Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Pieno produktų vartotojų elgsena

0 atsiliepimų
Autorius:

Darbo aktualumas: Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos įmonės veikloje. Svarbiausias verslo organizacijų tikslas – patenkinti vartotojų norus bei poreikius. Vartotojas veikiamas daugelio veiksnių, kurie turi įtakos jo pirkimo sprendimams. Vartotojo elgsena priklauso nuo veiksnių, susijusių su jo asmenybe, taip pat nuo jo užimtumo bei gyvenimo būdo, socialinių ir kultūrinių veiksnių. Tai yra išoriniai bei asmeniniai veiksniai, kurie galėtų padėti atsakyti į klausimą, kodėl buvo vienoks ar kitoks vartotojo pasirinkimas.

Darbo tikslas: Įvertinti pieno produktų vartotojų elgseną.

Darbo uždaviniai:

  1. Išanalizuoti pieno produktų vartotojų elgseną.
  2. Išanalizuoti pieno produktų rinkos aplinką
  3. Išanalizuoti pieno produktų konkurencinę aplinką.

Darbo objektas:. Žmonės vartojantys pieno produktus.

Darbo apimtis: 35 puslapiai, 5 lentelės, 12 paveikslėlių

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6275 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • TURINYS2
  • LENTELIŲ SĄRAŠAS3
  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS4
  • ĮVADAS5
  • 1. LIETUVOS PIENO PERDIRBIMO MAKROAPLINKOS ANALIZĖ6
  • 2. PIENO SUPIRKIMO LIETUVOJE STATISTINIAI RODIKLIAI 2010-2012M.7
  • 3. KONKURENCINĖ APLINKA11
  • 4. KONKURENTAI13
  • 4.1. UAB „ROKIŠKIO PIENAS“13
  • 4.2. AB VILKYŠKIŲ PIENINĖ13
  • 5. VARTOTOJŲ ELGSENA15
  • 6. VARTOTOJŲ ELGSENA ĮTAKOJANTYS VEIKSNIAI16
  • 6.1. IŠORINIAI VARTOTOJO ELGSENOS VEIKSNIAI16
  • 6.1.1. Kultūra16
  • 6.1.2. Klasė16
  • 6.1.3. Įtakos grupė18
  • 6.1.4. Šeima19
  • 6.2. VIDINIAI VARTOTOJO ELGSENOS VEIKSNIAI20
  • 6.2.1. Suvokimas20
  • 6.2.2. Patirtis21
  • 6.2.3. Nuomonė21
  • 7 TYRIMAS23
  • JOGURTO ,,JO“ PASIŪLOS IR PAKLAUSOS VERTINIMAS23
  • 7.1. TYRIMO METODOLOGIJA23
  • 7.2 TYRIMO REZULTATAI IR JŲ ANALIZĖ25
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS33
  • IŠVADOS35

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams
Diplominis darbas Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams

Anotacija AB „Pieno žvaigždės“ viena iš lyderių organizacijų rinkoje siūlanti savo klientams platų asortimentą pieno produkcijos.

Vartotojų elgsena ir prekių paklausa
Referatas Vartotojų elgsena ir prekių paklausa

Idealios rinkos subjektai yra individualus pardavėjas ir individualus pirkėjas arba gamintojas ir vartotojas. Pardavėjas ir [...]

Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas
Prezentacija Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas

Bus aptariamas svetingumo paslaugų vartojimas , atkreipiant dėmesį į skirtingas charakteristikas, kuriomis paslaugos skiriasi nuo [...]

Pieno produktų eksportas iš Lietuvos
Referatas Pieno produktų eksportas iš Lietuvos

Viena svarbiausių žemės ūkio šakų yra pieninkystė, kuri turi ne tik ekonominę, bet ir socialinę [...]

Pieno produktų įmonė UAB
Verslo planas Pieno produktų įmonė UAB "Piemenėlis"

Planuojama steigti ekologiškų pieno produktų įmonę UAB ”Piemenėlis”, kuri prekiaus ekologiškais, tik pačios aukščiausios kokybės [...]

Kursinis darbas "E2E" produkcijos vartotojų poreikių tyrimas

Prieš kuriant unikalią prekę ar paslaugą, įmonės privalo sužinoti potencialių vartotojų poreikius, kurie šiais laikais [...]

Pieno gamybos išlaidų ir produkcijos savikainos kalkuliavimas
Referatas Pieno gamybos išlaidų ir produkcijos savikainos kalkuliavimas

Sėkmingos įmonės tikslas – pasiekti maksimalų pelną. Žemės ūkio veikla užsiimantys verslo subjektai norėdami padidinti [...]

Vartotojų elgsenos tyrimas UAB „Ingman ledai“
Referatas Vartotojų elgsenos tyrimas UAB „Ingman ledai“

1. Atlikus tyrimą, darbe, ledų vartotojai suskirstyti pagal šiuos kriterijus: pagal amžių, socialinį statusą. Atlikus tyrimą [...]

Šeimos ir namų ūkio poveikis vartotojų elgsenai
Referatas Šeimos ir namų ūkio poveikis vartotojų elgsenai

Temos aktualumas: Šiandieninėje visuomenėje ypač svarbi turėtų būti šeima, kuri retai sulaukia jai reikiamo dėmesio.

UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas
Tyrimas UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas

Temos aktualumas. Visų įmonių vadovai, ko gero, vieningai sutaria, kad vartotojas yra verslo dėmesio centre [...]

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė
Kursinis darbas Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės [...]

Lietuviškos kosmetikos moterims vartotojų elgsenos tyrimas
Tyrimas Lietuviškos kosmetikos moterims vartotojų elgsenos tyrimas

Tyrimo aktualumas: Jau nuo tada kai atsirado marketingas, jo pačiame centre yra vartotojas. Kad išsiaiškinti [...]

„SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojų elgsenos modeliavimas
Kursinis darbas „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojų elgsenos modeliavimas

Temos aktualumas. Šiandieniniame pasaulyje labai sunku išsiskirti iš milijardinės žmonių minios, tad norint būti pastebėtam [...]

Vartotojų elgsenos kaita
Referatas Vartotojų elgsenos kaita

Rinkoje prekės ir paslaugos perkamos asmeniniam vartojimui arba gamybai. Pirkėjai stipriai skiriasi pagal amžių, pajamas [...]

Reklamos kompanijos įtaka vartotojų elgsenai
Referatas Reklamos kompanijos įtaka vartotojų elgsenai

Gyvename margame reklamos pasaulyje ir nori to ar nenori, įmonių produktų (paslaugų) vartotojas daugiau ar [...]