Ekonomika ir verslas / Vadyba

"Aprangos galerija" klientų poreikių tenkinimo analizė

0 atsiliepimų
Autorius:

Pasirinkus viena firmą, įmonę ar įstaiga būtina išanalizuoti kaip ji patenkina savo vartotojų ar klientų poreikius. Kaip jai sekasi konkuruoti si kitomis konkurencingomis firmomis. Todėl savo tyrimo objektu pasirinkau rūbų parduotuvę „APRANGOS GALERIJA“. Pasirikau   būtent šia firmą, nes tai firminių rūbų parduotuvė. Joje lankosi daug pirkėjų.

            Kadangi Lietuvoje yra daug įžymių firmų, kurios populiarina savo produkcija netik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse, todėl jos dažnai susiduria su įvairiausiomis problemomis. Pvz: ar jų produkcija tinkama užsienio rinkai, ar ji tenkins užsienio vartotojus, juk kas paklausu Lietuvoje nebūtinai mėgstama užsienio šalyse. Juk skiriasi netik mūsų poreikiai, mada, bet ir papročiai.

            Mano tyrimo tikslas išsiaiškinti kaip „APRANGOS GALERIJA“ tenkina savo vartotojų poreikius ir kaip jos prekės atitinka keliamus standartus. Kokio amžiaus ir lyties vartotojai renkasi šios firmos prekes. Kas nulemia jos produkcijos paklausa: prieinama kaina, kokybė, prekės ženklas.

            Savo darbo tikslams įgyvendinti pasirikau anketinę apklausą. Ją sudarė 20 klausymų skirtų „APRANGOS GALERIJOS“ vartotojams. Anketa buvo įdėta į internetinį tinklapį www.apklausa.lt. Surinkti duomenys vėliau buvo panaudoti tyrimo tikslams išaiškinti.   

APRANGOS GALERIJA“ jau 8 metai yra jaunų ir stilingų žmonių „meka“, padedanti drabužiais išreikšti savo įvaizdį, pomėgius ir gyvenimo stilių. Galerijos skirtos tiems, kurie gyvena savaip, žmonėms, jauniems amžiumi ir širdimi. „Apranga“ – drabužių parduotuvės, skirtos visai šeimai. Tai ne tik didžiausių Europos gamintojų drabužiai, bet ir platus lietuviškos produkcijos asortimentas. Ypatingas dėmesys skiriamas ir nuosavų prekių ženklų gamybai bei plėtrai. Šiandien įmonė prekes su nuosavu prekės ženklu gamina Italijoje, Lenkijoje, Lietuvoje, Tolimuosiuose Rytuose.

„APRANGA“ skiria ypatingą dėmesį klientui: prekės išdėstytos pagal stilius ir kainas taip, kad visi pirkėjai juos lengvai rastų – ir tie, kuriems patinka klasikiniai ir elegantiški drabužiai, ir tie, kuriems artimesnis sportinis stilius.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
3844 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Įvadas
  • Parduotuvės prekių įvairovė ir jų pateikimas klientui
  • Asortimento politikos ir struktūros samprata
  • Asortimento analizė