UAB "Tele2" įmonės komunikacijos žinutės kūrimas, remiantis empirinio tyrimo rezultatais

15 psl. / 1777 žod.

Ištrauka

Tyrimo uždaviniai:

  1. Išanalizuoti į ką labiausiai vartotojas atkreipia dėmesį rinkdamasis mobilaus ryšio operatorių.

  2. Apibūdinti konkuruojančių bendrovių vartotojų požiūrį į „Tele2“ mobilaus ryšio paslaugų teikėją.

  3. Nustatyti vartotojų, kurie nesinaudoja „Tele2“ paslaugomis, keliamus reikalavimus, kurie padėtų apsispręsti renkantis mobilaus ryšio operatorių.

Tyrimo metodai:

Tyrimui atlikti buvo pasirinktas anketinės apklausos metodas. Anketoje pateikti 6 klausimai, kuriais buvo siekiama nustatyti vartotojų požiūrį į mobilaus ryšio operatorius Lietuvoje. Tuo tarpu likusieji klausimai turėjo atskleisti potencialių klientų nuomonę apie UAB „Tele2“ veiklą ir jos tobulinimą.

Siekiant, kad tyrimo rezultatai būtų tikslesni ir nešališki, apklaustoji grupė žmonių priklausė segmentui, kuris nesinaudoja UAB „Tele2“ paslaugomis. Tai padės išvengti netikslinės auditorijos, bei galimų rezultatų iškraipymų. Respondentai buvo pasirinkti pagal amžiaus grupę (t.y. nuo 35-55 metų). Ši amžiaus grupė pasirinkta todėl, kad šiame segmente yra daug verslo klientų, kuriuos kaip žinia, mobilaus ryšio paslaugomis aprūpina „Omnitel“. Tyrimas turėtų atskleisti kaip būtent šią rinkos dalį pervilioti į UAB „Tele2“.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Tyrimo imties dydžio nustatymas4
  • 2. Tyrimo duomenų analizė ir interpretacija4
  • 3. UAB "Tele2" rinkodaros komunikacijos žinutės parengimas11
  • IŠVADOS13
  • Tyrimo anketa14

Reziumė

Autorius
studentas151
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.71
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 3, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
15 psl.

Susiję darbai

Įmonės "Brilliant mind” kūrimas

Vadyba Kursinis darbas baltojipuga
Įmonė dažniausiai apibūdinama kaip vientisa sistema, gaminanti produkciją arba teikianti paslaugas techniniu, organizaciniu ir ūkiniu požiūriu. Vadyba – tai specifinė darbinės veiklos rūšis,...

X įmonės konkurencingumo veiksnių tyrimas

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. jevgenij1992
Pagrindinis kiekvienos valstybės tikslas yra užtikrinti pastovius ir aukštus ekonomikos augymo tempus, pakankamai aukštą bei nuolat kylantį šalies pragyvenimo lygį. Norint tai pasiekti...

Inovacinis įmonės klimatas - tyrimas

Vadyba Diplominis darbas 2009 m. rasa13
Visame pasaulyje vyksta reikšmingi pokyčiai, sparti globalinė integracija ir augantys socialiniai skirtumai, kurie daro didelę įtaką ateities socialinei ekonominei plėtrai. Verslas išgyvena evoliucijos...