikšminga nustatyti silpnąsias ir stipriąsias darbuotojo puses, o tam būtina pasirinkti tinkamą darbuotojo vertinimo metodą, nes visos darbuotojo turimos kompetencijos lemia klientų pasitenkinimą kompanijos paslaugomis, jos veikla bei formuojamą lojalių klientų ratą. Slapto pirkėjo tyrimai yra pati svarbiausia ir tuo pačiu visiškai objektyvi priemonė, skirta įvertinti klientų aptarnavimo kokybę.

Problematika. Realus klientų aptarnavimo procesas vadovui dažnai yra sunkiai matomas, nes jis aptarnavimą gali stebėti tik būdamas šalia darbuotojų. Dėlto dažnai iškyla problema: darbuotojai stengiasi daug labiau negu tada, kai vadovo nėra šalia.

Darbo tikslas. Išanalizuoti esamą situaciją „CanCan pizza“ restorane

Darbo uždaviniai:

  1. Taikyti slapto pirkėjo tyrimo metodiką.
  2. Išanalizuoti pardavimo organizavimo kokybę „CanCan pizza“ restorane.

Darbo metodai. Informacinių šaltinių analizė, informacijos sisteminimas, stebėjimas, kritinis vertinimas ir apibendrinimas.


Turinys

  • 1. BENDRA INFORMACIJA APIE OBJEKTĄ4
  • 1.1. „CanCan pizza“ restorano aplinkos tyrimas4
  • 1.2. „CanCan pizza“ picerijos aptarnaujantis personalas8
  • 2. „CANCAN PIZZA“ DARBUOTOJO BENDRAVIMAS9
  • 3. INFORMACIJOS SUTEIKIMAS10
  • 4. VIZITO ĮVERTINIMAS11
  • Išvados12
  • Literatūros sąrašas13

Reziumė

Autorius
zymantez
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.71
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 26, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
13 psl.

Susiję darbai

Komandinio darbo mokykloje tyrimas

Vadyba Kursinis darbas 2007 m. jusala
Darbo objektas – komandinis darbas Jonavos politechnikos mokykloje. Darbo tikslas – susipažinti su pagrindiniais elgesio ir veiklos būdais, kurie padeda tobulinti bendruosius įgūdžius,...

Kosmetikos produktų akcijos naudos pirkėjams tyrimas

Vadyba Kursinis darbas 2014 m. simulia
Kiekviena įmonė, siekdama užtikrinti konkurencingumą rinkoje, naudoja įvairias pardavimų skatinimo priemones. Kosmetikos parduotuvės dažniausiai naudoja akcijas, nuolaidas ir kt. Tačiau ne visada akcijos...

Pirkėjų aptarnavimo tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2014 m. lile88
Vartojimas yra kiekvienos ekonominės veiklos galutinis tikslas. Dinamiškos ir nuolat kintančios rinkos sąlygomis vartotojų reikmės ir preferencijos sparčiai kinta. Šiuolaikinės technologijos suteikia vartotojui...

Darbuotojų motyvacijos tyrimas

Vadyba Tyrimas velniasx
Šiuolaikiniame pasaulyje atliekama gausybė įvairiausių rūšių tyrimų. Vieni jų – moksliškai sudėtingi, kiti – paprastesni, labiau sietini su kasdieniniu gyvenimu. Tačiau nepaisant tyrimo...

Slapto pirkėjo tyrimas

Vadyba Tyrimas 2015 m. deim33
Temos aktualumas. Šiandien įvairios kompanijos dažnai sako, kad klientų aptarnavimas jiems yra labai svarbus. Tačiau ne visuomet žodžiai atspindi veiksmus. Šiuo metu kompanijos...

Prekės ženklo įtakos pirkimo procese tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2007 m. dainudis
Diplominis darbas ir analize apie prekinio ženklo svarba, sėkmę, įtakas pirkimo procesams. Kad įmonė užimtų solidžią vietą konkurencingoje rinkoje, jos prekėms būtinas aukštos...