Pieno produktų vartotojų elgsena

35 psl. / 6275 žod.

Ištrauka

Darbo aktualumas: Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos įmonės veikloje. Svarbiausias verslo organizacijų tikslas – patenkinti vartotojų norus bei poreikius. Vartotojas veikiamas daugelio veiksnių, kurie turi įtakos jo pirkimo sprendimams. Vartotojo elgsena priklauso nuo veiksnių, susijusių su jo asmenybe, taip pat nuo jo užimtumo bei gyvenimo būdo, socialinių ir kultūrinių veiksnių. Tai yra išoriniai bei asmeniniai veiksniai, kurie galėtų padėti atsakyti į klausimą, kodėl buvo vienoks ar kitoks vartotojo pasirinkimas.

Darbo tikslas: Įvertinti pieno produktų vartotojų elgseną.

Darbo uždaviniai:

  1. Išanalizuoti pieno produktų vartotojų elgseną.
  2. Išanalizuoti pieno produktų rinkos aplinką
  3. Išanalizuoti pieno produktų konkurencinę aplinką.

Darbo objektas:. Žmonės vartojantys pieno produktus.

Darbo apimtis: 35 puslapiai, 5 lentelės, 12 paveikslėlių


Turinys

  • TURINYS2
  • LENTELIŲ SĄRAŠAS3
  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS4
  • ĮVADAS5
  • 1. LIETUVOS PIENO PERDIRBIMO MAKROAPLINKOS ANALIZĖ6
  • 2. PIENO SUPIRKIMO LIETUVOJE STATISTINIAI RODIKLIAI 2010-2012M.7
  • 3. KONKURENCINĖ APLINKA11
  • 4. KONKURENTAI13
  • 4.1. UAB „ROKIŠKIO PIENAS“13
  • 4.2. AB VILKYŠKIŲ PIENINĖ13
  • 5. VARTOTOJŲ ELGSENA15
  • 6. VARTOTOJŲ ELGSENA ĮTAKOJANTYS VEIKSNIAI16
  • 6.1. IŠORINIAI VARTOTOJO ELGSENOS VEIKSNIAI16
  • 6.1.1. Kultūra16
  • 6.1.2. Klasė16
  • 6.1.3. Įtakos grupė18
  • 6.1.4. Šeima19
  • 6.2. VIDINIAI VARTOTOJO ELGSENOS VEIKSNIAI20
  • 6.2.1. Suvokimas20
  • 6.2.2. Patirtis21
  • 6.2.3. Nuomonė21
  • 7 TYRIMAS23
  • JOGURTO ,,JO“ PASIŪLOS IR PAKLAUSOS VERTINIMAS23
  • 7.1. TYRIMO METODOLOGIJA23
  • 7.2 TYRIMO REZULTATAI IR JŲ ANALIZĖ25
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS33
  • IŠVADOS35

Reziumė

Autorius
svajūnė
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.98
Lygis
Universitetas
Publikuotas
Kov 21, 2016
Apimtis
35 psl.
Įvertinimas

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
šis darbas man labai padėj, radau gerų idėjų.

Susiję darbai

UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Tyrimas 2008 m. boriseviciene
Temos aktualumas. Visų įmonių vadovai, ko gero, vieningai sutaria, kad vartotojas yra verslo dėmesio centre, kad įmonės sėkmė ir ateitis priklauso nuo vieno...

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2012 m. nijole40
Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės, kurios tam tikrais atvejais vartotojo sąmonėje net nėra...

Vartotojų elgsenos kaita

Rinkodara Referatas 2007 m. guoba
Rinkoje prekės ir paslaugos perkamos asmeniniam vartojimui arba gamybai. Pirkėjai stipriai skiriasi pagal amžių, pajamas, išsilavinimą, skonius ir kitus veiksnius. Individualaus pirkėjo elgsena...

Vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. rasa13
Istorinės vartotojų elgsenos kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Gana ilgai marketologus domino ne vartojimo, o pirkimo procesas, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais –...